30

67 3 0
                                    

***

„Doprovodíš mě do parku?" otáži se s nadějí v hlase. Cole si jen tiše povzdechne, ale nakonec přikývne. Přijde mi to jako včera, kdy jsem se s ním pohádala kvůli mému doprovodu na kytaru. Přesto už ta tíživá bolest není zdaleka tak velká jako se jevila onehdy „Díky," zářivě se usměji a radostně poskočím.

„Jsi jak malá," zachichotá se, načež se na něj jen škaredě zamračím „Promiň, promiň," zvedá ruce do obraného gesta a znovu se zasměje.

„Si myslím," vyfouknu vzduch a následně ho znovu vsaji do těla. Společně míříme za Chrisem, který už jistojistě čeká na místě. Cole stále v obleku, já svírajíc kytici a koblihu.

***

„Ahoj," usměji se na bruneta, který se při vyslovení onoho slova okamžitě otočí naším směrem. 

„Nazdar. Cole?" pozdraví ho otázkou, což Cole zopakuje.

„Chrisi?" povzdechnu si a oba dva střídavě sjedu pohledem. Vzduch kolem nás jako by se přestal hýbat. Je tu neskutečné dusno, které mi znemožňuje se pořádně nadechnout. Protřu si ruce, na kterých ze tu krátkou chvíli vytvořili kapičky potu.

„Tak, asi začneme, ne?" potlačuji v sobě chuť otočit se a utéct. Falešně se usměji na Chrise a pak svůj zrak zaostřím na Cola „Půjdeš nebo na mě počkáš?"

„Asi půjdu," pousměje se, přičemž přimhouřenýma očima sleduje osobu za mými zády.

„Děkuji za krásné překvapení, Cole. Moc si toho vážím. Byly to ty nejlepší narozeniny za posledních dvacet let," uculím se a pevně ho obejmu.

„No, minimálně za posledních dvacet let. Nemáš za co, brouku," uchechtne se a naposledy mě políbí na líčko, než zmizí mezi stromy. Povzdechnu si a s úsměvem se otočím na Chrise, který už netrpělivě poklepává prsty o kytaru.

„Můžem?" otáže se, když se vedle něj sesunu.

„Jo."

„Ty máš narozky?"

„Poslouchat cizí rozhovory je neslušné, pane Chrisi," napomenu ho se zdviženým ukazováčkem, ale pak se nesměle usměji „Jo, dneska mám dvacet."

„Nic pro tebe nemám,"zklamaně sklopí pohled.

„To nevadí. Nic nepotřebuju. Stačí mi, že se se mnou zahazuješ tady v parku skoro každý den. Díky," upřímně se usměji a pak palcem pomalu přejedu po jednotlivých strunách. A asi právě toto mi do hlavu vměstná skvělý nápad „Ale něco by tu možná bylo."

„Hmm?" nechápavě nakloní hlavu.

„Můžeš mi zazpívat," pokynu mu a zdá se, že ho tento nápad nadchl stejně jako mě.

„A co to bude, oslavenkyně?" jeho nadšení najednou pročistí celý prostor a obklopí mě jako ta nejjemnější a nejpříjemnější deka. V jeho očích jde číst jako v otevřené knize. Zračí se tam láska a cit k hudbě a já konečně pochopím, že to je to, pro co se narodil. 

„Něco tvého. Co jsi napsal," poprosím a pak už se jen nechávám unášet jeho pohledem, jeho blízkostí a jeho melodickým hlasem. Užívám si to s vědomím, že toto malé vystoupení patří jen a jen mně. Představuji si, že sedím někde na nepohodlném sedadle v obrovské aréně. Sama. A on stojí na pódiu s jeho kytarou a krásným úsměvem, dívá se na mě a slova, která se odráží do mikrofonu, patří jen mojí maličkosti.

I won't lie to you
I know he's just not right for you
And you can tell me if I'm off
But I see it on your face
When you say that he's the one that you want
And you're spending all your time
In this wrong situation
And anytime you want it to stop

I know I can treat you better
Than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all on your wasted crime
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can!

I'll stop time for you
The second you say you'd like me too
I just wanna give you the loving that you're missing
Baby, just to wake up with you
Would be everything I need
And this could be so different
Tell me what you want to do


'Cause I know I can treat you better
Than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
And all on your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can

Better than he can
Better than he can

Give me a sign
Take my hand, we'll be fine
Promise I won't let you down
Just know that you don't
Have to do this alone
Promise I'll never let you down

'Cause I know I can treat you better
Than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
And all on your wasted crime
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he can!

Better than he can
Better than he can
Better than he can
Better than he can  

Čas se zastavil. Mé oči se prolnou s tou horkou čokoládou a já se v ní začínám topit, bez možnosti zakoupit si zpáteční jízdenku. Je to jeden z těch okamžiků, na který nikdy nezapomenu.

V jeho propalujícím pohledu se mihne jakási touha, kterou jsem doposud nepoznala. Trochu se leknu, ale uhnout nedokážu. Jeho potemnělé oči mi to nedovolují. V sekundě se skloní k mým rtům a otře se o ně těmi svými. Naše nosy se dotknou, na ústech cítím jeho teplý dech, který mi dodává hřejivý pocit bezpečí. To gesto je tak opatrné a něžné jako by mi tím mohl ublížit. 

Když se konečně odtáhne, nesměle se usměji a zadívám se na své proplétající se prsty složené v klíně. Odolávám nutkání zvednou ruku k mým rtům a dotknout se jich. Stále na nich cítím ty jeho. Jako by ten nepatrný dotek nechtěl upadnout do zapomnění.  

Vnímám na sobě jeho pohled a úsměv, který se mu rozlil na tváři.

„Všechno nejlepší, Sam."

***

Konečně je tu další část. To víte, po tak dlouhé době jsem musela něco vydat 😅

V médiích Danielle Campbell jako Samantha😏

Doufám, že se třicátá část líbila. Budu ráda za každé přečtení, hlas a komentář😉😘

Czechgirl03


A close person (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat