Pov Lotte
Ik kan niet geloven dat ik nu een goude horloge heb😱😭❤. Ik kijk naar kaj en laat een tranen van geluk. "Hey niet huilen zusje" zegt hij. Ik kijk hem aan en pakt hem vast in een knuffel en laat nog meer tranen. "Lot wat is er?" Vraagt hij bezorgd. "Het is zo lief dat je me een gouden horloge hebt gegeven" snik ik. Hij lacht ik weet toch hoe ik mijn zusje blij moet maken. Ik lach en kijk naar me horloge. "Niet huilen oke?" Zegt hij. "Sorry kajtje. Het waren tranen van geluk" Vertel ik hem. Hij begint te lachen ik dacht al dat ik je zo erg pijn hadt gedaan. Ik schud nee en lach en ren naar buiten en naar de schuur. Zal de bbq hier ergens staan? Ik kijk verder en zie mijn bbq staan. Jaaaaaa daar is hij. Wauw wat is hij toch mooi😍. Ik haal hem uit de schuur. De bbq is best zwaar om hem in me eentje uit de schuur te halen. "Kaj of iemand help me pleas" zeg ik benauwd. Shawn en kaj komen aan lopen en helpen me. "Waarom zei je dat niet net? Dan hadden we eerder kunnen helpen" zegt kaj lachend. Ik kijk hem aan. "Goeie vraag. Ik heb geen idee waarom ik het net niet heb gezegt of gevraagt" zeg ik lachend. We zetten de bbq op een goed plekje. Zodat de rook niet naar ons komt maar gelijk weg, We niet in die vieze lucht zitten en dat hij niet die rook en lucht het huis in kan laten gaan. "Staat hij hier goed" Vraagt kaj. Ik kijk er even naar en knik. "Staat perfect" lach ik. We beginnen allemaal te lachen. "Oke ik ga alles even klaar maken" Zeg ik tegen de jongens en de meiden. Iedereen lacht en ik loop naar binnen. Ik pak alle boodschappen uit en pak wat borden, dienbladen, bekers en bestek. Hopelijk valt er niet iets uit me handen. Maar dat zak toch nog wel gaan gebeuren vermoed ik. Ik zet alles op tafel en pak het vlees. Als ik het vlees hem leg ik die op schalen neer. Alle hamburgers bij de hamburgers en ga zo nog maar even door. Na dat ik dat heb gedaan doe ik er zilver folie om heen en zet het nog even in de koelkast. Ik maak alles klaar en zet de bbq al vast aan. Als die aan staat ga ik weer naar binnen en pak alle dingen die ik al klaar hadt gezet. Ben best trots op me zelf dat ik dit alleen heb gedaan😆. "Wie gaat er eigenlijk bakken?" Vraagt Shawn. Ik kijk hem aan. "Geen idee" "Ik doe het" Roept dioni hard. Ik begin te grinniken. Hij staat op rent keihard naar bbq. "Pas je wel op?" Grinnik ik. "Waarom zou ik op moeten passen" roept hij en ziet net op tijd jai zijn been. Ik ga helemaal stuk. "Vals" sist dioni naar jai. "Dioni kap met grappig doen!" Lach ik. "Sorryyyy" Zegt hij. Ik veeg me traan weg die ik van het lachen heb gelaten. Ik loopt met het vlees naar hem toe en zet het op de tafel bij dioni zo dat hij kan bakken. "Kan ik er al wat op gooien?" Vraagt dioni en wilt het nu al graag doen. Ik hem aan en knik. Hij lacht en pakt al wat dingen die hij er op legt. Ik glimlach en geniet echt super erg van alle aandacht van de jongens maar ook van Daphne en kirsten maar ook van cees. Ik pak de laaste dingen binnen en zet het buiten neer. Ik heb ook een tafel en stoelen buiten gezet. Ik ben gewoon super blij dat iedereen er is.
*Na de bbq*"Dylan blijf je hier slapen?" Vraag ik en kijk hem aan. Hij kijkt mij aan en knikt. "Heel graag lot" Lacht hij. Ik lach terug en ben echt best wel moe geworden. "Volgens mij zijn we allemaal heel moe" lacht cees. Iedereen knikt. "Ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga naar bed" Zeg ik gapend. Iedereen volgt. Ik kleed me om en kruipt snel me bed in. Binnen enkele minuten val ik al in slaap.
Als je ideetje hebt voor het verhaal. Mag je het altijd zeggen. Ik sta open voor ideeën. Ik kan er wel wat mee.
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
FanfictionDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...