14. Winkelen met Kaj en dioni😍.

55 8 2
                                    

Pov Lotte
We hebben het heel gezellig maar na een tijd staan we op. Ik ga snel naar de kassa en betaal. "Hey ik zou betalen" zegt kaj streng. "Jammer voor je, ik heb al betaalt" zeg ik. "Ik heb het nog zegt" zegt kaj. "O nee hoor" Zeg ik. "Dioniiii" Roept kaj uit. "Ik heb het je ook niet horen zeggen" Zegt dioni. Kaj lacht en kijkt ons aan. "Nu jullie het zeggen heb ik het inderdaad niet zegt" zegt kaj. Ik kijk hem lachend aan. Ik loop naar dylan en zeg zie je van de week nog een keer beloofd. Dylan lacht en knikt was super leuk om je broer een keer te zien. "Dankje hij vond het ook leuk" zeg ik lachend en geef hem een dikke knuffel. Hij lacht en knuffelt even mee. "Dankje dylan dat je me altijd opvrolijkt en er voor me bent" Zeg ik en lach. "Geen dank lot je weet dat ik er altijd voor je ben" zegt dylan. "Dat weet ik dyl dat weet ik" Lach ik en geef hem vijfentwintig dollar extra die voor hem zijn. Hij pakt het aan en zegt dankje lot. "Geen dank dyl" zeg ik en loop naar kaj en dion. "Shoppen?" Zegt dioni met glinsterende ogen. "Ja we gaan shoppen" zeggen kaj en ik in koor. We lopen naar buiten en ik kijk hun aan. Hun kijken mij aan. "Kleding zoeken?" Vraag ik. "Jaaa ik ga jou style vandaag met kaj" roept dioni blij en trekt me zo mee. "Dion doe je rustig met haar??" Zegt kaj. "Uhm ja" zegt hij en tilt me snel op. We beginnen te lachen. "Sorry lot" lacht dioni. "Geeft niet dion" lach ik. Hij zet me neer en we lopen naar een winkel. We lopen naar binnen en gaan allemaal onze eigenweg😂. Dalijk raken we elkaar kwijt maar ja dat komt vast wel goed bedenk ik me zelf maar. Waar ben ik gelijk naar op zoek? Hmm. Geen idee. Ik ga gewoon wat zoeken en passen. Een paar minuten later heb ik wat dingentjes. Alleen nu nog de jongens die ik nergens kan vinden. Het is niet waar dat ik ze kwijt ben he? Daar heb ik geen zin in. Ik wordt gebeld door kaj. Ik neem snel op.

K=Kaj L=Lotte

K: Hey lotje waar ben je?
L: Ik ben nu bij de pashokjes.
K: In die winkel waar we met zijn drieën in gingen?
L: Ja
K: Dion en ik komen er aan.
L: Top waar zijn jullie dan?
K: Nog in de zelfde winkel alleen wel waren je kwijt.
L: Ik was jullie kwijt.
K: Sorry.
L: Geeft niet.
K: Welke pashokje zit je?
L: Pashokje vijf.
K: Mooi.

Ik hang op omdat ik hen al hoor en lach. Ik heb me eerste oufit aan en loop het pashokje uit. "En wat vinden jullie er van?" Vraag ik trots. "Wauw als of ik in een tijdschrift zit te bladeren" zegt kaj. Ik lach verlegen. Het is altijd fijn om van je grote broer een compliment te krijgen. Kaj weet dat ik het eigenlijk best wel fijn vind. Ik pas nog wat setjes en laat ze zien.

*paar minuten later*

We lopen naar de kassa en hebben heel veel plezier met elkaar. Kaj en dion betalen het. Ik glimlach en vind het fijn dat we heel veel tijd in halen.

*In de loop van de middag*

We hebben heel wat tassen vol en lopen naar huis. "We hebben voor iedereen toch iets?" Vraag ik aan Kaj en Dion. "Ja voor iedereen hebben we iets" zeggen ze. "Mooi jongens" zeg ik lachend en doe de deur open. We zijn super rustig maar ik voel van binnen dat ik heel veel energie in me heb. "We zijn weer thuisssss" roep ik en heb super veel zin om iedereen wat te geven. Daphne komt naar beneden en slaapt half nog. "Kom je nu pas uit bed?" Vraagt kaj aan haar. "Nee eigenlijk niet maar ik hadt een film gekeken en daarna heb ik tien minuten geslapen" Vertelt Daphne. Ik grinnik er om. "Heb ik ook wel eens zusje" Grinnik ik. Ze begin te lachen. "Waar is de rest?" Vraagt dion. "Uhm samuel jai en cass gingen boodschappen doen omdat jai honger hadt" vertelt Daphne. "Typisch jai" Lacht dioni. We beginnen met zijn alle te lachen en lopen verder naar binnen. We gaan zitten op de bank. "Heb geen idee waar je bff is" zegt daphne. Ik knik en hoor de deur open gaan. "ETEN!!!" Roept jai hard. We lachen. "KOM NU MET ETEN!!!!!" roep ik keihard. Jai rent de kamer binnen  en valt half op mij en de grond. "Ik heb eten" zegt hij en geeft de chocolade reep. Ik lach dankjewel.

Ik ga in het volgende hoofdstuk verder. Ik wil even zeggen sorry als er wat type fouten staan of iets niet er bij staat. Ik schrijf eigenlijk blindelings en lees het niet na. Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu