"Ne." zopakovala drobná dívka již po několikáté. Pomalu jí začínala docházet trpělivost. Alice otevřela ústa, aby brunetce položila další otázku. Hope ji však předběhla. "Ne." trvala na svém a vehementně u toho vrtěla hlavou, až jí její jemné vlasy poletovaly sem a tam. "Fajn, když nám to nechceš říct, tak nám to neříkej!" Alice se nafoukla jako balón a od dívky si odsedla na druhou stranu sedačky. "To jako vážně?" podivila se brunetka. "Alice, nenapadlo tě ani na vteřinu, že Hope prostě nemá co říct?" snažila se Nebelvírskou Střelkyni krotit Katie. "Děkuju." šeptla Hope tak, aby ji slyšela jen její kamarádka. Byla jí nesmírně vděčná, že alespoň ona jí věří.
I kdyby se mezi ní a mladým Woodem během prázdnin něco odehrálo, pravděpodobně by to dívkám neřekla. Věděla, že všechny tři dokážou udržet tajemství. Když však přišlo na alkohol, ani jedna z nich si neviděla do pusy. Říkaly to, co jim přišlo na mysl a bylo jim naprosto ukradené, že mohou prozradit něčí tajemství. Jelikož se blížila zahajovací párty, nechtěla by Hope riskovat. V tuto chvíli ovšem neměla svým kamarádkám doopravdy co říct. Jistě, párkrát se s Oliverem viděla. Ano, přirostl jí k srdci. Ano, ráda s ním trávila svůj čas. Ano, mrzelo jí, že ho celý rok neuvidí. Jenže na tom nebylo nic divného. V poslední době se cítila nesvá. Často ji bolela hlava, neměla chuť k jídlu, nesmála se. Díky němu dokázala zapomenout na všechno, co jí trápilo. Aspoň chvíli se dokázala smát.
"Hope." Drobná Nebelvírka sebou škubla, když jí Angelina položila ruku na rameno. "Jsme tu." Hope pohlédla skrz okno na místo, na kterém se nacházeli. Angelina měla pravdu. Byli tu. Po dlouhých dvou měsících se ony a jejich kamarádi opět vrátili na místo, jež bylo jejich druhým domovem. Prasinky. Pomyslela si dívka. Její pohled se přesunul více do dálky. A tam, na kopci, jej našla. Obrovský hrad s rozlehlými pozemky. Bradavice.
_______________________________________
Nejen, že žiju! Já i píšu! 😁😂
Merline, tohle mi neskutečně chybělo! 😰😊
💋🤗💖
ČTEŠ
Dcera Cizinky 2
FanficUpozornění! Příběh je pokračováním příběhů s názvem Cizinka, Cizinka 2 a Dcera Cizinky (hrozí nepochopení některých událostí či souvislostí). Dcera Cizinky a Poberty, Hope Lupinová, tráví prázdniny v Doupěti. Ke svému překvapení se sbližuje s dvojic...