Flashback pt.3

557 26 2
                                    

Hari seterusnya bermula.....
Ahli² TWICE bangun dan bersiap untuk ke sekolah, tidak lupa untuk bersarapan tu pon kena paksa dengan Nayeon.

Di sekolah.............
“oh, good morning, Jungwoo sunbae!" TWICE menyapa pengawas yang menjaga pintu pagar sekolah. “good morning, korang!" Jungwoo menyapa kembali.

Di kelas.......
“weh, jomlah! Berterima kasih kat SEVENTEEN! Sebelum ramai orang!" Chaeyoung mencadang. “hah, jom²!" Nayeon memaksa ahli² lain untuk bangun ke arah SEVENTEEN.

“erm, korang...." Jihyo menyapa SEVENTEEN dahulu. “hah? Apa korang nak?" Seungcheol memberi pandangan pelik+confused. “kitaorang nak kata terima kasih sebab selamatkan  kawan² kitaorang semalam...." Jeongyeon menundukkan kepalanya.

“ah, takpe. Tak sampai hati nak tinggal je diorang, by the way, mehlah join kitaorang lunch ni!" Dengan itu, SEVENTEEN masuk ke kelas. (A/n: semua ahli² SEVENTEEN dah tau pasal foreign line tu)

Waktu rehat..........
“ei, korang! Mehlah!!" Mingyu mempelawa TWICE duduk bersama ahli² SEVENTEEN. “jomlah, thanks korang." Momo senyum lalu duduk di sebelah Wonwoo dan Woozi. “ah~ Momoring~ duduklah dengan oppa~" Hoshi merengek.

“ei gedik, memang mintak dilempang. Tak payah Momo, mengada je Hoshi tu!" “entah, tak payah, duduk je dengan kitaorang!" Wonwoo dan Woozi menghasut Momo. “yelah, Hoshi oppa, kali ni Momo duduk ngan diorang, lain kali Momo duduk dengan oppa!" Lalu, Momo makan.

Wonwoo dan Woozi ketawa macam orang tak betul. “Dasar tak guna!! Rampas Momo dari aku! Ei!" Hoshi pon makan sambil menjeling Wonwoo dan Woozi, yang just buat muka innocent.

Ahli² lain melihat sambil mengelengkan kepala mereka. “so korang, aku rasa kita patut berbaiklah....aku dah nyampah dengan GFRIEND!" Seungcheol menghentak meja makan yang membuatkan semua orang terkejut, “natangpinkterbangmakau!!" Seungkwan melatah.

Semua orang ketawa macam orang tak betul sebab Seungkwan. “tapi yelah, aku rasa kita kena berbaik, so...friends?" Joshua bertanya mengharapkan TWICE akan bersetuju. “friends," TWICE tersenyum kecil.

“from now on! Kita akan makan sama²! Yay! Chan boleh makan makanan noona!!" Chan bersorak.  Semua orang mengelengkan kepala sambil tersenyum kecil. Oh and, TWICE tak bagitau pon sape yang upah Lelaki² semalam untuk tuuuuuu diorang. Waktu rehat mereka penuh dengan gelak ketawa.

...........................................................
Author buat double update malam ni sebab ada orang request, @raini_ymie04
Thanks sebab baca buku ni~
Lastly, jangan lupa vote and comment kalau ada curious pasal something or apa²!

I PURPLE YOU💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Kingkas VS Budak² Cool (SevenTwice)Where stories live. Discover now