dvacátáprvní kapitola- boj

818 54 2
                                    

  "Seve, musím si s tebou promluvit," řekla a upřeně ho pozorovala. Stála u něho v kabinetu poprvé za ty dva měsíce a on najednou nevěděl co říct.
"Víš, neodpustila bych si, kdybych to před tebou zatajila. Lily neměla na výběr, protože tě nesehnala, ale já tě mám před očima," řekla a najednou se odvrátila, nemohla se na něho dívat. "Ta noc, kterou jsme spolu strávili, nemluvili jsme o tom spolu, ale musím ti to říct. Jenže zatraceně nevím jak," řekla a podívala se na Seva.
"Prostě mi to řekni," skoro vyštěkl a posadil se za stůl. Annie se ulevilo, když si sedl, alespoň mezi nimi bylo více překážek.
"Takže, to prostě řeknu. Jsem těhotná. Pokud tohle přežiji, nebudu ti bránit vídat se s tvým dítětem, jenom jsem chtěla, abys to věděl," řekla a dala se na útěk. Když zaslechla jak Severus vykřikl "Stůj," ještě zrychlila. ,Musela sebrat všechnu odvahu, aby mu to řekla, chtěla aby to věděl nebo ne? Konečně se ocitla u sebe v pokoji, v bezpečí. Udělala správně, že mu to řekla?'

Nastal den D. Všichni, co pobývali na hradě se seřadili ve velké síni. Severus si chtěl promluvit s Ann, ale ona ho ignorovala. Vyhýbala se mu, jak jenom mohla. Najednou se do Velké síně přemístilo několik kouzelníků, byli to všechno členové Fénixova řádu. Lupin se pozdravil s Brumbálem a podal mu přenášedlo, které držel v ruce.
"Harry, Rone, Hermiono, rád vás vidím, ale radši bych byl, kdyby to bylo za jiných okolností." "Remusi," řekl Harry a objal ho. ,Po smrti Siria byl jediný, koho měl. Ale to už teď taky nebyla pravda,' pomyslel. Měl otce i kmotru.
"Jak je Harry?"
"Co myslíte? V takovéhle situaci," řekl a usmál se.
"Reme?" ozvalo se za nimi.
"Ann? Bože jak dlouho jsem tě neviděl," chytil ji za ruce a podíval se na ni.
"Jsi stále stejně krásná," řekl a vroucně ji objal.
"Ach Reme," řekla a usmála se na něho, když ji pustil.
"Ale ty s námi doufám nejdeš Ann, že ne?"
"Ale jdu, musím přeci dohlížet na kmotřence, když jsem to celou dobu nedělala." Tón, kterým to řekla, naznačoval, že už o tom nebude diskutoval. Annie se přivítala se všemi členy řádu, ale jediný na koho se ani nepodívala byl Severus. Včera mu řekla, že je těhotná a od té doby se mu vyhýbala. Měla strach, co by řekl, nenechala ho totiž včera ani promluvit.

"Brumbále, můžete na chvíli," zeptal se Severus a s Brumbálem v zádech šli stranou.
"Co se děje Severusi?"
"Víte, přemýšlel jsem nad tou bitvou a myslím, že jsem na něco přišel. Rozhodl jsem se použít kouzlo Exhourcisku mesletko," řekl a upřeně se podíval na Brumbála.
"To ať tě ani nenapadne Severusi! To kouzlo sice vymyslel mocný kouzelník, ale jistě víš, že ho zatím nikdo nepoužil. Tedy použil, ale nikomu se nepovedlo a navíc všichni, co to zkusili přišli o život," řekl a zahleděl se mu do očí.
"Jistě, to všechno vím, ale je to jediná možnost. Díky tomu kouzlu oslabíme Voldemorta, když nebude mít kolem sebe smrtijedy snáz ho Harry porazí. Pochopte, jde mi o syna, pokusím se mu pomoc, jak jen bude v mích silách," řekl a odešel od něho. Brumbál stál a mlčky za ním koukal. Věděl, proč to chtěl udělat, ale nemohl mu to dovolit, musí vymyslet něco, co ho zastaví. Najednou se celé Bradavice otřásly.
"Už to začalo," vyhrkl Moody. Všichni se vydali k vstupní bráně. Brumbál jí máchnutím hůlky otevřel.
Najednou se semlelo tolik věcí. Profesoři a členové řádu vyběhli a vytvořili kruh kolem Harryho, když na ně zaútočili smrtijedi, nějak si je rozdělili a každý se věnoval tomu svému. "Severusi," zaslechli hlas Voldemorta. ,,Nestojíš na špatné straně?"
"Ne, stojím přesně tam, kde mám," vykřikl a udeřil kouzlem jednoho ze smrtijedů. Harry se snažil ubránit třem, co se vydali na něho, když se do toho vložila Annie. Brumbál zatím bojoval s Belatrix. Annie smrtijedy zdolala a pustila se do dalších. Harry zamířil k Voldemortovi. ,To je to, co musím udělat,'pomyslel si.
"Á, slavný Harry Potter," řekl posměšně Voldemort.
"Zdravím Tome."
"Už mi nikdy neříkej tím mudlovským jménem. Jsem Lord Voldemort." Harry se jen zasmál.
"Fajn, Voldemort klidně, ale Lord? Nepřeháníš to trochu?" snažil se ho vyprovokovat a byl úspěšný. "Crucio," vykřikl a hůlkou zamířil na Harryho.
"Protego," kouzlo se zaseklo o jeho štít.
"Ale no tak,Voldíku, takové silné kouzlo a hned na začátek?" ptal se Harry a stále se smál.
"Jak chceš Pottere, tak to skončíme, chtěl jsem si s tebou trochu pohrát, ale už to ukončíme," zazněl jeho hlas.
"Avada..." začal, ale Harry zareagoval.
"Expeliarmus," vykřikl, sice se mu nepovedlo vyrazit mu hůlku z ruky, ale alespoň získal ještě čas.

Severus zabil dalšího smrtijeda, když zahlédl jak se Harry ubránil kouzlu Crucio. Byl na něho hrdý, ale když zaslechl, že to chce Voldemort skončit, dostal strach. Harry obstál, ale Severus věděl, že už nemá moc času. Zbývá jen jediné, pomyslel si. Rychle se rozhlédl, Annie zrovna ležela na zemi a nad ní trčel Malfoy.
"Mdloby na tebe," zařval Severus a sledoval jak jde Malfoy k zemi. Teď už byl rozhodnutý. Musí to ukončit. Věděl, že to nejspíše nepřežije, ale stačilo mu vědět, že Harry bude v pořádku. Věděl,že se o něho Annie postará a Harry bude vyrůstat se svým bratrem či sestrou. Najednou se v něm rozlil smutek. Chtěl vidět vzrůstat své dítě. Ale hlavně, že budou žít, pomyslel si. Pevně uchopil hůlku a zamířil do prázdna.
"Exhourcisku mesletko," vykřikl a už přestal vnímat. Poslední, co postřehl bylo jak Brumbál vykřikl
"Néééé!" Jediné, co cítil, bylo, jak jeho tělo stoupá do výšky. Když byl asi tak 20 m nad zemí z hrudi mu vystřelilo bílé světlo. Chtělo se mu omdlít, ale musel myslet na Ann. Musí ji zachránit, ji a své děti. Najednou už přestal myslet i na Ann, všechno zčernalo a než jeho tělo dopadlo na zem zaslechl "Avada kedavra," srdce mu poskočilo strachem a najednou byl klid, jeho tělo leželo na trávě a kolem něho stáli členové řádu.

Harry syn SeveruseKde žijí příběhy. Začni objevovat