první kapitola- sám doma

1.9K 86 1
                                    

V domě č.4 na Zobí ulici bylo až neobvykle ticho. Harry pomalu otevřel oči, když zjistil, že je ještě stále u svého strýce s tetou, nechtělo se mu vstát. Ale najednou si na něco vzpomněl. ,Vždyť je to můj poslední den tady. Zítra je mi 18 let a můžu odsud konečně odejít.' Harrymu radostí poskočilo srdce. Rychle vstal, oblékl se, provedl ranní hygienu a už si to rázoval do kuchyně. ,Dnes bude krásný den', pomyslel si. Došel do kuchyně, vzal si z ledničky vajíčka, chytl pánev, která visela na zdi nedaleko kuchyňské linky a udělal si snídani. Potom se posadil ke stolu a vychutnával si to neuvěřitelné ticho.
,,Konečně jsem tu sám, sice jenom do večera, ale i to stačí," řekl si pro sebe nahlas a dál si vychutnával svoji snídani. Dursleyovi, hned ráno, jak vyšlo slunce, odjeli. Včera, když obědvali, strýc Vernon promluvil k Harrymu.
,,Kluku, zítra brzy ráno odjíždíme k tetě Marge. Do večera jsme zpátky. Budeš tu hodnej, jasný! Běda jestli se vrátíme a bude tu nepořádek, něco rozbité a nebo nedejbůh tu budeš mít nějaký ty svoje kamarádíčky. Jestli něco z toho vyvedeš, zaručuji ti, že poletíš z domu ani nebudeš vědět jak." Harry, když poslouchal strýcův proslov, se jenom radoval. Ani ho nenapadlo tu něco vyvádět, ale i kdyby, vůbec by mu nevadilo, kdyby ho strýc vyhodil. Stejně chtěl odejít jenom jak odbije půlnoc a bude plnoletý.
Když Harry dojedl snídani, narovnal věci do myčky vyběhl do svého pokoje. Měl na dnešek svoje plány. Jakmile se objevil v pokoji, Hedvika na přivítanou zahoukala. Harry přešel k psacímu stolu, který má po Dudleym, jako spoustu věcí ve svém pokoji. Vzal si papír a tužku a rychle začal psát dva dopisy. První adresoval svému nejlepšímu kamarádovi.




Ahoj Rone,
zrovna jsem sám doma, strýc s tetou odjeli a vrátí se až večer.
Kdybych nemusel čekat až do zítřka, zmizel bych už teď.
Nešlo by to nějak? Bylo by to
daleko jednodušší. Zkus se zeptat taťky. Co nejdříve mi napiš zpátky.
Zatím se zabalím věci a pokud to nevyjde doufám, že platí pořád, že pro mě
přiletíte hned po půlnoci? Zatím se měj Harry


Zatímco psal Ronovi dopis, Hedvika seděla u jeho ruky a netrpělivě houkala.
,,Vydrž Hedviko, ještě napíšu Hermioně a pak můžeš letět," řekl své sově, která se po jeho slovech trochu uklidnila. Dopis, který měl napsaný, přeložil a napsal na něj Ron Weasley. Vzal druhý papír, který měl nachystaný a začal psát druhý dopis.


Ahoj Hermiono,
už se těším, až budu s tebou a Ronem. Kdy přijedeš k Weasleyovým?
Zrovna jsem napsal Ronovi, jestli by pro mě
nemohli přijet už teď, jsem zrovna sám doma, takže by to bylo jednodušší.
Ale i kdyby to nešlo, do půlnoci to už vydržím, jsem
rád, že strávíme zbytek prázdnin společně.
Zdraví Harry


Harry i tento dopis přeložil, ale napsal na něj jméno své nejlepší kamarádky - Hermiona Grangerová. Hedvika jakoby věděla, že už Harry skončil, opět netrpělivě zahoukala. Harry se jenom pousmál, přivázal jí dopisy na nohu.
,,Tak Hedviko, zanes dopisy Hermioně a Ronovi, počkej si na odpověď a rychle se vrať." Hedvika na znamení, že souhlasí zahoukala a vyletěla oknem ven. Harry přistoupil k oknu a sledoval, jak Hedvika odlétá.

Harry syn SeveruseKde žijí příběhy. Začni objevovat