ROZLOUČENÍ

79 2 5
                                    

Všechno jednou končí a tenhle příběh není vyjímkou. 

Ohledně konce. Vím, že je nejasný a věřte, že je to tak záměrně. Chci, aby si každý představil konec jaký by si přál nebo jaký si zkrátka myslí, že by mohl být.

V tomto díle jsem nechala kus sebe, stejně jako tomu bude i u dalších příběhů. Ale bez vás by neexistoval a já si toho opravdu cením.

Jedno obrovské díky patří CuteLisa17. Tahle osoba to se mnou táhla úplně od začátku. Vytvořila krásný cover, párkrát mě musela popostrčit  a prostě byla velkou podporou.

Samozřejmě děkuji všem, kdo o můj příběh aspoň zavadili okem. Děkuji osůbkám, které hlasovaly, komentovaly, ale hlavně četly. 

Nemohu zapomenout ani na naše hrdiny. Velké díky Samanthě, Chrisovi, Colovi, Thomasovi a ostatním, že jsem mohla aspoň na malou chvíli vést jejich životy. 

Danielle Campbell, Shawn Mendes, Dylan O'Brien, Cole Sprouse, Aaliyah Mendes.. Stejně vděčná jsem i těmto lidem, protože nebýt jich, tenhle příběh by nebyl tím, čím je. 

***

V tuto chvíli 1 183 přečtení a 105 hlasů. 

Sice mi na tom až tak nezáleží, protože píšu pro radost, ale i tak.

Díky

***

Dále vám chci oznámit, že mám naběhnuto na nový příběh.

WAY FOR SECOND CHANCE

Snad se bude líbit

***

Naposledy obrovské DÍKY

Navždy vaše Czechgirl03

A close person (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat