🌿1🚬

644 18 4
                                    

Zapálila jsem další cigaretu a vdechla kouř a držela ho v plicích tak, jak jsem to měla ve zvyku. Dříve sem se z toho měla záchvaty kašle, ale teď už jsem si na to zvykla. Když jsem teď neměla peníze na trávu, musela jsem si vystačit s krabičkou cigaret na týden, což byl celkem problém. Moje tělo potřebovalo víc a já milovala jak mě bodalo v plicích, když jsem v nich držela cigaretový kouř. Konečně jsem vyfoukla oblak dýmu do vzduchu. Můj preclík se na mě už jen nevěřícně díval, stejně jako vždycky v téhle situaci. Nikdy nepochopil jak to dělám, ale byl to můj nejlepší feťácký kamarád takže to neřešil. To on mě naučil všechno co jsem teď uměla. Učil mě to samozřejmě na trávě, ale tu poslední co jsme měli jsme před dvěma dny odpálili, takže jsme teď přežívali jen z cigaret.
Potáhla jsem znovu a zadržela tu smrt v plicích, jak nejdéle to jen šlo. Milovala jsem tu bolest kterou mi způsoboval kouř drásají plíce, které se pomocí toho zkoušeli poprosit o trochu čerstvého vzduchu.
"Jak to dneska vlastně šlo?" Promluvila jsem a z pusy se mi vyvalil další oblak kouře.
"Vůbec bych tu neměl být ale pro tebe cokoliv. A jinak? Matka měla zase kecy a Terka skoro našla můj poklad." začervenala jsem se protože jsem přesně věděla co tím pokladem myslí. Byl z doby kdy jsme se poznali a opilí dělali blbost. Přesněji řečeno jsem s ním skoro spala.
"A co by jsi ji na to řekl kdyby je našla?" usmála jsem se na něj sladce. Ptala jsem se ho na to už tolikrát ale on přesto vždycky vymyslel originální odpověď.
"Asi bych ji povyprávěl o tom, jak jsem k nim přišel." Zasmál se.
"Tak to by asi nebyla moc ráda." A při té představě jsem se musela začít smát. Jak se její krásný obličejík mění v masku hrůzy a odporu kdyby našla moje kalhotky u svého kluka doma. Jak by se asi potom tvářila kdyby jí tohle řekl? Ta představa byla až moc vtipná.
"Dáš mi taky jedno?" zeptal se mě a udělal mě ty svoje psí oči. To byl výraz kterému jsem prostě nedokázala odolat a on to moc dobře věděl.
"No tak fajn vem si." Usmála jsem se na něj a z legrace protočila očima. Natáhla jsem k němu ruku s otevřenou krabičkou a on si vděčně vzal jednu ze čtyř zbývajících cigaret. No bezva tak jich mám zase míň. Ale co bych pro něj neudělala.

Počet slov: 411

Ahoj tak jsem tu s dalším příběhem! Zase by to měla být short story psaná tentokrát trochu jiným způsobem. Tak doufám, že vás to bude bavit.
Zdraví
~Cassie~

Vůně trávy a cigaret || Short storyKde žijí příběhy. Začni objevovat