Flashback Eunha.......
Sowon, Yuju, SinB dan Eunha berjalan pulang ke dorm mereka. "menyampah aku dengan minah² tu. Aku still tak faham kenapa SEVENTEEN oppa pilih diorang! Dahlah psycho, tak lawa!!" Sowon merungut."kan, orang cam diorang tu takde maruah, hahahahahhah!!" Sowon, Yuju, dan SinB bergelak ketawa tetapi tidak bagi Eunha. Eunha berasa bersalah menyebulunginya.
Keesokkan harinya......
"unnie...Eunha rasa Eunha patut mintak maaf kat TWICE...." Eunha bercakap semasa ahli² GFRIEND semua berada di ruang tamu. "kau dah kenapa, Eunha?" tanya Yerin. "entah, tetiba acah² baik?" Tambah Umji pula."tak, Tzuyu masuk hospital sebab Eunha, Eunha berasa bersalah.... kita pon upah orang nak r**** diorang... kita pernah koyakkan homework diorang... memang patut pon kena maki dengan SEVENTEEN oppa.." dan sebuah buku setebal 5 inci hinggap di kepala Eunha.
"KAU NAK MINTAK MAAF SANGAT KAN?! HAH PERGI!! TAPI KAU JANGAN DATANG SINI LAGI! KAU KELUAR DARI SINI!!!" Sowon menolak Eunha dengan sangat kasar, menyebabkan Eunha jatuh di atas tanah.
Dan Eunha terus bergerak ke hospital.
Di hospital........
Eunha menuju ke arah kaunter pertanyaan. "erm, puan? Chou Tzuyu di bilik mana ya?" Eunha bertanya pada nurse yang berjaga di situ. "Chou Tzuyu? Ah... bilik 177, (a/n: nombor apa ni🌚) tingkat 6," nurse itu menjawab dengan senyuman.Di hadapan bilik 177.......
'Eunha yah, kau boleh buat! Hwaiting!!' Eunha bercakap di dalam hati dan memulas tombol pintu bilik itu dan terpampang lah muka 4 orang manusia.Skip Eunha and Tzuyu mintak maaf bagai tu~~~
Di dorm TWICE...........
"kitaorang dah balik!!" Momo menjerit dan mengajak Eunha untuk masuk. Eunha terkejut melihat kemewahan yang dimiliki ahli² TWICE. "unnie- wait! Kenapa ada minah ni?" Dahyun bertanya."Dahyun, panggil ahli² lain turun kat ruang tamu," arah Mina. Dahyun mengikut arahan Mina.
Di ruang tamu.........
"so, Eunha mintak maaf kat kitaorang. So dia mintak maaf kat kita semualah. And Sowon, halau dia keluar bila Eunha cakap nak mintak maaf kat kita, and aku pon ajaklah dia duduk dengan kita, korang tak kisah kan?" Tanya Momo."yay! Ada member baru~ baju dia camne unnie?" Tanya Chaeyoung. "kita semua kena pergi dorm GFRIEND, ambik barang Eunha, and letak kat bilik sebelah Nayeon unnie punya bilik," kata Mina.
"oh, okay! Jom!!" Sana mengajak dan semua member mula bercakap dengan Eunha. Eunha berasa gembira kerana kedatangan dia dialu-alukan oleh TWICE.
.......................................................
Author mintak maaf sbb chap pendek! Author kat kampung author, so internet slow cam siput 😅. So sorry kalau tak best... Author akan cuba buat buku ni dgn lebih baik, yay~!
Lastly, jangan lupa vote and comment kalau ada curious pasal something or apa²!I PURPLE YOU💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Kingkas VS Budak² Cool (SevenTwice)
Fanfictionada 13 namja,diorang digelar Kingka sekolah, SEVENTEEN. Semua Budak perempuan tergila² kan diorang tapi Bukan satu group yeoja ni nama group diorang pula TWICE budak² Cool kat sekolah. TWICE je yang berani lawan Kingka sekolah. Tapi...apa akan Jadi...