Semua member melihat MoShi dengan pandangan confused. “what...?" Joshua memecahkan kesunyian. “kitaorang dah couple," Hoshi menarik nafasnya sebelum mengeluarkan kata² tadi.
“kitaorang okay je, as long as Momo happy.." Nayeon mengeluh sebab dia tahu yang dia tak patut halang Momo, tu hak Momo. “tu hak Hoshi, so let him be, okay?" Joshua menenangkan Seungcheol yang muka terlihat seperti marah.
“fine, aku okay je, sebab kau kawan baik aku!" SeungCheol mengalah. “thanks, korang!" MoShi memeluk kawan²nya, mereka berasa bertuah kerana mempunyai kawan² yang memahami.
Selama diorang rehat dipenuhi dengan pergaduhan dan usikan. “erm, Momo noona~nak sikit~?" Chan membuat aegyo bila nmpk bekal makanan Momo. “weh kau Chan, jaga sikit! Dia girlfriend aku tau!" Hoshi memberi amaran. “Hoshi, biarlah Chan mintak pon, apa salahnya?" Momo bercakap sambil memberi sedikit dari bekalnya pada Chan, btw, Chan x jahat, Chan baik dengan TWICE. “yeah~ Momo noona baik! Bukan macam Hoshi hyung! Kedekut!" “eh kau! Jaga kau," member² lain hanya tergelak melihat Hoshi dan Chan main berlari² (a/n: apa lari²? Apa? Korang ingat ni diwale??)
Balik sekolah.............
“Yah, Minatozaki Sana!!" Sana terhenti apabila terdengar namanya dipanggil. “ugh, kau nak apa lagi, Wen JunHui??" Sana menjulingkan matanya apabila melihat Jun. “aku nak mintak maaf sebab dahi benjol kau hari tu, tapi sumpah aku tak sengaja! Ada orang tolak aku and buku yang aku pegang terjatuh," Jun, budak kurang ajar and cold ni mintak maaf, Sana bagai x percaya.“hmm, yelah, baik otak aku tak apa²! Kalau benda tu effect otak aku, ni masuk dlm mulut kau!" Sana menujukkan kasutnya. “dah, aku nak balik, bye" Sana terus berjalan pulang ke rumah.
Sana x nampak yang Jun tersenyum kecil sambil bercakap dengan perlahan “erm, bye.....cutie".................................................
Yeay!! Sorry sebab pendek! Author takde idea tapi author mungkin akan update tiap² malam sebelum tidur~~ and lastly, jangan lupa vote and comment kalau ada curious pasal something or apa²!
I PURPLE YOU💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Kingkas VS Budak² Cool (SevenTwice)
Fanfictionada 13 namja,diorang digelar Kingka sekolah, SEVENTEEN. Semua Budak perempuan tergila² kan diorang tapi Bukan satu group yeoja ni nama group diorang pula TWICE budak² Cool kat sekolah. TWICE je yang berani lawan Kingka sekolah. Tapi...apa akan Jadi...