Harry seděl u postele svého otce a z očí mu tekly slzy. Nestyděl se za ně, nebál se, že by někdo zjistil pravdu. Bylo mu to všechno jedno. Jediné, co chtěl bylo, aby jeho otec žil. Najednou ho někdo pohladil po zádech.
"Harry, zlato, měl bys ještě ležet," řekla jeho kmotra starostlivým hlasem. Harry přikývl a s její pomocí se dostal do postele nedaleko té otcovy. Annie ho přikryla a usmála se.
"Všechno bude v pořádku, uvidíš," řekla a podala mu lektvar na spaní. Harry ho bez protestu vypil. Když usnul, Annie ho ještě pohladila, a pak od jeho postele odešla. Zastavila se u Severuse. Sedla si na židli vedle něho a chytila ho za ruku.
"Seve, miluji tě. Věřím, že se brzy uzdravíš a ty věř mě, že se o tvé dítě postarám." Po tváři jí tekly slzy. Vstala, políbila ho a odešla. Ve dveřích se srazila s otcem.
"Lekla jsem se."
"Promiň zlato," řekl smutně Brumbál a zahleděl se jí do očí.
"Půjdeme ke mně, chci s tebou ještě mluvit," řekl a vedl jí k sobě. Znovu promluvil, až když si Ann sedla do křesla.
"Zlato jsi si opravdu jistá? Severus se uzdraví, není důvod abys odjížděla." "Tati, nemůžu tu zůstat, ne teď potom všem," řekla a zvedla se a odešla.
Severus otevřel oči ,To jsem v nebi?' pomyslel si. Ale když se rozhlédl zjistil, že to není nebe, ale ošetřovna v Bradavicích. ,Co se stalo?' ptal se sám sebe. Znovu se podíval po pokoji a najednou spatřil postavu vedle na posteli.
"Harry," zašeptal hlasem plným strachu. Postava na posteli sebou trhla a doslova z té postele vystřelila.
"Tati," vyhrkl a vrhl se mu kolem krku.
"Harry, jsi v pořádku?" zeptal se starostlivě a pohladil syna po tváři.
"Jsem, všechno dopadlo dobře," řekl a usmíval se.
"Co Voldemort?"
"No potom, co jsi zničil všechny smrtijedy se Voldemort trochu vyděsil. No a já toho využil. Ale musím přiznat, že jsem měl namále. Když jsem viděl tvoje tělo, nebyl jsem schopen se pohnout. Měl jsem strach, že jsem tě ztratil," řekl a proklínal ty slzy, které mu začaly stékat po tváři.
"Já měl taky strach, ale musel jsem něco udělat, chtěl jsem hlavně, abyste ty a Ann byli v pořádku," řekl a díval se mu do očí.
"Brumbál říkal, že jsi první kouzelník, co tohle kouzlo zvládl a ještě k tomu přežil."
"Já vím," řekl a pohled nespustil ze syna.
"Harry, proč jsi tak smutný?"
"Víš,jde o Annie," řekl a ani si neuvědomil, co tohle nevinné prohlášení s otcem udělalo.
"Co je s ní? Je v pořádku?"
"Jo, nic jí není. Ale chce odjet, nechápu proč. Sotva se vrátila, tak chce zase pryč," znovu byl smutný, ale nebyl jediný.
"A proč odjíždí?" zeptal se, ale přitom se bál odpovědi.
"To nevím, řekla, že se to brzy dozvím, ale že teď na to není vhodná chvíle. Nechci aby odjela," řekl a pevně objal otce. ,Já taky ne,' pomyslel si Severus.Annie stála u kufru a skládala tam své věci. Nechtělo se jí pryč, ale musela. Nemohla tu zůstat po tom, co se stalo. Vždyť mohl Severus umřít a to jenom proto, že se jí snažil chránit nebo si to alespoň myslela.
"Co to děláš?" ozvalo se ode dveří. Leknutím nadskočila a otočila se. Stál tam.
"Co tu děláš?"
"Slyšel jsem, že se chystáš odjet, tak se jdu zeptat na důvod," řekl a vešel do pokoje, najednou ho zradily nohy a sunul se k zemi. Annie k němu přiskočila a pomohla mu na postel.
"Měl bys ještě ležet, nejsi dost silný na to, aby ses tady tak procházel," kárala ho, ale byla ráda, že ho vidí živého.
"Já se tu neprocházím, přišel jsem za tebou. Proč odjíždíš?"
"Myslím, že to je vlastně jedno," řekla a otočila se od něho.
"Ne není. Děláš přesně to, co mi udělala Lily."
"Já ne.." najednou se zasekla ,Vždyť on má pravdu. Chce odjet a opět nedovolí Severusovi, aby byl u svého dítěte. Jenže co mám dělat?' ptala se sama sebe.
"Promiň, ale nemůžu jinak. Nesnesu tu žít vedle tebe," rychle se otočila, aby neviděl slzy, které jí stékaly po tváři.
"Ann prosím, zůstaň. Dovol mi s tebou vychovávat naše dítě, chci s tebou strávit zbytek života. Miluji tě," řekl a vstal. Pořád se cítil slabý, ta cesta k ní ho vyčerpala. Postavil se za ní a otočil ji k sobě čele.
"Ann, miluji tě," zopakoval a zahleděl se jí do očí. Chvíli na sebe jenom koukali a najednou promluvila Annie.
"Taky tě miluji Seve," řekla a políbila ho. Severus ji objal, jako by měl strach, že chce stále odejít.
ČTEŠ
Harry syn Severuse
FanfictionPříběh vypráví jaké by to bylo, kdyby Harryho kmotr Sirius skutečně zemřel, měl kmotru Annie, která se od jeho narození neobjevila a ještě k tomu zjistil, že James Potter není jeho pravý otec. Vydejte se semnou do příběhu, kde nic není tak jak se zd...