"JUNG EUNHA!!! STOP!!!!!" Eunha tersentak mendengar namanya dijerit oleh seorang lelaki. "M-Mingyu oppa...??" Eunha membulatkan matanya. "Kau buat apa ni?!! Baik kau lepaskan Tzuyu!!" Vernon bersuara. "Mingyu oppa...! It's not what it looks like!! Korang salah faham ni!!!" Eunha mempertahankan dirinya.
"Habistu?! Ni apa?!" Seungkwan memainkan rakaman suara Eunha tadi. "Eunha, stoplah buat kerja bodoh!!!" Momo menengking Eunha. Eunha menuju ke arah Tzuyu dan mencekiknya "k-kenapa..?? APA YANG TZUYU ADA AKU TAKDE??!! AKU JAUH LAGI BETTER DARI SAMPAH NI!!! APA YANG ISTIMEWA SANGAT TZUYU SAMPAI MINGYU OPPA NAKKAN KAU??!! TZUYU TU SAMPAH JE!!!!" "t-tak-takleh......b-b-berna--fas...! S-stop--Eunha! A--ku merayu--s-s-stop....." Tzuyu menarik tangan Eunha untuk melepaskan dirinya, tetapi cengkaman Eunha terlampau kuat. Sowon, Yuju, dan SinB just tersenyum sinis dan menggedik dengan SEVENTEEN.
Jihyo yang dah tak sabar dengan Eunha menuju ke arah Eunha, terus menarik rambut Eunha dengan kasar. "KAU LEPASKAN MAKNAE KITAORANG!! KALAU KAU TAK NAK, KAU TAU LAH APA KORANG DAPAT!!! MUNGKIN DIHANTAR DEPAN RUMAH KORANG....KEPALA UMJI??" Jihyo mengeluarkan sisi psycho nya.
Mata Sowon, Yuju, SinB dan Eunha terbeliak. "apa kau kata?!!" Sowon berjalan ke arah Jihyo. "what? Kau boleh bunuh Tzuyu, tbh. But, mesti ada bayaran balik kan?? Bayaran nak bunuh Tzuyu mahal tau~ satu kepala Umji pon tak cukup, mungkin campur dengan kepala korang sekali~?" Mina berkata sambil menuju ke sisi Jihyo bersama ahli² lain.
"hurm, mungkin kepala segrup diorang tak cukup~~ apa kata dengan kepala² so called boyfriend korang or ahli² keluarga korang ke?? Tu baru cukup, hmm. Tu bayaran nak bunuh Tzuyu, silakan, bunuh Tzuyu, tapi kitaorang akan ambik bayaran sebaik sahaja kau bunuh Tzuyu," Momo tersenyum sinis.
"erm, tapi~~ kitaorang akan bunuh ahli² SEVENTEEN dan ahli² keluarga korang, depan² biji mata korang and then baru turn korang~ uwaaa~! Mesti seronok kan, korang~!" Sana bercakap dengan nada yang comel tapi menyeramkan.
"DASAR PSYCHO!!!" Sowon menjerit dan berlari bersama² ahli² lain. "korang.... aku takut nak dekat dengan diorang, walaupun salah sorang dari diorang girlfriend aku...." Hoshi berbisik pada Jun.
TWICE mengalihkan pandangannya ke arah SEVENTEEN yang kaki berketar dan muka pucat. "ei, kitaorang gurau jelah!! Tak payah takut!!" Chaeyoung memanggil ahli² SEVENTEEN, sementara ahli² TWICE yang lain membuka ikatan di badan Tzuyu.
"omg, Tzu!! Korang, kita kena bawak Tzu pergi hospital sekarang!! Dia tak sedarkan diri!! Leher dia pon dah jadi warna purple mix biru!!" Jeongyeon mengangkat Tzuyu dan membawa Tzuyu ke dalam kereta. Ahli² SEVENTWICE bergegas menaiki kereta dan bergerak ke hospital.
Di hospital.......
Tzuyu dibawak ke bilik rawatan. Ahli² lain tunggu di luar. "korang, aku and Momo nak pergi beli coffee jap," dan Momo dan Hoshi pergi ke kedai di tingkat bawah."haih....masalah betul GFRIEND tu!! Harap muka je baik, perangai kalah monyet!" Minghao mengeluh. "lek, Hao. So, sape nak jaga Tzuyu?" Seungcheol bertanya. "bagi aku je jaga," Mingyu mengangkat tangan nya.
"erm, takpe ke Mingyu ke? Semalam kan kau dah jaga? Aku ngan Joshua boleh jaga Tzuyu" Jeonghan memastikan. "ah, takpe hyung. Aku boleh jaga Tzu, lagipon parents aku takde, so aku jaga Tzuyu, korang jangan risau okay?" Mingyu tersenyum.
"ah, okay. Kalau camtu, kitaorang balik dulu dengan MoShi sekali, jaga Tzuyu Elok², kalau nak apa², just call kitaorang. Kau ada nombor phone kitaorang kan?" Mina berkata. Mingyu menganggukkan kepalanya "ada, okay. Bye guys" dia melambai ke arah SEVENTWICE yang dah keluar dari bilik tu.
Mingyu tenung muka Tzuyu lalu tersenyum kecil sambil berkata 'kenapa kau lawa sangat ek?' Di dalam hati dan mengusap rambut Tzuyu.
...........................................................
Author mintak maaf sebab tak boleh buat panjang! Ampunkan author mu ini! @AinaYasmin4 !! T T~~ By the way, MinTzu🌚🌚🙈🙈. Sikit lagi, MinTzu akan official atau tak official, diorang terus sebagai kawan? Lastly, jangan lupa vote and comment kalau ada curious pasal something or apa²!I PURPLE YOU💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Kingkas VS Budak² Cool (SevenTwice)
Fanficada 13 namja,diorang digelar Kingka sekolah, SEVENTEEN. Semua Budak perempuan tergila² kan diorang tapi Bukan satu group yeoja ni nama group diorang pula TWICE budak² Cool kat sekolah. TWICE je yang berani lawan Kingka sekolah. Tapi...apa akan Jadi...