dvacátátřetí kapitola-závěr

1.2K 74 13
                                    

  Severus stál vedle Annie a zezadu jí jemně objímal. Před nimi seděl Brumbál s Harrym.
"Myslím, že nám dlužíte vysvětlení," vyhrkl Brumbál, ale neubránil se úsměvu.
"Víš tati," začala Annie, ale najednou cítila, že Severus ztuhnul.
"Tati?"
"Jo, Albus je můj otec," řekla a zářivě se na něho usmála. Jasně, teď už to dávalo smysl. Když se podíval na Harryho a viděl jeho úsměv, hned mu to došlo.
"Ty jsi to věděl?" zeptal se Severus s Brumbálem dvojhlasně.
"Ano, Annie mi to řekla už dávno," řekl usmívajíc se na svoji kmotru.
"Fajn, teď jsme si vyjasnili naše rodinné poměry, ale dozvíme se konečně, co se děje?"
"Jistě, no já a Annie se budeme brát," řekl trochu nejistě Severus. Harry vyskočil a oba je objal. "Tak to je skvělý," vykřikl. K jeho gratulacím se přidal i Albus, který se usmíval od ucha k uchu.
"Něco podobného jsem tušil a jsem rád, opravdu rád."
"Děkuji tati, ale je tu ještě jedna věc, kterou byste měli vědět."
"A to?" zeptal se netrpělivě Brumbál.
"Zanedlouho budete dědeček a Harry, ty budeš mít sourozence," řekl Severus.
"Opravdu, nikdy jsem netušil, myslel jsem, že budu vždy jedináček," řekl s radostí a oba je objal. ,Byl šťastný. Měl rodinu po které toužil. Měl otce, Annie a zanedlouho bude mít i sestřičku či brášku. Co víc bych si mohl přát?' ptal se sám sebe.
O měsíc později se v Bradavicích konala velkolepá svatba. Harry měl konečně dva rodiče a ještě k tomu dědečka. Brumbál, když zjistil že bude Annie mámou, řekl Harrymu, aby mu říkal dědečku. Vždyť bude nevlastním synem Annie. Harry jeho nabídku s radostí přijal. Na konci června se jim narodila holčička. Do rodiny Snapeových přibyla malá Lily. Harry měl vše o čem se nikdy ani neodvážil snít. Rodiče, dědečka i sestřičku. Byl šťastný, konečně byl šťastný.

Harry syn SeveruseKde žijí příběhy. Začni objevovat