Harry už ani neviděl na cestu, točila se mu hlava a navíc mu v ní hrozně dunělo. Najednou se dostal tam, kam chtěl, rychle zaklepal a otevřel dveře. Sotva je otevřel bolest hlavy ho přemohla a on se svalil na zem.
O patnáct minut dříve
Severus seděl u sebe v kabinetu, když někdo zaklepal.
"Dále," řekl a sledoval jak se otevírají dveře. Ovšem postavu ve dveřích nečekal. Sledoval, jak k němu Annie váhavě zamířila.
"Ahoj Seve," pozdravila a ukázala na křeslo před stolem.
"Ahoj," odpověděl Severus na pozdrav a přikývl, aby si Annie sedla. Když tak učinila, pozorně se na ni zahleděl.
"Omlouvám se, že ruším, ale chtěla jsem se zeptat, jak jste na tom s Harrym. Byl už na hodině?" Severus byl udiven, že se o ně takhle stará. Opravdu jí na něm tak záleží? To je blbost, nejspíše jí jde jenom o Harryho. Ano, tak to bude.
"No, byl dnes na hodině. Snažil jsem se k němu chovat mile, ale když mu pak Malfoy podkopl nohy, tak jsem se neudržel. Poprvé za několik let jsem vlastní koleji strhl body," řekl a znělo to tak, že sám nad sebou žasně.
"Seve, ale to je dobře. Konečně začínáš mít Harryho rád, možná si to ani neuvědomuješ, ale je to první krok," řekla a usmála se. Severus se na ni obdivně koukal. Má pravdu? Ptal se sám sebe.Najednou někdo zaklepal, ale než stihl promluvit, tak se dveře otevřely. Už se chystal osobu ve dveřích seřvat, ale když viděl Harryho, jak jde k zemi všechna zlost ho přešla. Rychle vyskočil a rozběhl se k Harrymu, Annie mu byla v patách.
"Harry?" vykřikl a sehnul se k synovi.
"Harry zlato, co je ti?"zeptala se starostlivě Annie.
"Voldemort," řekl Harry, který na okamžik přišel k sobě a znovu omdlel. Sev s Annie si vyměnili pohledy.
"Na ošetřovnu?" zeptala se Annie. Severus opatrně zvedl syna ze země.
"Ne, vezmeme ho ke mně," řekl a odnášel Harryho do svých soukromých komnat, Annie šla za ním. Když Harryho uložil na postel, tak se otočil ke skříni s lektvary. Annie přešla k Harrymu a sedla si na kraji postele. Lehce mu odhrnula vlasy z očí.
"No tak Harry, už se probuď," řekla a lehce ho pohladila. Severus se zastavil s rukou na lektvaru a zahleděl se na Annie. Po chvíli vzal lektvar a přešel opět k Harrymu.
"Podrž mu hlavu," přikázal Annie, ta si přesedla za Harryho a trochu ho ze zadu podepřela, aby měl hlavu výš. Severus si sedl na místo ze kterého vstala Annie. Lehce, na něho až moc, otevřel Harrymu pusu a lektvar mu nalil do krku. Chvíli čekal a sledoval jak se probouzí. Annie ho zatím položila zpátky a přiklekla si k němu. Jemně ho hladila po tváři, nevšímala si pohledů které na ní vrhal Severus.
"No tak Harry, už se probuď," řekla a sledovala, jak otevírá oči.
"Zlato, co se stalo?" nevydržela a zeptala se. V hlase ji zněl strach, strach o mého syna uvědomil si Severus. Harry se probral a podíval se na Annie a potom na Severuse.
"Omlouvám se, nechtěl jsem otravovat, ale když jsem zase slyšel Voldemorta, nevěděl jsem kam jinam jít."
"Harry, nemáš se zač omlouvat, jsem rád, že jsi přišel ke mně." Annie je chvíli pozorovala, ale nakonec ticho prolomila jako první ona.
"Co ti řekl?"
"Říkal, že ví že se dlouho neozval a že den, kdy to skončí se blíží. Jenže tentokrát to znělo, jako by mluvil uvnitř mě, ne jako minule, to jsem ho jen slyšel, jenže teď mi to připadalo jako bych na to myslel sám." Znovu zavřel oči, takže neviděl pohled, který po sobě vrhl Severus a Annie. Severus se podíval zpět na Harry a když zjistil, že usnul ulevilo se mu. Vstal a pohledem Annie naznačil, aby ho následovala. Přešli na druhou stranu místnosti, nechtěl Harryho nechávat o samotě, ale také ho nechtěl vzbudit.
"Seve, co to znamená?" zeptala se Annie a Severusovi opět poskočilo srdce, jako vždy, když ho takhle oslovila.
"Voldemort se dostal do Harryho mysli. Stalo se přesně to, čeho se Brumbál obával. Tentokrát naštěstí se Voldemort nepokusil Harryho ovládat, chtěl mu jenom sdělit, že to dokáže. Ovšem jsme si jist, že to zanedlouho zkusí znovu a tentokrát se vším všudy." Podíval se na Harryho.
"Ann, musím udělat další lektvar, ten, co jsem dal Harrymu byl poslední, bude to chvíli trvat a tak tě chci poprosit, počkáš tu u něho? Nechtěl bych ho nechávat samotného, myslím, že se už dnes Voldemort o nic nepokusí, ale kdyby náhodou.," dodal a Annie v jeho očích spatřila prosbu, tohle jsem u něho ještě neviděla, pomyslela si.
"Samozřejmě, o to mě nemusíš ani prosit," řekla a zamířila k Harrymu. Lehce ho posunula na posteli a sedla si vedle něho. Ještě, že má Severus tak velkou postel, pomyslela. Severus se na ní podíval a odešel.
ČTEŠ
Harry syn Severuse
FanfictionPříběh vypráví jaké by to bylo, kdyby Harryho kmotr Sirius skutečně zemřel, měl kmotru Annie, která se od jeho narození neobjevila a ještě k tomu zjistil, že James Potter není jeho pravý otec. Vydejte se semnou do příběhu, kde nic není tak jak se zd...