és én
Pepivel úgy gondoltuk, hogy vannak nagyon rövid kis részletekm bizonyos "Párszázasok", amiket muszáj megosztani veletek XD Úgyhogy előkotortam a messenger legmélyéről a legtöbbet, és valószínűleg lesz még egy része. Jah és hozzátenném, hogy mire ez sikerült, elfáradtam, így nem volt kedvem időrendbe tenni őket ><... Bocsi :D És hogy miért káromkodnak ennyit? Mert magyarok...
Szóval Pepitől és Lexytől, sok szeretettel:
((Cselnakos még nincs együtt))
A fiúk nem szoktak "lelkizni". Legalábbis nem éppen megszokott, de ezt Csele éppen magasról leszarta. Csak ült a Grund egyik boxában, ahova csak a kis csapatuk szokott elhelyezkedni.
- Boka átvette a pultot. - Magyarázta Ernő, ahogy letette a két poharat az asztalra és leült barátja mellé. - Mesélj!
Csele előbb belekortyolt az italába, majd nagy levegőt véve, neki kezdett.
- Bandi szerette volna, ha ma lejövök vele. - Nyelt nagyot. - Most meg lelépett csajozni, pedig én már tényleg azt hittem, hogy lesz valami.
Nemecsek hallgatta egy darabig, majd kicsit kidőlt az ülésről és tekintetével Csónakost kereste, aki pont a tánc parkett közepén volt két lány társaságában és félreérthetetlen módon táncoltak.
- Mekkora egy paraszt! - Szakadt fel a szöszkéből.
- Már megszoktam. - Vont vállat Csabi és egy húzásra megitta a maradék alkoholt, majd úgy döntött, ideje kimenni a mosdóba.
Ernő még látta, ahogy a wc ajtóból megint hátranéz, aztán eltűnt. Csónakos pedig nagyjából két pillanat múlva megjelent az asztalnál.
- Csabi hova tűnt? - Kérdezte csillogó szemekkel, a másikat keresve.
- Tudod Bandi, néha észrevehetnél mást is magadon kívül! - Kelt fel Nemecsek és otthagyta az értetlen srácot az asztalnál, egyedül.
~~0~~
((Boréb vége, Bomecsek kezdete))
Igazából egyikük se tudta volna megmondani, hogy hogyan történt. Csak álltak egymással szemben, majd a következő pillanatban már olyan közel voltak a másikhoz, mint még soha. A csók forró volt. Forróbb, mint valaha gondolták volna. Most pedig, hogy végre megtették, felszabadultak az eddigi láncaiktól. Mikor szétváltak, Jani nem tudott másra figyelni, csak azokra a rikító kék szemekre.
- Most ne mondj kérlek semmit. - Mondta gyorsan, mielőtt Ernő megszólalhatott volna.
Hiszen Boka pontosan tudta, hogy ő Dezsővel van együtt, mégis megcsókolta a szőkét.
- Nem is akartam. - Remegett meg Nemecsek hangja, majd a tarkójánál fogva, magához húzta Janit egy újabb csókra. Most egyikük se gondolta következményekre.
~~0~~
((Iskolai napok))
Csónakos dob egy smst Kolnaynak.
- Papuskám, merre vagy?
- Bioszon? Anatómián pontosabban, úgyhogy örülnék, ha nem írkálnál.
- Szarom le, óra után kimegyünk Nemecsekkel a Borárosi mekihez, szóljal a hülye haverodnak is.
- Barabásnak? Biztos, hogy nem, reggel vesztünk össze a buszon.
BINABASA MO ANG
Másodpercek
FanfictionÉletképek 2... Öhm, csak ilyen kis semmiségek :) Jó olvasást!