Flashback

600 22 8
                                    

Flashback...

“korang, aku rasa kita kena berbaik dengan SEVENTEEN... sebab GFRIEND dah melampau sangat nih!" Jihyo menghentak meja makan Di dorm mereka.

“kan, aku tahulah diorang tak suka kita, tapi kenapa melampau sangat? Elok aku bunuh awal² lah manusia macam tu!" Mina mengeluarkan kata² macam psycho. “Mina, jangan psycho sangat. Aku tahu kau marah." Momo menenangkan Mina.

Flashback apa yang GFRIEND buat.....

Momo, Mina, Tzuyu and Sana baru balik dari kelas tambahan bahasa korea, waktu tu dah pukul 10:34 malam, lambat sebab Pn.Han datang lambat, kelas extra 1 jam. “weh, korang dengar tak apa yang aku dengar?" Sana bertanya kepada tiga orang kawan baiknya.

“Janganlah takutkan aku! Kau ni, Sana!" Momo menampar lengan Sana dan memegang tangan Tzuyu dengan lebih erat. “Tak, Tzu pon de--adfjagajkekjhhjaj!!!" Dan, mulut foreign line pon ditutup dengan kain hitam menyebabkan mereka pengsan.

............................................................

“kita kan mana ni....??" Mina bertanya pada dirinya sendiri, matanya membulat melihat tangannya diikat, sama seperti Momo, Sana dan Tzuyu. “Yah, Momo, Sana, Tzuyu! Bangunlah!" Mina mengejutkan kawan² nya.

“hah..? kita kat mana, Mina unnie?" Tzuyu bertanya sebaik dia bangun. “unnie pon tak tau! Unnie rasa kita kena culik...?" Mina bercakap Tetapi lebih kepada soalan.

“eh, korang dah bangun? Alah, bosanlah macam ni......" suara yang begitu familiar pada Momo, Tzuyu, Mina dan Sana......Sowon, ketua GFRIEND. “urgh, korang nak apa?!" Momo bertanya. “simple, jangan dekat dengan boyfriend kitaorang! Betina macam korang ni tak layak untuk orang kaya macam SEVENTEEN oppa!! Korang ni layak duduk merempat kat tepi longkang jelah!!" Yerin menyembur.

“macam korang ni layak sangat?" Tzuyu tersenyum sinis. “korang tau tak, bapak kitaorang kerja di bawah syarikat Myoui, syarikat Minatozaki , syarikat Hirai, dan syarikat Chou dengan kedudukan tertinggi kat situ!! Korang ni bapak mesti kerja cleaner je!" Yuju acah² nak menunjuk. “sebab tu korang tak boleh hidup macam kitaorang, kemewahan!" Eunha menyilangkan tangannya.

“pfft, ahaghahagahhagahah!!" Mina, Sana, Momo dan Tzuyu ketawa dengan teruk sekali. “korang tak kenal ke siapa anak pemilik company² tu? Kitaorang lah! Agahagahhaga!!" Momo menghentakkan kakinya kerana terlampau lawak baginya.

“i-ish!! Korang!! Masuk! Kau gunalah diorang ni, sampah!! Good luck guys~ kitaorang nak pergi shopping~" dengan itu, Sowon keluar bersama² ahli² lain GFRIEND untuk mall, (a/n: malam² mall bukak ke?) Lelaki² itu mendekati Momo, Mina, Sana, dan Tzuyu. Mereka berempat menjerit dengan kuat.

Luar rumah tu..........
“korang dengar tak? Macam dari rumah tu," seorang lelaki bernama..........................

.........................................................
Author mu ini sengaja!! Ampun kan aku~ btw, author tak tahu sape lelaki tu...korang tau tak🌚🌚🌚🌚.... hahahhah, oh and next chapter pon flashback lagi, author tak tau sampai bila flashback..mungkin 2 lagi chapter. Lastly, jangan lupa vote and comment kalau ada curious pasal something or apa²!

I PURPLE YOU💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Kingkas VS Budak² Cool (SevenTwice)Where stories live. Discover now