Nazywam się Diana White, jestem długowłosą blondynką z niebieskimi oczami. Mieszkam z bratem w Los Angeles. Mam siedemnaście lat. Jestem dość niska, bo mam sto sześćdziesiąt pięć centymetrów wzrostu. Jestem uważana za rozpuszczoną dziewczynę, ponieważ mój tata ma ogromną firmę, lecz ja się za taką nie uważam. Mimo iż mamy pieniądze to nie odbija nam od nich.
Mam najlepszą przyjaciółkę Mandy Smith, też ma siedemnaście lat i jest ode mnie trochę wyższa, ale dalej nie należy do najwyższych osób. Ma brązowe włosy i zielone oczy. Mamy starszych braci, którzy należą do tej grupy popularniejszych ludzi w szkole i drużyny koszykówki
Mój brat Jason White ma osiemnaście lat (prawie dziewiętnaście), więc jest w ostatniej klasie liceum. Tak jak pisałam wcześniej, należy do drużyny koszykówki i grupy popularnych. Ma sto osiemdziesiąt trzy centymetrów wzrostu. Ma brązowe włosy i ciemne oczy, czyli można powiedzieć, że jest totalnym przeciwieństwem mnie, albo ja jego. Jest dobrze zbudowany i posiada kilka tatuaży.
Brat Mandy, Zain Smith ma dziewiętnaście lat, jest starszy od mojego brata o kilka miesięcy. Ma blond włosy i zielone oczy. Jest wysoki, ponieważ mierzy sto osiemdziesiąt pięć centymetrów wzrostu. Rodzeństwo jest do siebie podobne, lecz różnią się kolorem włosów. Tak jak Jason, również jest dobrze zbudowany i też posiada tatuaże, ale zdecydowanie więcej niż mój brat.
Mój brat ma kumpla Luka Wilson, jest słodki. Nawet bardzo. Jest blondaskiem o szarych oczach, czasami się śmiejemy, że to on bardziej przypomina mojego brata niż sam mój brat. Luke ma sto siedemdziesiąt osiem centymetrów wzrostu, więc jest najniższy ze swoich kolegów i ma dziewiętnaście lat. Też posiada tatuaże i kolczyka w dolnej wardze.
Aaron Walter jest wysokim blondynem z niebieskimi oczami mierzącym sto osiemdziesiąt dziewięć centymetrów wzrostu i dziewiętnaście lat. Ma kilka tatuaży i kolczyka w lewym uchu. Jest dobrze zbudowany.
Alex Norman jest długowłosą blondynką o zielonych oczach i ma około stu siedemdziesięciu centymetrów wzrostu. Jest ona jedynaczką i mieszka z rodzicami.
Pierwszy rozdział został opublikowany 6.03.18 r. Pierwsza poprawa rozdziału nastąpiła 13.04.21 r. Miłego czytania.
CZYTASZ
Przyjaciel mojego brata
Fiksi RemajaGdy przechodziłyśmy wpadałam na kogoś. Popatrzyłam w góre i ujrzałam mega przystojnego a zarazem słodkiego chłopaka. -Sory-powiedziałam patrząc mu w oczy. -Nic sie nie stało- uśmiechnął się delikatnie-Aaron jestem a ty jak się nazywasz mała-zaśmiał...