45. Eerste ruzie met shawn💔

34 6 2
                                    

*volgende ochtend*

Pov Lotte
Ik wordt wakker en kijk waar ik ben. Ik zie dat ik in Zach zijn bed lig. Ik heb hoofdpijn maar heb geen druppel aan geraakt. Ik sta op en loop naar beneden en zie dat ik kleding van Jonah aan heb en weet dat we uit eten zijn geweest en ik Ciaar en Jonah heb gekoppeld en daarna kreeg ik hoofdpijn en zei Corbyn wil je naar huis? Toen knikte ik ja en tilde hij me op en ben ik in slaap gevallen. Ik zie dat Shawn me een appje heeft gestuurd. In het appje staat het volgende: Bae het concert is uitverkocht we gaan samen een liedje doen of Twee. Ik ga na het optreden naar huis om met me ouders en zusje te eten en met kaj ga ik morgen verder om hem te leren dat hij jou vader niet is. xx je bae. Ik lees het en denk je bent niet eens nieuwsgierig hoe het met mij is? En misschien hadt ik wel iets voor ons geregeld. Ik zucht en zit alleen op de bank. Ik wordt gek hier van! Ik sta bijna heel me leven al in de schaduw. Alleen niemand weet dat van mij. Tijd om een Bad girl outfit te kopen. Ik wil me eigen persoonlijkheid niet kwijt. Maar voor nu even wel. Ik loop naar de keuken en pak een pen en loop naar de printer en pak papiertje en ik schrijf een briefje voor de jongens die ik op de tafel leg.

*briefje: ik ben even de stad in💔*

Ik loop naar boven en pak mijn spullen. Ik ga weer naar beneden en loop de stad in. Ik voel me in de steek gelaten door Shawn. Hij vraagt niet eens hoe ik me voel. Ik loop een winkel in en koop nieuwe kleding en bad girl kleding. Ik voel een hand op me schouder. Ik draai me om en kijk Zach aan. "Lot was is er gebeurt?" Vraagt hij. Ik kijk hem aan. "Lot vertel" Zegt hij. Ik laat me tegen Zach aan vallen en snik. Hij pakt mijn tas aan. "Lot je kan me alles vertellen" Zegt hij. Ik kijk hem aan en knik. "Ik wil even ergens eten met je samen en dan vertel ik het je" Zeg ik het zacht. Hij neemt me mee naar mijn favoriete tentje. Ik loop tegen hem aan en ben verdrietig. Hij slaat zijn arm om me heen en zegt wil je het al vertellen? "Ja dat wil ik" zeg ik. "Vertel maar" zegt hij. "Ik sta bijna heel me leven al in de schaduw. Niemand ziet me staan. Me vriendin die het vriendje heeft zag me niet eens staan toen ze net aan kwamen, Kaj maakt alleen ruzie met me, me eigen vriendje boeit me niet eens" zeg ik wil iets om duwen en merk dat Zach een plan heeft. Ik kijk hem aan. "We gaan eten en jij gaat je woeden er uit boxen" zegt hij. Ik knik. "Heb een bad girl outfit gekocht" Zeg ik met een huil lach. "Dat is echt iets voor jou als je ergens helemaal klaar mee bent" Zegt hij. "Klopt" lach ik en snik. "Hoe wist je dat ik in de stad was?" vraag ik. "Door mij" Zegt een stem opeens. Ik kijk op en zie Corbyn achter me staan die het papiertje aan me geeft. Ik moet lachen en veeg me tranen weg. "Jullie zijn er allemaal he?" Vraag ik met een lach. "Ja tuurlijk wat denk jij dan" Zegt Jack. "Ik denk ik wordt gek van iedereen die me fout heeft behandeld of behandeld" Zeg ik en pak me zonnenbril die in Smooth op me neus schuif. iedereen lacht. "Zo kennen we je weer" Zeggen ze. "Jongens?" Vraag ik. "Ja" zeggen ze mooi in koor. "Mag ik met jullie concert een paar liedjes mee doen?" Vraag ik en kijk hun aan. "Van mij wel" zegt Zach. "Van ons ook" Zeggen Corbyn, Daniel en Jack samen. "Ik kan sowieso geen nee zeggen tegen je" zegt jonah en lacht. "Oké is afgesproken nu" zeg ik snel en trek iemand mee naar binnen. Ik ga alvast zitten met die genen. De rest komt er snel bij zitten. "Ik weet al genoeg over je date Jo heb alles al gehoord van een paar mensen" Zeg ik en laat me telefoon zien. "Van ciaar zelf?" Lacht hij. "Ja" Zeg ik en zucht. "Hey wat is er?" Vraagt Hij door. "Ze was een beetje boos omdat ik zo nodig naar huis moest en jou van haar afpakte ofzo iets" Zeg ik en sta op. "Wat ga je doen?" Vraagt hij. "Iets" Zeg ik en pak de tas die bij Zach staat en loop de wc waar ik me omkleed in de bad girl outfit. Als ik me heb omgekleed loop ik terug en ga weer zitten. Ik kijk hun aan. "Als iedereen me in schaduw wil zetten gaan hun hun gang maar dan wordt ik zo" Zeg ik en weet dat  hun weten dat  ik niet zo ben maar nu doe om te laten zien dat ik niet over me heen meer laat lopen. "Staat je echt leuk Lot" Zegt Jack. Ik lach thanks Jack. Hij lacht. We bestellen en ik zucht. "Wat is er?" Vraagt Corbyn. "Moet met Shawn optreden" Zeg ik heel zacht. "Lieve schat luister naar me" Zeggen Corbyn en Jonah in koor. Ik kijk hun aan. "Je moet genieten er van en waarom zo sad er over?" Vragen ze in koor. Ik kijk hun aan. "Willen jullie dat echt weten?" Vraag ik.  "Ja anders vragen we het niet" Zeggen ze weer in koor. Ik pak me telefoon en geef hem aan hun. "Lees zelf maar" Zeg ik en leg me hoofd op de schouder van Daniel. Jonah en Corbyn lezen het gesprek. "Je hebt nog niet gereageerd" Zegt Jack die ook mee leest. "Weet ik maar ik voelde me gewoon weet ik veel" Zeg ik en voel vier armen die me knuffelen. "Ik weet niet eens hoe laat de repetitie is" Zeg ik. "Zullen wij het Vragen?" Zeggen ze met zijn drieeën. "Nee iedereen kan stikken" Zeg ik en ben down. "Moeten wij anders mee?" Vragen ze. Ik kijk hun aan en haal me schouders op. "Waar is de bad Girl?'' Vraagt Jack. "Hier" Zeg ik en doe me zonnenbril weer op. We gaan eten en praten nog heel veel bij over mij en over hoe ik me allemaal voel. "Je bent de bad girl nu en laat zien dat je het bent" Zegt Corbyn. "Jongens?" Vraag ik. "Ja" Zeggen ze zo leuk en lief in koor. "Willen jullie mee gaan?" Vraag ik zachtjes. "Tuurlijk gaan we met jou mee" Zegt Daniel. Ik glimlach. ''Ik vind het best wel spannend" Zeg ik en kijk hun aan. "Je kan dit lot geloof ons maar" Zegt Daniel die van uit hun allemaal spreekt. "Ik geloof jullie maar ben bang dat er ruzie komt" Zeg ik. "Dan komt die maar! Wij zijn er voor je" Zegt Jonah. "Dankje" Zeg ik. Ze lachen. We zijn deze hele dag samen met zijn zessen.

Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu