WHAT??!!

590 26 4
                                    

"Tzuyu ah, dah pukul 5:40 pagi dah ni, aku balik dulu kay? Balik nanti kitaorang lawat." Mingyu bangun dari tempat duduknya iaitu di sebelah katil Tzuyu.

"oh, okay. Thanks, Mingyu. Pastu boleh tak, kau mintak nota dengan Chaeyoung nanti?" Tzuyu meminta. "Boleh je. Dah, aku balik dulu, bye, Tzuyu." Mingyu melambai ke Tzuyu yang dibalas dengan senyuman kecil Tzuyu.

Di sekolah.........

"Nayeon unnie, nak bawakkan Tzu apa² tak? Kesian budak tu aku tengok," Dahyun mencadang. "bawak kasih sayang je." Nayeon menjawab dengan selamba. "masalahnya, noona ada ke kasih sayang kat dia?" Minghao membalas dengan muka yang penuh dengan kritikan.

"yah! kau diamlah!! Kau tak tau kau diam! Aku sepak sampai gunung Kinabalu kang!" Nayeon mengugut Minghao yang dibalas dengan jelingan pada Nayeon.

"ish, diorang ni. Eh Mina makanan Jepun apa yang Tzu nak makan hari tu?" Sana bertanya pada Mina " Eh? Bukan Tzu nak bubble tea Sehun oppa ke?" Momo menjawab. "eh, japchae kan?" Mina pula memberi jawapan. "ah, dango! Kan?" " taklah! Tzu nak bubble tea Sehun oppa!" "Mina rasa dia kata kat Mina nak japchae!!"

Ahli² lain melihat j-line TWICE itu bergaduh dalam bahasa Jepun. "apa diorang gaduh ni! Yah!! Stop!" Seungcheol menghentak meja membuatkan semua orang terkejut. "senang bawak bubble tea Sehun oppa je, dah. Jom masuk kelas!!" Jihyo memberi arahan untuk masuk ke kelas, ahli² SEVENTWICE pon masuk ke kelas masing².

"Momo ah, duduk dengan oppa okay?" Hoshi memegang tangan Momo. "Okay, oppa."

Di dalam kelas MoShi........
"ah, takde orang. Jom, Momo." Hoshi menarik tangan Momo dan duduk di belakang Hoseok yang mempunyai seorang lelaki. "ah, Momo. Takpe kan kalau Jimin duduk sini?" Hoseok bertanya sebaik sahaja dia ternampak Momo.

"duduklah, saya tak kisah pon. Oh, anyeong, Jimin oppa!" Momo menyapa Jimin. "hai Momo~" Jimin menyapa semula. "okay kelas, bukak buku teks muka surat 115!!" Suara Pn. Jeong terdengar dan memberhentikan murid² bercakap.

Waktu rehat........................
"yo, Momo. Sini²!!" Wonwoo dan Woozi cam biasa, akan culik Momo dari Hoshi. " aish, korang ni!!" Hoshi memuncungkan bibirnya. "acah cute, huduh je aku tengok." Woozi dan Wonwoo menjawab pada masa yang sama . "hikhik....kejam!" Momo just menggelengkan kepalanya.

Waktu balik dan di Hospital.....
"Puan, Chou Tzuyu ada dalam bilik dia kan?" Jeonghan bertanya pada kaunter pertanyaan. "ah? Chou Tzuyu? Dah ada orang ambik dia tadi, 1 jam lepas.....Nama diorang Jung Eunha, Hwang SinB, dan Kim Sowon" Nurse itu menjawab. "HAH??!! WHAT?! ARE YOU KIDDING ME?!!" "KENAPA BIAR?!" "SERIOUSLY, APA MASALAH KORANG?!" “KIMBAP KIDDING ME?!"

....................................................

Kenapa diorang ambik Tzuyu?!😱 apa ni?! Stay tune for the answer!! Btw, author ada lawatan esok, so author kena tido awal! Dalam bas, mungkin author update! Lastly, jangan lupa vote and comment kalau ada curious pasal something or apa²!

I PURPLE YOU💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Kingkas VS Budak² Cool (SevenTwice)Where stories live. Discover now