7

118 6 4
                                    

Dny ubíhají překvapivě rychle. Už tady máme 1. července a ani jednou jsem nezahlédla tvář cizince, jenž poznamenala mou mysl. Každý den se probouzím s pocitem, že mě jeho čokoládové oči propalují. Pokaždé než vyjdu z uličky, rozhlédnu se, abych si byla jistá, že není poblíž. A čím déle ho nevidím, tím větší je má paranoia.

***

„Zajdu pro nějaké jídlo, jo?" nemotorně se postavím. Cole jen přikývne a dál se věnuje kamínku, který svírá ve své dlani. Bez dalšího zdržování se otáčím a mířím vstříc dnešnímu odpoledni. Mé nohy se ladně pohybují po chodníku. V mé mysli se mi vybavují vzpomínky z dnešního dne, stráveného u řeky. Nad těmi chvílemi se pousměji. Když míjím staršího pána s novinami, chvatně mi podá jeden kus letáku a dál se věnuje lidem okolo sebe. Kdybych neměla umyté vlasy a mé oblečení by bylo víc špinavé, nikdy by mi to nepodal. Bez zájmu mířím ulicí dál, dokud nedojdu k trhům. Hemží se to zde lidmi, což je pro mě velmi nepříjemné, ale nakonec se přemohu a vkročím do davu. Mé oči kmitají po stáncích a vyhlíží nějaké jídlo.

Najednou se zhroutím na zem, při čemž zřetelně cítím můj natlučený zadek. Překvapeně zamrkám, když se u mého obličeje zjeví ruka. Nešikovně se postavím, ale nabízené končetiny se při tom nedotknu. Můj pohled zaostří na tvář, jenž se nachází velmi blízko mé kůže. Cítím teplo z jeho dechu, který mě jemně šimrá na čele.

„Hrozně se omlouvám. Neviděl jsem vás," mé srdce při těch slovech vynechává několik úderů, „jsi to ty, Samantho?" nevěřícně se skloní k mé tváři a jeho dech mě pohladí po celé tváři.

„Jo, jsem to já," zaraženě se zašklebím a udělám krok vzad, aby moje nervozita trochu opadla.

„Páni. Dlouho jsme se neviděli, co?" usměje se a já se ho marně zkouším napodobit. Stále se snaží navázat oční kontakt a mně se ho šikovně daří ignorovat. Zatím, „kde je Cole?" vzhlédne do davu a prohlíží si lidi kolem mě.

„O-on je.. je doma," vykoktám.

„A co tady děláš? Hledáš něco pro tetu?" v jeden okamžik jsem cítila, jako by mi ho bylo líto. Bylo mi líto, že jsem mu musela lhát a on si to přitom vůbec nezaslouží, ale naštěstí mě ten pocit okamžitě opustil. Můj pohled spočine na jeho rtech, které si navlhčí svým jazykem a já se donutím vzhlédnout do jeho čokoládových hlubin.

Co tady dělám? No víš, snažím se najít kousek pečiva tady v těch stáncích, abych ho potom mohla ukrást a donést mojí imaginární tetě a Coleovi

„Šla jsem koupit jídlo, ale zapomněla jsem peníze, takže se jenom procházím," na tváři vykouzlím ten nejopravdovější falešný úsměv, jaký zvládnu a prohrábnu si vlasy.

„Tak to máš štěstí, že jsi mě potkala. Jestli chceš, tak ti nějaké jídlo koupím," zasměje se a ukáže na stánky, nacházející se kousek za jeho zády. Proč by mi někdo kupoval jídlo? Proč by se u mě někdo vůbec zastavoval? Tenhle kluk mě děsil a zároveň překvapoval čím dál tím víc.

Aspoň nemusím krást a ušetřím své city té provinilosti. Nakonec přikývnu, „Dobře. Pokud ti to teda nebude vadit," dodávám rychle, když se blížíme k vůni, jež se rozléhá nad davem lidí.

„Proč by mi to mělo vadit, prosím tě?" znovu mi v uších zní jeho hřejivý melodický smích, „ale musíš mi něco slíbit," jeho tvář najednou zvážní a mně se strachem stáhne žaludek, při představě, co všechno bych pro jeden kousek pečiva dokázala udělat.

„Co?" zašeptám nervózně.

„Slib mi, že se ještě uvidíme," usměje se a já jeho grimasu napodobím.

„D-dobře," cítím na hrudníku teplo ženoucí se do mých tváří. Pohled upřu do země a nechám své vlasy, aby mě schovaly před jeho samolibým úsměvem.

Dojdeme k jídlu a záhy mi Chris do rukou podává sáček, ve kterém se skrývá 12 rohlíků a 5 housek. Tolik kusů pečiva. Snažím se zakrýt můj úžas úsměvem, „Děkuji," špitnu a vezmu si do rukou nabízený sáček.

„Nemáš zač, Sam," nemohu uvěřit tomu, že tohle všechno je mé. Už se těším na obličej Colea, až uvidí tohle všechno, „hele, tak kd-"

„Chrisi, no konečně. Hledám tě už celou věčnost."

Dneska čekejte ještě jednu kapču😊😁

V médiích Danielle Campbell jako Samantha Kelly😏

Doufám, že se sedmá část líbila. Budu ráda za každé přečtení, hlas a komentář😉😘

Czechgirl03

A close person (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat