Celým domem se rozlehlo třísknutí dveří. Drobná dívka sebou praštila do své postele a nasupěně vydechla. Po tvářích jí stékala slzy zlosti. Zlosti, že byla tak hloupá a věřila, že by se jí matka s něčím takovým jednou svěřila. Nyní měla pocit, že by to před ní Eleanor tajila až do své smrti. Ztěžka se posadila na posteli. Otřela si slzy, přešla k zrcadlu a zhluboka se nadechla. Otřela si rozmazanou řasenku, z knihovničky si vzala dvě své oblíbené knihy a vrátila se do předsíně. Otevřela kufr a knihy do něj uložila.
Ještě se skočila do pokoje převléknout a hned na to se už s batůžkem na zádech vracela do přízemí domu. Svou matku našla v kuchyni u jídelního stolu. "Přemístíš mě nebo mám použít letax?" zeptala se bez emocí. "Hope, měly bychom si prvně promluvit." Eleanor se pokoušela o klidný tón. "Není o čem, mami." "Myslím, že..." "Tak já použiju letax." s tím se otočila, zašla si pro kufr a klec s jejím milovaným kocourkem. V obývacím pokoji přistoupila ke krbu a natáhla se po krabičce s letaxovým práškem. Drobná žena ji však chytila za ruku. "Miláčku, nech mě ti to vysvětlit." požádala Eleanor svou dceru. V jejích očích se leskly slzy. Hope zatoužila svou matku obejmout a říct jí, že jí odpouští. Přesto to však neudělala. Nemohla jí odpustit. Ne teď. Možná, že až bude někde jinde a nechá si to všechno projít hlavou, tak z ní ta příšerná zlost vyprchá. To se mohlo stát, ale také nemuselo.
Drobná Nebelvírka zavrtěla hlavou. "U koho budu?" zeptala se tiše. "Hope..." "Lily, Sam, Molly nebo Minerva?" "Molly." vzdala to žena. Pustila ruku své dcery a o několik kroků ustoupila. "Pamatuj si, že tě mám ráda. Ať se stane cokoli." zašeptala, když si dívka nabrala do ruky letax a spolu se svými zavazadly vstoupila do krbu. "A ty si pamatuj, že se musíš vrátit." odpověděla Hope těsně předtím než zahlásila místo, kam se chtěla dostat. Rozevřela ruku a nechala prášek dopadnout na zem. Než se Eleanor nadála, zmizela její dcera v zelených plamenech.
_______________________________________
Vítejte u druhého dílu Dcery Cizinky! 😊💖
💋🤗💖
ČTEŠ
Dcera Cizinky 2
FanfictionUpozornění! Příběh je pokračováním příběhů s názvem Cizinka, Cizinka 2 a Dcera Cizinky (hrozí nepochopení některých událostí či souvislostí). Dcera Cizinky a Poberty, Hope Lupinová, tráví prázdniny v Doupěti. Ke svému překvapení se sbližuje s dvojic...