Pov kaj
Ik heb een huilende lot mijn armen en zing met samuel een liedje voor haar. Ze wordt niet rustig en huilt heel erg op mijn borst. "Haal cassius, Jai en dioni!" Zeg ik tegen samuel en beveel hem een beetje. "Sorry ik bedoel zou je alsjeblieft dioni, cassius en jai willen halen?" Vraag ik en lach. "Tuurlijk" Zegt hij en is zo weg. Ik ga met lot liggen en heb mijn shirt uit gedaan. Ik geef mijn shirt aan haar. Ze pakt het aan en zegt uit het niets op zulke momenten mis ik cees heel erg! Ik zie cass knikken van dit is het moment dat je cees appt. Ik knik en geef lot aan hem. Ze huilt verschikkelijk erg.C=Cees K=Kaj
K: Goede Ja het is nacht bij jullie. Maar uhm cees ik heb je hulp nodig. Het gaat om lot. Ik weet dat ik kan bellen maar dan weet lot het al en dat wil ik niet.
C: Goedenacht kaj leroy van der voort. Wat is er aan de hand? Geeft niet ik ben bij een concert, dus het maakt opzich niet eens uit. Vertel waar heb je mijn hulp bij nodig?
K: kirsten en sam hebben ruzie maar kirsten haalde lot er dus bij. Nu is lot helemaal overstuur. Ze zei net dat ze je op zulke momenten heel erg mist.
C: Aww kleine meid❤.
K: Zou je alsjeblieft willen komen voor lot omdat ze je echt heel erg mist.
C: Tuurlijk wil ik komen kaj. Alles voor jou en lot.
K: Dankje cees❤❤❤. Je bent de beste😍💋❤.
C: Geen dank kaj😂😂😂.
Ik doe me telefoon uit en kijk naar Lotte en cass. Ze is er echt kapot van. Ik loop naar beneden en maak warme chocolademelk die lot altijd drinkt waar ik foto's van krijg. Ik maak het voor haar en loop naar boven. "Mijn mooie knappe prinsesje?" Fluistert ik in haar oor. Ze wilt me weg duwen maar kijkt en lacht. "Heb je chocolademelk voor mij gemaakt" snikt de met dikke tranen.
"Ja voor jou gemaakt cutie " Zeg ik tegen haar. Ze lacht en geeft me een dikke kus en pakt het aan. Ze neemt snel een slok er van en wordt rustiger. Ik kijk naar cass van kan ik je even spreken? Hij knikt en geeft lot weer door aan dioni. Nu alleen jai nog en dan heeft ze iedereen gehadt😂. Ik loop met cass naar de gang. Ik geef hem mijn mobiel. Hij leest alles en knikt. "Goed gedaan" Fluistert hij. "Dankje bro" Lach ik. We halen nog wat lekkers voor de huilende lot. We lopen weer naar boven.
Pov Kirsten
Mijn moeder snapt het niet waarom ik boos ben op samuel. Misschien hadt ik niet zo tegen lot moeten doen. Maar ja. Mijn moeder zei dus dat ik het goed moest maken met samuel en met lot. Maar ja ik zal het maar doen. Ik ga naar de stad voor hun. Samuel wat moet ik voor samuel nu weer kopen. Voor lot zou ik het wel weten. Ik ga naar de bloemenzaak en vertel wat ik wil. Ik denk dat Samuel alleen maar wilt dat het goed komt tussen mij en lot, en dat ik niet jaloers ben op mijn beste vriendin. Eigenlijk is dat best wel dom. Ze vind sam niet eens leuk leuk. Ik denk over van alles na en koop nog iets voor lot en ga naar binnen bij lot weer. Ik zie samuel kijken. "Sorry ik hadt dat niet mogen zeggen allemaal" zeg ik zachtjes. Hij kijkt me aan. "Zeg dat maar tegen lot" zegt hij en kan wel merken dat hij boos is nog op mij. "Ze is boven" zegt hij. Ik loop naar boven en naar lot. "Sorry lot" zeg ik zachtjes. Ze kijkt me aan. Ik geef haar de bloemen en een armbandje. Ze pakt het aan. "Je hebt me echt pijn gedaan" zegt ze en loopt naar beneden. Ze valt half van de trap en begint keihard te lachen. "IK STA NOG" roept ze lachend. "Wat ben je aan het doen knuppel" Roep ik terug. "Doen als of ik boos was maar lukte niet" Roept ze terug. We beginnen te lachen. We lopen samen naar de keuken. Ze zet de bloemen in een vaas en doet het armbandje om. "Wees alsjeblieft niet meer jaloers op me" zegt ze. "Sorry lot ik zal het niet meer doen" lach ik. Ze lacht ook en geeft me een dikke knuffel. Ze kijkt naar sam. "Kom hier boy" lacht ze. We knuffelen even met zijn drieën. De rest komt ook naar beneden en we gaan samen gezellig wat eten..
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
FanfictionDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...