Vypadají jako syn s matkou, pomyslel. Když se vrátil a v ruce nesl tácek s lektvary. To co spatřil mu vyrazilo dech. Annie napůl ležela napůl seděla vedle Harryho, který jí spal na prsou. Ve spánku ho objímala. Severus na ně chvíli ještě koukal a pak přešel potichu ke skříňce s lektvary. Tam tácek odložil a když pohledem sklouzl opět na postel. Setkal se jejíma očima. Annie se na něho upřeně dívala. Najednou se od něho odvrátila a zahleděla se na Harryho. Jemně ho pohladila po tváři a opatrně odsunula, aby mohla vstát. Když se zvedala z postele, narazila do Severuse, který se najednou ocitl za ní. Ztratila rovnováhu a kdyby ji nezachytil, spadla by nejspíše na Harryho. Najednou se ocitla v jeho náručí. Nevěděla co dělat, a tak od něho odskočila.
"No, myslím, že teď už ti k ničemu nejsem, asi půjdu," řekla a vydala se ke dveřím. Dřív než tam došla ji Severus zadržel.
"Počkej ještě, pomůžeš mi nalít do Harryho ještě jeden lektvar a odnést ho do pokoje?" zeptal se a v hlase slyšela prosbu. Otočila se a přikývla.
"Děkuji," řekl a podíval se na ni. Annie si sedla opět za Harryho a podepřela mu hlavu. Tentokrát se, ale Harry probudil.
"Zlato, musíš vypít ještě jeden lektvar, a pak tě odneseme do pokoje, jo?" Harry přikývl a usmál se na ni. Severus si k nim přisedl a podržel Harrymu lektvar u pusy, ten ho na ex vypil. A potom se opřel o Annie.
"Tak, teď tě dopravíme do pokoje," řekl Severus a sklonil se k Harrymu, aby ho vzal do náruče.
"To není nutné," bránil se Harry. "Můžu jít po svých."
"Harry, nejsi ještě dost silný," řekla Annie a podívala se na něho.
"Dovol Sverusovi, aby ti pomohl, kromě toho teď budou všichni na večeři, takže nás nikdo neuvidí jestli ti jde o tohle," řekla a sledovala, jak Harry váhavě přikývl. Severus se opět sklonil k Harrymu a když ho bral do náručí, lehce se dotkl Annie. Podíval se jí do očí, ale hned ucukl. Annie rychle vyskočila a šla před nimi. Severus s Harrym v náručí vypadá krásně, pomyslela si.
Když dorazili před portrét Buclaté dámy pronesla Annie "Pravda je nade vše" a sledovala, jak se portrét otevírá.
"Ty znáš heslo?" zeptal se Severus, zatímco jí následoval.
"Ano, před pár dny jsem tu byla za Harrym," dál už nic neřekla, protože byli u jejich pokoje, Annie otevřela a vpustila je dovnitř. Skutečně za celou cestu nepotkali nikoho ze žáků či učitelů, za celou cestu, ale teď v pokoji na ně hleděly dva páry očí.
"Profesore, Annie?" zaznělo duo. Ale když si všimli Harryho zmlkli. Severus nic neřekl, prostě prošel kolem nich a Harryho uložil na postel, kterou mu ukázal. Annie zatím promluvila.
"Hermiono, Rone, nic se neděje. Harry vám to jistě všechno vysvětlí, ale až ráno. Teď ho už prosím nechte, bohužel se na něho zase napojil Voldemort," řekla a nevšímala si pohledů, které na ni vrhl Severus.
"Ale už je v pořádku, Severus mu dal lektvar, který zabrání tomu, aby se to opakovalo. Jenom ho nechte odpočinout, myslím, že toho už má dost," řekla a rozloučila se. Severus ji následoval, místo rozloučení řekl strohé "Sbohem," ale Harrymu ještě věnoval pohled. Hermiona s Ronem dali na její žádost a vytratili se z pokoje hned za nimi, aby mohl Harry spát. Ti dva se uvelebili ve společenské místnosti, zatímco Annie a Severus pokračovali portrétem pryč.
"To jsi jim musela všechno vyzvonit?" zeptal se Severus a opět tím jeho tónem. Kam se poděl ten milý Sev, který se mnou byl před chvílí, pomyslela si Annie.
"Hele Seve, oni stejně vše vědí, to si myslíš, že si to Harry nechal pro sebe? Chtěl bys radši, aby se tím trápil sám? Takhle má alespoň přátele, kteří mu pomáhají," řekla a zastavila se.
"No, já půjdu," řekla a otočila se od něho. Tentokrát ji Severus nezadržel, nechal ji odejít. Sám zamířil do sklepení.
ČTEŠ
Harry syn Severuse
FanfictionPříběh vypráví jaké by to bylo, kdyby Harryho kmotr Sirius skutečně zemřel, měl kmotru Annie, která se od jeho narození neobjevila a ještě k tomu zjistil, že James Potter není jeho pravý otec. Vydejte se semnou do příběhu, kde nic není tak jak se zd...