devátá kapitola-Annie

1.1K 67 0
                                    

,Udělal jsem správně?' ptal se sám sebe, zatímco chodil po pokoji. Najednou se dveře pokoje otevřely a stála v nich Hermiona s Ronem.
,,Harry, co se děje? Jak to, že jsi byl na ošetřovně?" zeptala se a sedla si na jeho postel, zatímco Ron se uvelebil na té své. Harry jim vypověděl vše, co slyšel když mířil do knihovny, potom najednou zmlkl. Když opět promluvil, jeho hlas zněl smutně.
,,Brumbál mi přikázal cvičit se Snapem nitrobranu a ještě mě má naučit nějaký lektvar na posilnění mysli nebo co."
,,No o tom lektvaru jsem už slyšela, říká se mu diferesa. Zabrání protivníkovi dostat se ti do hlavy, je velice účinný a s nitrobranou prý neporazitelný." Harry se na ni podíval.
,,Hermiono, tady ale vůbec nejde o nějaký lektvar, tady jde o to, že musím být se Snapem. A on už přitom vše ví." Najednou Ron i Hermiona zpozorněli, Hermiona dokonce vstala.
,,Jak to myslíš, že všechno ví? Jak dlouho?"
,,To nevím jak dlouho, ale dnes na ošetřovně Brumbál řekl, že Voldemorta můžu porazit jenom s pomocí svého otce, díval se přitom na Snapa, on mu na to odpověděl, jestli myslí tu nitrobranu. Prostě to ví. Ví to a nic neřekl." Chvíli bylo v pokoji ticho, Harry si sedl na sedátko u okna a složil si hlavu do dlaní.
,,Harry," řekla Hermiona a přešla k němu, opět promluvila až když seděli vedle sebe.
,,Vůbec nevíš jak dlouho to ví a navíc, kdy s tebou měl asi mluvit? Když jsi nechodil na hodiny? Nebo když jsi se mu na chodbě vyhýbal?" Zeptala se a čekala, že Harry nějak zareaguje, když nepromluvil pokračovala.
,,Harry, uvědom si, že pro Snapa je to taky nové. Teď, když spolu budete cvičit tu nitrobranu a lektvar, budete mít možnost si to vyjasnit. Musíte téhle možnosti využít a sblížit se, jinak nemáte šanci."
,,Souhlasím," ozvalo se ode dveří. Všichni přítomní se otočili. Ron s Hermionou vyskočili.
,,Paní profesorko, co vy tady?" Hups, řekl si v duchu Harry, vždyť já jim zatím nic neřekl. Pamatoval si, jak se z něj snažili něco vytáhnout hned ten první den, ale on byl vykolejený jeho setkáním se Snapem. Vždyť oni ani nevědí, kdo vlastně Annie je.
,,Annie, co ty tady?" zeptal se Harry a nevšímal si zděšených pohledů, které na něj vrhli kamarádi. Annie vešla dovnitř a zavřela za sebou dveře.
,,Harry vím, že se ti na tu nitrobranu nechce, ale musíš to zkusit, musíte se sblížit." Harry se na ni podíval, aniž by si všímal pohledů Rona a Hermiony, na ni znovu promluvil.
,,Annie, jak dlouho už to vlastně ví?" zeptal se a čekal.
,,Víš, my jsme mu to řekli hned, jak jsi odešel, na začátku roku."
,,Co? To mi chceš jako říct, že už to ví přes dva týdny? A ani jednou se mnou nepromluvil?" Znovu si sedl, ale na Annie stále zahlížel. Tentokrát se odvážila promluvit Hermiona.
,,Harry, už jsem ti to říkala, že s tebou nemohl mluvit, když jsi se mu vyhýbal a nemyslím, že by jsi takhle měl mluvit s profesorkou Moryerovou." řekla a omluvně se podívala na Annie.
,,Omlouvám se Hermiono, ještě jsem vám to neřekl. Annie je moje kmotra, ta co zmizela po mém narození," řekl a tentokrát to byl Harry, kdo se omluvně díval.
,,Takže vy jste Harryho kmotra," nebyla to otázka, ale pouze konstatování.
,,Ano," usmála se Annie ,,A pokud budeme sami, byla bych radši, kdybyste mi říkali Annie, přeci jen jste Harryho kamarádi," řekla a opět se podívala na Harryho, už ani nepostřehla ten úsměv Rona a Hermiony.
,,Harry, víš pro Seva to taky není jednoduché. Myslím, že ho dosti ranilo, když jsem mu řekla celý příběh." Najednou Harry zpozorněl.
,,Jak celý příběh? Co máš na mysli?" Annie se podívala po přítomných a nakonec promluvila. Vyprávěla Harrymu, Ronovi a Hermioně vše, co tenkrát řekla Severusovi. Když skončila podívala se na Harryho.
,,Severus byl v šoku, byl naštvaný, že mu Lily nechala dopis v domě, kam se po škole nevrátil, teda prý už tam nikdy nevkročil. Harry, uvědom si, že nejsi jediná oběť," řekla a podívala se na Harryho. Harry věděl, že má pravdu, ale prostě se s tím nedokázal vyrovnat.
,,Harry prosím, zkus to, jste otec se synem, musíte se sblížit. Vím jaké to je žít celý život bez otce. Otce jsem poznala, až když jsem nastoupila sem do školy. Harry, není to jednoduché, to vím, ale musíte se oba snažit," řekla, ještě jednou se podívala na Harryho a potom se s nimi rozloučila.



Harry syn SeveruseKde žijí příběhy. Začni objevovat