10. Tapas met Dioni maken.

87 9 3
                                    

Pov Lotte
We lopen naar binnen en ik roep we zijn thuis. Ik zie dat Kirsten en Samuel weer eens klef zijn en ik wordt weer helemaal gek daarvan. "WE DOEN NIET KLEF IN DIT HUIS" Roep ik. Ze kijken mij aan. Ik kijk hun aan ik zal eens voor doen hoe jullie doen. ik trek dioni naar me toe en doe hoe hun doen en acteer en Dioni doet gelukkig mee. Ze kijken naar ons. "En zo doen jullie dus heel de tijd" schreeuw ik. ''Volens mij weten jullie niet meer dat ik hier woon en ook aandacht wil van jullie??????" Roep ik verder en zet alles op de grond. ik ren super snel naar boven ben er zo klaar mee alles wat je ziet van hun is super klef ze moet er mee kappen! Maar dat snappen ze blijkbaar niet. Ik denk aan Shawn en kijk naar buiten. Ik zet me sonos lekker hard aan zo dat Samuel en Kirsten kunnen horen dat ik het spuug zat ben. Het boeid me niet eens wat hun denken mijn huis mijn regels. Ik hoor niet dat iemand de trap op komt. mijn deur gaat met een zwaai open en daar staan Jai, Dioni, Kaj en Cassius. Ik kijk hun aan en doe me sonos uit. "Jij durfde" Lachte Kaj. "Hoe zo durfde ik?'' Vraag ik. "Niemand van ons durft het en jij wel" Zegt Dioni. "Ja nou het is toch zo dat ze zo doen" Zeg ik en voel me weer boos worden. Cassius komt naar mij toe en knuffelt met me, waardoor ik rustig blijf. "We snappen je echt super goed" Zegt Jai. "Echt waar dit moet afgelopen zijn" zeg ik. "Hoe zo?" Vraagt Samuel die er bij is komen zijn. "OMDAT HET SUPER IRRITANT IS! EN DAN OOK NOG DAT IK JULLIE SUPER ERG MIS!! EN DAT KLEVEN GEDOE VAN JULLIE DOEN JULLIE MAAR LEKKER IN NEDERLAND WAAR NIEMAND VAN ONS BIJ IS!!!" Schreeuw ik kwaad en duw hem op zij. "Ja je hoorde het goed ja" Roep ik nog een keer en ren naar beneden en sla de deur dicht en kijk om me heen van waar moet ik heen??? Ik heb maar 1 optie Shawn. Shawn ik moet naar Shawn. Ik open insta en dm Shawn.

*Dm met Shawn*

Dm Lotte: Hey Shawn kan ik alsjeblieft ergens met je afspreken?😢😢
Dm Shawn: Hey schat rustig tuurlijk kan dat. Waar ben je? Rustig maar.
Dm Lotte: Ik loop nu naar de starbucks ik kan niet rustig worden en zeker thuis niet.
Dm Shawn: Kom naar het concertgebouw.

Zonder verder nog iets te zeggen ren ik snel naar het concertgebouw. Binnen vijf minuten ben ik bij Shawn. Hij staat me al op te wachten super schattig. hij heeft zijn armen open. Ik ren er super snel in. Hij sluit ze en kijkt me aan wat is er aan de hand? Ik kijk hem snikkend aan. "shh rustig vertel maar wat er is" Gaat hij door en geeft me een kusje. "Nou je weet toch me vriendin waar ik over vertelde?" Vraag ik. "Ja van je verhalen wel" zegt hij. "Nou ze was weer klef met der vriendje en daar zei ik wat van en ben zo kwaad op hun" zeg ik en voel me weer boos worden. Hij begint opeens te zingen. Ik kijk hem aan en wordt rustig en zing met hem mee. We hebben niet door dat zijn manager naar ons kijkt en luistert. Als we klaar zijn horen we Ja ze moet mee doen. Ik kijk Shawn aan. "Is goed" zegt hij. Ik lach en bedenk me net dat ik me liedje wil uit brengen en app rens met zet hem maar alvast online op spotify en de tekst met het liedje op youtube. "Mag ik gaan?" Vraagt Shawn. "Tuurlijk mag dat. Je moet je meisje wel goed verwennen" Zegt zijn manager. Shawn lacht en knikt en neemt me snel mee. "Ik wil je wat laten horen" zeg ik tegen hem. "Laat horen" zegt hij nieuwsgierig. Ik zing mijn liedje. hij luistert en kijkt me aan. "Wauw super mooi" zegt hij verliefd. ik glimlach verlegen. ik wordt gebeld. "Moet je niet opnemen?" Vraagt hij. Ik schud nee maar kijk toch en zie dat het kaj is. Ik neem maar op.

K=Kaj L=Lotte
L: Wat is er?
K: Waar ben je?
L: Hoe zo?
K: We zoeken je overal dus waar ben je?
L: Wie is we?
K: De jongens en ik. Dus waar ben je nou?
L: Ga maar naar huis ik kom er aan.

Ik hang zo op. "Wie was dat?" Vraagt Shawn. "Mijn broer" zucht ik. "Moet ik met je mee?" Vraagt hij. "Ja graag" zeg ik en kijk hem verliefd aan. Ik zie niet dat hij stiekem een foto van mij maakt. Hij pakt mijn hand en rent met mij naar mijn huis. Hij zet het liedje Mama van jonas bleu en william singe aan. Ik lach en ren mee met hem. Binnen vijf minuten zijn we bij mij thuis. Ik kijk naar hem huis en zucht. "Hey wat is er?" Vraagt Shawn. Ik kijk hem aan. "Ik weet nu al dat me vriendin boos op me is" Vertel ik. "Moeten ze eerst langs mij" Zegt shawn. Ik lach naar hem en doe de deur maar open. Ik zie voor de deur kaj staan. "Sorry ik hadt je even moeten laten" Zegt hij en kijkt me aan en ziet dan ook op eens shawn. "Geeft niet" zeg ik en glimlach. "Hoe komt shawn hier?" Fluistert kaj. "Hij is met mij mee gekomen ik heb hem ontmoet toen ik voor de eerste keer weg rende bij jullie en we daten nu maar houd het stil pleas" Fluistert ik in zijn oor. Hij lacht en fluistert dat komt goed. Ik lach en stel hun aan elkaar voor. "Ik ben kaj ik ben lotte haar broer" zegt hij en geeft shawn een hand. "Ik ben shawn maar iedereen kent me al" zegt hij lachend en schud kaj zijn hand. Ik zie nu al dat hun het super goed kunnen vinden met elkaar. Ik loop naar binnen en zie kirsten boos naar mij kijken. Ik lach lief. Ik zie samuel naar me toe lopen. Ik hem aan en weet als hij super boos is gaat slaan. Hij trekt me mee. Ik kijk hem bang aan. "Rustig maar" zegt hij en lacht. Ik kijk hem aan. "Ik heb er over na gedacht en het is niet leuk voor jullie als we zo klef doen. Dus daarom wil ik zeggen sorry" vertelt hij. Ik blijf hem aan kijken en vraag waarom kirsten boos zo naar me keek. "Ik heb tegen haar gezegt dat we moeten stoppen met zo klef doen omdat het gewoon niet leuk is voor de mensen om ons heen, maar zeker niet voor jou omdat je ons zo erg hebt gemist en we dan alleen maar samen met elkaar bezig zijn en jou vergeten." Legt sam uit. "Wat zei ze daar op?" Vraag ik. "Ze was boos en zei dat ik me niet moest aan stellen omdat jij 1 keer heel boos er over bent en dat jij maar rekening moest houden met ons" vertelt hij. Ik knik en zucht. Hij knuffelt mij. "Ik wil niet dat het uit gaat tussen jou en kir door mij jullie zijn een schattig stelletje samen" zeg ik. "Gebeurt niet" Zegt sam. Ik knik en kijk sam aan. Hij kijkt me. "Ik moet ook sorry zeggen" zeg ik. "Waarom?" Vraagt hij. "Omdat ik zo stond te schreeuwen" Zeg ik. "Geeft niet dat was niet leuk maar wel goed om na te denken" zegt hij. Ik lach en zeg ik ga met kir praten. "Is goed" zegt hij. Ik sta op en loop naar kir toe. Ze kijkt me boos aan. Ik haal heel diep adem en zeg ik heb je gemist dat weet je dat ik aandacht nodig heb van jou en sam, en klef is irritant voor mij voor kaj, dion, jai en cass" zeg ik. Ze kijkt me boos aan en loopt zonder iets te zeggen naar boven. Ik wil schreeuwen maar wordt vast gehouden. "Rustig babe" Fluistert shawn in mijn oor. Ik kijk Shawn aan en wordt weer rustig. "IK HEB HONGERRRRR" roept jai. Ik lach en kijk Shawn aan. "JAI IK GA AL ETEN MAKEN" Roep ik terug. "Mag ik misschien blijven eten?" Vraagt Shawn. "Tuurlijk" zeg ik lachend. "Wat willen jullie eten?" Vraag ik. "Weten wij niet" zeggen ze. "TAPAAAASSS" roept dioni. "Is goed" zegt ik lachend. Hij trekt me mee en ik val bijna. "Sorry" zegt hij. "Geeft niet" zeg ik lachend. We gaan tapas maken dat zijn allemaal kleine hapjes en Spaans super lekker. We maken van alles en ik dek de tafel. Ik wordt geappt door kir.

K=KIRSTEN L= LOTTE

K: Hey lot sorry ik uhm ja snap je wel en de rest ik moet me niet om boos maken hier om en jullie begrijpen.
L: 😊. We kunnen al eten.

Ze heeft er teminste over na gedacht. "WE KUNNEN ETEN" roep ik. Iedereen is er binnen 2 minuten. We gaan eten en hebben het allemaal heel gezellig. We zitten lekker na te tafelen en het is al weer bijna twaalf uur in de nacht. "Uhm het is al bijna twaalf uur" gaap ik. Iedereen gaat naar bed. Shawn tilt me op en neemt me mee naar bed. Hij gaat bij me liggen en we vallen in slaap.

Sorry dat jullie zo lang moesten wachten maar wilde jullie 2 hoofdstukken in 1 keer geven. Let me know wat je er van vind.

Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu