Di hospital......
Ahli² SEVENTWICE bergegas ke kaunter pertanyaan. “Nurse! Chou Tzuyu, bilik nombor berapa?!" Jeongyeon bertanya dan risau dan cemas tertulis di muka mereka. “Chou Tzuyu....tingkat 4, bilik 147," Nurse itu menjawab dengan senyuman.“terima kasih!!" SEVENTWICE naik ke tingkat 4 menggunakan tangga kerana lif terlalu lambat.
Di bilik 147...........
SEVENTWICE menyerbu bilik itu, dan menjerit nama Tzuyu. “CHOU TZUYU!!" Mak oi, pekak telinga anak orang. Tzuyu menutup telinganya. “ish, diamlah korang!! Tzu okay je," Tzuyu memberikan senyuman untuk menenangkan kawan² nya.“Okay?! Anda buta ka? Kaki terseliuh, tangan kiri patah! Muka bercalar-balar! Okay kau kata? Kawan aku tak betul oi!!" Hoshi buat drama 2 sen kat situ. “Tzu buat apa waktu kitaorang takde?" Chaeyoung bertanya.
“erm, ada anak kucing atas pokok, Tzu nak tolong, Tzu panjatlah! Pastu hilang keseimbangan, Tzu pon jatuh...hehe...tapi Tzu okay!" Tzuyu menerang. “elok² jadi manusia, nak jadi monyet, haih..." Jun menggelengkan kepalanya.
“Jun hyung! Tak baiklah hyung ni!" Lengan Jun dipukul Chan. “erm, kitaorang kena balik Tzu.... kitaorang semua kena pergi company appa... korang boleh jaga Tzu..?" TWICE memberi aegyo pada SEVENTEEN.
“Tak boleh, semua ada program kelab. Eh jap, Mingyu! Kau free kan?" “ha'ah, aku free. Aku jelah jaga Tzuyu. Korang jangan risaulah... aku boleh jaga Tzuyu." Mingyu bersetuju untuk menjaga Tzuyu.
“hah, baguslah...kitaorang balik dulu k, Tzu? Take care, kau Mingyu jaga Tzuyu! Kalau tak, ni masuk mulut kau!" Momo menunjukkan penumbuknya pada Mingyu. Mingyu menelan air liurnya. “hah, kitaorang pon baliklah dulu Mingyu, Tzuyu. Bye, jumpa esok!" Ahli² lain SEVENTWICE pon pulang meninggalkan MinTzu berdua.
“uhh......thanks Mingyu, jaga aku." Tzuyu memecahkan kesunyian yang agak ‘awkward' itu. “it's okay, lagipon nanti aku bosan jugak sebab semua orang ada program kelab. Oh, aku nak gi beli coffee, kau nak?" Mingyu mempelawa.
“ah, okay jugak. Thanks Mingyu!" Tzuyu menjerit pada Mingyu yang sudah keluar dari biliknya.
‘boyfriend-material gila' fikir Tzuyu.............................................................
Author sorry tak boleh buat double update!! Ibu author suruh tido😭. So nilah update for malam ni. Lastly, jangan lupa vote and comment kalau ada curious pasal something or apa²!
I PURPLE YOU💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Kingkas VS Budak² Cool (SevenTwice)
أدب الهواةada 13 namja,diorang digelar Kingka sekolah, SEVENTEEN. Semua Budak perempuan tergila² kan diorang tapi Bukan satu group yeoja ni nama group diorang pula TWICE budak² Cool kat sekolah. TWICE je yang berani lawan Kingka sekolah. Tapi...apa akan Jadi...