desátá kapitola-první hodina nitroobrany

1K 63 0
                                    

Harry věděl, že má Annie pravdu. Ale nemohl se s tím jenom tak lehce smířit. Kdyby to byl kdokoli jiný, ale šlo o Snapa, protivného profesora lektvarů. Harry pomalu kráčel do sklepení. Dnes měl právě první hodinu nitrobrany. Vůbec se mu tam nechtělo, ale nechtěl riskovat další spojení s Voldemortem. Došel před dveře jeho kabinetu, zhluboka se nadechl a zaklepal.,,Dále," ozval se ten jeho nepříjemný hlas. Sakra, jak je to možný, že i ten jeho hlas je nepříjemný? Otevřel dveře a vešel, byl odhodlaný to nějak přežít.
,,Jsem tady profesore," řekl a podíval se přes stůl na svého otce.
,,Fajn, Pottere, zatím si sedněte, potřebuji ještě něco dodělat," řekl a dál si ho nevšímal.,Proč mi musí pořád říkat Pottere, od něho to zní dosti divně,' pomyslel si. K jeho smůle jeho myšlenky Severus zaslechl, ale nic k tomu neřekl. ,Vždyť on má pravdu,' káral sám sebe.,Ale jak mu mám říkat? Harry? V tomhle si nevěděl rady.' Rychle dodělal jistou věc pro Brumbála a podíval se na svého syna.
,,Takže, nejdříve mi řekněte, jestli si pamatujete nejdůležitější věc v nitrobraně," zeptal se ho, ale odpověď nedostal. Harry tam stále seděl a koukal na něj. Co teď, ptal se Severus sám sebe. ,,Podívejte, pokud nebudete spolupracovat nemá to cenu. Jestli máte nějaký problém tak bude asi nejlepší, když si to vyříkáme teď, ať můžeme dělat to, proč jste tady." Ale to už Harry nevydržel a vybuchl.
,,Jestli s vámi mám nějaký problém. Už přes dva týdny víte, že jsem váš syn a ani jednou jste o tom se mnou nemluvil. Vím, že jste mámu nemiloval, napsala mi všechno do dopisu, který mi předal Brumbál. Fajn, s tím jsem se smířil, nestál jste o ni, nestojíte o mě, ale proboha nechovejte se jako idiot," řekl. Neměl náladu s ním už dál mluvit. Možná to trochu přehnal, ale muselo to z něj ven. Teď se cítil alespoň o poznání lépe. Rychle vstal a zamířil si to ke dveřím. Když stiskl kliku, zjistil, že jsou dveře zamčené. Obrátil se na Snapa, který držel v ruce hůlku.
,,Myslím,že jsme ještě neskončili," řekl a upřeně se mu díval do očí.
,,Mýlíte se profesore, my jsme ještě ani nezačali a myslím, že ani nezačneme," řekl a znovu se otočil ke dveřím.
,,Alohomora," pronesl a hůlkou, kterou si zatím vytáhl, ukázal na dveře. Než mohl Severus zareagovat, už byl Harry pryč.
,,Sakra," zaklel nahlas Sevrus. Měl možnost si se synem promluvit a takhle ji zkazil. Zase si sedl a upřeně se podíval před sebe. Tohle nezvládnu, řekl si, Harry mě nechce ani vidět, natož poslouchat, jak si s ním mám teda promluvit? Nechtělo se mu to připustit, ale došlo mu, že bude potřebovat pomoct.
Od koho? Přemýšlel. Najednou ho napadla jediná možnost. Rychle vstal a rázoval si to pryč z kabinetu.

Harry syn SeveruseKde žijí příběhy. Začni objevovat