Pov Lotte
Ik kijk die vier jongens aan en zing gewoon door. Laat ze maar lekker kijken.Pov Calum
Ik stoot Ashton aan en fluister dat meisje zingt een liedje van ons. Ashton kijkt op en kijkt naar het meisje dat zingt. "Ik ken die stem ergens van" Zegt Luke. "Ja ik ook" Zegt Michael. "Maar waar dan van?" Vraagt Ashton. "Ik weet het wel" Zeg ik. "Wie is het dan calum??" Vraagt Luke. "Dat is het meisje van this is me" zeg ik en sla hem zachtjes op zijn hoofd. "Horen jullie dat dan niet dan?" Vraag ik en we kijken allemaal haar kant op. Ze ziet ons ook maar ze weten even niet wie we zijn. "Ik ga zingen hoor" Zeg ik tegen de andere. "Nee Shhh ze moet er zelf achter komen" Zegt Ashton. "Oke" Zeg ik en hou me rustig.Pov lotte
Kaj zet me neer. Ik kijk kaj aan en zeg ik ga iets bestellen. "Is goed zusje" Zegt hij en geeft me een kus op me voorhoofd. Ik glimlach lief en loopt richting de deur. Die vier jongens kijken nog steeds. Als ik steeds dichterbij kom zie ik steeds een stukje beter wie het zijn. Ik kijk nog 1 keer goed. Ja het is 5 seconds of summer. Ik moet moeite doen om niet te gillen en loop heel koel door. Ik kijk naar kaj zijn telefoon en verrander het liedje. Op dat moment loop ik tegen iemand aan. "Sorry sorry sorry ik moet uit kijken" zeg ik snel. Geen idee tegen wie ik praat😂😂😂. "Rustig maar ik wordt niet boos is helemaal niet erg" lacht die genen. Ik kijk op en zie dat ik tegen Ashton ben op gelopen. "Gelukkig maar voel me wel knullig" Zeg ik. "Niet doen alsjeblieft" "Ik zal het proberen" Lach ik. "Goed zo" Lacht Ashton. "Ga je voor je zelf iets bestellen?" Vraagt calum. Wat eigenlijk Niemand weet is dat ik calum zijn grootste fan ben. Ik knik en kijk hem aan. "Zullen we mee gaan?" Vraagt Luke. "Is goed" Zeg ik koel maar van binnen ben ik aan het gillen. Ik praat gewoon met hun😱. Ik ben zo trots op me zelf. We lopen met zijn vijven naar binnen. Ik kijk even naar calum en snel naar kaj zijn telefoon en zet weer een nieuw liedje op. Irritant dat hij op repeat staat. "Leuk liedje is dat he" Hoor ik de stem van calum. "Ja super leuk liedje" zeg ik met een lach. Hij lacht je favoriete liedje? "Ja heel erg" Bloos ik. "Heb ik ook hoor" Zegt hij en slaat zijn armen om me heen. Ik lach. Het lijkt als of we elkaar al jaren kennen. We bestellen allemaal iets. Ik wil betalen maar calum is me net voor. Ik lach en kijk hem aan. "Hoe veel is het?" Vraag ik. "Zeg ik niet" Zegt hij. Ik kijk hem aan. "Is geheim" Zegt hij lachend. "Je moet het maar accepteren" Fluistert Luke in me oor. Ik kijk hun lachend aan. "Ga je het niet meer vragen?" Vraagt calum. "Ik zal het niet meer vragen" zeg ik beloofend. Hij lacht en knuffelt me. "Goed zo!" Zegt hij. Ik lach en denk best day of my life!! Nou ja de best day. De eerste helft van de dag niet maar dit JA DIT IS THE BEST DAY OF MY LIFE!!!!!!Sorry hadt geen inspiratie meer😂. Dus ben ik verder aan het gaan in een nieuw hoofdstuk.
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
FanficDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...