Esoknya.....
Sana berjalan seorang diri, mula² dia jalan ngan Momo, tapi Hoshi sesuka hati dia je rampas Momo, so Sana berjalan seorang diri. Sana berniat nak ke library . And tiba² ada orang cuit bahu dia.“makkaulehah!" Latah Sana. “aigoo, muka je comel tapi melatah kalah tebah~" dan orang itu ialah Jun. “ish, apa kau nak?" Sana menjeling Jun. “kau nak pergi library ke?? Kalau kau nak pergi library, aku nak ikut! Bosan!" Jun memuncungkan bibirnya.
‘comel' fikir Sana. “apa kau? Ingat comel latu, kau nak ikut jom, tapi diam kalau kau tak nak lunch kau penampor aku!" Sana menunjukkan penampar pada Jun. “uish, garang nya~~ tapi comellah dia marah~ macam tupai~~" Jun mengusik Sana.
“i-ish, dahlah, aku ajak Taehyung je!" Sana mengeluarkan Iphone nya lalu call Taehyung (a/n: diorang boleh bawak phone gi sekolah, btw, semua orang pakai iPhone X, atau IPhone 8 dlm ni)
“hello Tae? boleh teman saya gi library, bosan! Ah, okay². Jumpa kat library~ anyeong~" Sana mentamatkan panggilan dia Taehyung. Jun hanya mendengar sambil merasakan rasa cemburu. “ woi, cina! Kau nak ikut tak?" Sana memanggil Jun.
“ye, aku ikut! Tak reti sabar betul Jepun ni!" Jun mengomel seorang diri.
Di library................
“Sana, sinilah!" Taehyung memanggil Sana untuk duduk bersamanya. “hai, Tae. Awak tak kisah kan? Saya bawak kawan?" For the first time since 5 tahun dia sekolah kat situ, Sana mengaku Jun kawan dia.“ah, saya tak kisah pon! Duduklah! Hai, saya Kim Taehyung, boleh panggil saya Taehyung or Tae~" kata Taehyung sambil membuat ‘V' sign. “ Wen JunHui, panggil Jun." Jun senyum paksa sebab Sana mencubit lengan Jun untuk senyum.
“Jun, kau--" ayat Sana dipotong dengan phonenya. “hello? Jihyo? Hah?! Okay², aku pergi hospital sekarang, terima kasih!" Taehyung dan Jun mula pelik dengan perangai Sana.
“kau pahal?" Jun membuat keputusan untuk bertanya. “weh, Tzuyu! Dia masuk hospital!" Sana mengemas barangnya untuk ke hospital. “hah?! Yoda kat hospital?! Jap, aku call member aku gi hospital." Jun contact kawan² nya.
“Tae, sorry. Tapi aku kena gi hospital!! Kawan baik aku masuk hospital! See you later, bye!" Sana dan Jun bergegas ke dewan sekolah dan SEVENTEEN dan TWICE dah tunggu kat situ. “jom! Gerak!!" Seungcheol dan Jihyo memberi arahan untuk ke hospital.
.........................................................
Hallo~~!!! Kenapa SEVENTEEN risau pasal Tzuyu?? Kenapa diorang rapat dengan TWICE? Nak tahu, tunggu next chapter! And jangan lupa vote and comment kalau ada curious pasal something or apa²!I PURPLE YOU💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
Kingkas VS Budak² Cool (SevenTwice)
Fanfictionada 13 namja,diorang digelar Kingka sekolah, SEVENTEEN. Semua Budak perempuan tergila² kan diorang tapi Bukan satu group yeoja ni nama group diorang pula TWICE budak² Cool kat sekolah. TWICE je yang berani lawan Kingka sekolah. Tapi...apa akan Jadi...