Harry se otočil od okna, kterým před chvíli vyletěla Hedvika.
,,Čím teď začnu?" zeptal se sám sebe. Rozhlédl se po pokoji, a pak se rozhodl, že nejlepší bude začít oblečením. Přešel ke skříni a vytáhl svůj školní kufr, položil ho na postel a začal do něj postupně rovnat svoje věci. Škoda jenom, že nemůžu použít kouzlo, pomyslel si. Bylo by to daleko rychlejší.Jenže nezletilým čarodějům je kouzlení mimo školu zakázáno. Harry už to jednou zkusil a měl s tím hrozné problémy. Ne, že by to zkoušel dobrovolně, ale v pátém ročníku ho přímo tady v Kvikálkově napadli mozkomorové. Musel použít kouzlo, které ho ve třeťáku naučil jeho tehdejší učitel Remus Lupin - expecto patronum.
Lupin byl k Harymu už od první chvíle přátelský a Harry taky zanedlouho zjistil proč. Remus Lupin byl nejlepším přítelem jeho rodičů a jeho kmotra Siriuse Blacka.Harry se zhluboka nadechl, vždycky, když pomyslel na Síria začalo se v něm všechno svírat. Odsunul kufr kousek stranou a zhroutil se na postel.Zrovna, když Síria poznal a mohl se radovat z toho, že má nějakého skutečného příbuzného, tak Sírius musel zemřít.Stalo se to asi před dvěma lety, když Voldemort zaútočil na ministerstvo kouzel. Celý Fénixův řád bojoval se smrtijedy, ale jediný Sírius to tenkrát nepřežil. Harry se s tím nemohl dlouho vyrovnat, ale myslel si, že už je to alespoň trochu vstřebané. Teď už nemá žádného příbuzného, Dursleyovy jako příbuzné nikdy nebral. Ale vlastně mám, opravil sám sebe v duchu.
Je tu přeci ještě záhadná Annie.Annie je jeho kmotra. Když byli jeho rodiče ještě na škole, byli Annie, Remus, Sírius, Lily a James nejlepšími přáteli a proto Lily s James udělali kmotrem Harryho právě Síria a Annie.Jenže brzy po jeho narození Annie dostala zprávu z domova a narychlo odjela. Od té doby o ní nebyla ani zpráva.Harry se to dozvěděl v době, kdy byl se Síriem nejšťastnější. Ještě dvakrát se zhluboka nadechl a pak vstal. Opět se pustil do práce a snažil se na Síria už nemyslet. Když si konečně sbalil všechno oblečení a důležité věci, bylo už skoro poledne. Harry se vydal do kuchyně, měl v ledničce ještě od včerejší večeře schované šunkofleky.Rychle si to ohřál a opět se vydal do svého pokoje. Sotva otevřel dveře, zjistil, že není v pokoji sám. Jeho malá přítelkyně se již vrátila. Harry rychle položil talíř na nedaleký stůl a přešel k Hedvice. Nesla tři dopisy.
První dopis byl od Hermiony, psala pouze ve zkratce, že už je od včerejška u Rona a už se těší až Harry přijede.
Druhý dopis byl od Rona:Kamaráde, mluvil jsem s taťkou, prý musíš ještě zůstat u vás. Ale přesně o půlnoci jsme u tebe - autem. Tak čekej vzadu na zahradě, aby nás nikdo neviděl přistávat a hlavně tebe nastupovat. Zatím Ron
Když Harry zprvu viděl třetí dopis, neměl nejmenší ponětí o tom, kdo to může psát. Ale jakmile uviděl písmo na obálce, hned ho poznal.
,,Brumbál," co ten mi může psát? Harry netrpělivě otevřel dopis. Byly v něm dva lístky, nejdříve vzal ten, na kterém bylo písmo Brumbála.
Milý Harry, když jsi se narodil, tvoje matka mi dala do úschovy dopis pro tebe. Měl jsem ti ho předat v den tvých 18 narozenin. Snad mi promineš, když ti ho dávám o pár hodin dříve. Přečti si dopis od ní velice pozorně, myslím, že ti chce sdělit něco důležitého. Ale Harry, kdyby jsi cokoli potřeboval jsem tu pro tebe, nestyď, neboj se přijít za mnou pro pomoc. A jestli dovolíš, přeji Ti všechno nejlepší k tvým narozeninám.
Albus Brumbál
,,Dopis od mámy?"
ČTEŠ
Harry syn Severuse
FanfictionPříběh vypráví jaké by to bylo, kdyby Harryho kmotr Sirius skutečně zemřel, měl kmotru Annie, která se od jeho narození neobjevila a ještě k tomu zjistil, že James Potter není jeho pravý otec. Vydejte se semnou do příběhu, kde nic není tak jak se zd...