Pov Lotte
Ik zie jace en Daphne naar huis lopen en zeg de shawn army gedag. "We spreken snel weer af" Roep ik terug en betaal wel. De meiden lachen. Ik ren naar huis en ren tussen door en ben sneller thuis dan jace en Daphne. Nog geen twee seconden later zijn Daphne en jace er. Ik lach naar hun en hun naar mij. "Zie je snel weer" Hoor ik jace tegen Daphne zeggen. "Ik zie jou snel weer" Lacht ze en geeft hem een kusje op zijn wang. Hij lacht en geeft haar een kusje op der lippen en loopt weg. Oeeee zou er iets gebeurt zijn tussen hun twee????? Mijn ondervraging start als we op mijn kamer zijn😏. Ik lach naar Daphne en ga naar binnen met haar. Ik ren ongezien met Daphne naar boven. We zitten op mijn kamer. "En? Hoe is het geweest? Leuke verrassing he?" Vraag ik allemaal in 1 keer. "Hoe bedoel je en? Het is super leuk en gezellig geweest. Ja super leuke verrassing😍" Zegt ze. "En hoe was je date?? Je gaat me echt niet vertellen dat jullie niet iets hebben gedaan" "We hebben eerst over het strand gelopen en toen vroeg hij zullen we naar de bios gaan" Vertelt ze. "Leuk welke film???" Lach ik. "Die nieuwe waar jace in speelt" zegt ze met een dikke lach op der gezicht. "Floep?" Vraag ik. "Jaa😍😍😍" Knikt ze. Ze is echt tot over haar oren verliefd. Ik lach super leuk. Ze hoort het niet eens meer en loopt naar kamer zonder iets te zeggen. Ik glimlach. Maar voor wie ik het doe? Geen idee. Ik laat het maar en loopt naar beneden. Ik maak wat drinken. Ik hoor gelach van uit de kamer komen. Dat betekent dat de jongens een leuke middag nog hebben. Ik pak me drinken en een zak chips met een bak. Ik ga snel naar boven en doe me deur dicht. Ik ga gewoon op netflix wat kan het mij ook schelen. Ik wilde Daphne nog meer vragen maar ja. Ik zet me tv maar aan en ga naar netflix en bedenk me net dat ik een popcorn machine heb. Damn die ga ik pakken en aan zetten. Oke naar beneden sleupen, popcorn zak pakken naar boven aan sluiten en dan poppen maar die handel. Ik voer me plan uit en het gaat als gesmeerd. Als ik boven ben ga ik de maïskorrels poppen. Ik zoek rustig een serie op en hou de popcorn in de gaten. Als ik een serie heb gevonden ga ik goed zitten en kijk naar de serie met me popcorn. Na 9 aflevering te hebben gekeken van me serie hoor ik de deur open gaan. Ik kijk naar de deur en zie Daphne. Ze loopt naar binnen "sorry lot" Fluistert ze. Ik glimlach geeft niet dap. "Ja wel ik liep midden in het gesprek" verontschuldigd ze zich. Ik lach. "Kom zitten dan praten we verder" lach ik. Ze komt naast me zitten en lacht. "Vond je het erg dat ik weg ging?" Lach ik. "Nee ik ben je juist dankbaar" lacht ze. "Vertel??" "Hij vind mij leuk ik weet het zeker" giechelt ze. "Ik ben echt verliefd" vertelt ze. Ik lach. "Maar uhm hoe was die film?" Vraag ik. "Super leuk, en grappig" lach ik. Ik vraag meer dingen en Daphne geeft overal antwoord op. "Zullen we samen netflix kijken?" Vraag ik en kijk Daphne aan. Ze knikt en is moe van alles. Ze gaapt maar we kijken onze favoriete film samen. Na een tijdje vallen we samen in slaap.Sorry niet veel inspiratie❤. Ik ga verder schrijven hoor. Als jullie een leuk idee hebben vertel maar.
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
FanfictionDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...