Nurse tadi terdiam mendengar jeritan SEVENTWICE tadi. “se-sebab.... diorang kata yang diorang sepupu Cik Chou Tzuyu..." Nurse itu menjawab dengan suara yang berketar.
“ergh!! Jap!! Erm, Tzuyu ada phone dia tak??" Jeonghan bertanya, pergh, macam detective bhaii.
“erm tak...sebab Cik Jung Eunha kata diorang nak cepat. Kitaorang berharap diorang datang balik untuk ambik phone ni... tapi korang dah datang nah, ambik phone Cik Chou Tzuyu ni," Nurse itu memberi phone Tzuyu pada Nayeon.
“ish, mana boleh bukak!! Cap jari Tzuyu takde!!" Seungcheol meroyan. “ weh, aku ada kenal someone yang boleh hack phone orang, nak aku call?" Momo bertanya. “call!! Sekarang!" Wonwoo mengarah.
Lepas 25 minit......
“hallo~" itu ialah suara hacker tu, “Ho-Hoseok..??" Dahyun berkata dengan muka yang tidak percaya. “yes, Hoseok ni hacker professional!! Aku dah suruh dia hack instagram Hoshi- oh..... terlepas.....hehe..." Momo berjalan perlahan² ke belakang Hoseok. Dan, cengkerik, sila jalankan tugas anda.“anyways! Nak aku hack phone sape?? And kenapa nak aku hack?" Hoseok memecahkan kesunyian. “ ah, phone Tzuyu. Dia kena culik dengan GFRIEND! Kau boleh tolong kan???" Mereka semua meletakkan harapan pada Hoseok.
“senang je ni.... bak sini, phone Tzuyu! Hmm......" Hoseok mengambil phone Tzuyu dan mengeluarkan phone nya. Member lain hanya melihat Hoseok menghack phone Tzuyu. “and....... Dah siap!!!" Hoseok memberi phone Tzuyu ke Momo.
“hoho! well done, Hoseok! Aku belanja kau lepas ni!! Thanks, kau boleh balik sekarang, thanks for your hard work, darling~" Momo menghalau Hoseok keluar dengan menolak Hoseok dengan lembut. Hoshi menjeling Hoseok.
“okay, location dia kat rumah GFRIEND yang paling baru! Jom, gerak!!" Seungcheol memberi arahan untuk masuk ke kereta.
Situasi Tzuyu.............
“Apa korang nak hah??!! Aku tak buat apa² pon!!" Tzuyu meronta². “apa kitaorang nak? Well, simple! Suruh kawan² kau and kau sekali, jangan dekat dengan SEVENTEEN!!" Sowon menengking Tzuyu. “entah!! Tak pasal² Hoshi oppa dah benci aku! Urgh!" Yuju menarik rambut Tzuyu.“tak cukup lagi ke kau, upah orang nak r**** kitaorang??!!" Tzuyu mengeluarkan air matanya. “memang!! Sebab korang tak layak wujud!! Patut mati!! Mati!!" Eunha ingin menikam Tzuyu.
“JUNG EUNHA!!! STOP!!!!!"
..........................................................
Akhirnya author update jugak!! Kebelakangan ni author selalu pening kepala... and hari ni author demam....so takleh update panjang, and sorry kalau update slow gila...mian guys...... by the way, happy birthday Woozi and NCT Chenle!! Lastly, jangan lupa vote and comment kalau ada curious pasal something or apa²!
I PURPLE YOU💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Kingkas VS Budak² Cool (SevenTwice)
Fanfictionada 13 namja,diorang digelar Kingka sekolah, SEVENTEEN. Semua Budak perempuan tergila² kan diorang tapi Bukan satu group yeoja ni nama group diorang pula TWICE budak² Cool kat sekolah. TWICE je yang berani lawan Kingka sekolah. Tapi...apa akan Jadi...