Pov Shawn
Ik zing me laaste nummer. There is noting holding me back.*drie minuten later*
Ik ben klaar met repeteren. Ik pak al me spullen en ren snel naar Starbucks. Ik zoek naar Lotte en zie haar zitten en doe me handen voor haar ogen. "Wie ben ik?" Vraag ik aan haar. "Uhm dat is niet zo moeilijk shawn mendes die een heel lekker luchtje op heeft" zegt ze lachend. "Klopt mooiste meisje van LA" zeg ik en ga naast haar zitten. Ze lacht lief en verlegen. ''Je bent heel schattig zo'' zeg ik en weet dat ik haar verleger maak. Ze wordt nog roder. "Sorry ik mag je niet plagen" zeg ik lachend. "Geeft niet ik weet dat je het leuk vind als ik rood wordt" lacht ze. Ik geef haar een kusje op der wang. Ze lacht en vraagt wat wil je drinken? Ik zeg wat ik wil drinken. Ze bestelt het en komt terug met koffie voor mij en haar zelf. Ze gaat zitten en ik zeg vertel nu maar eens wat over je zelf want je zei al het een en ander op dm. "Wat wil je weten?" Vraagt ze met een lach. "Alles" zeg ik. Ze kijkt me aan en weet niet zo goed waar ze moet beginnen. "Begin maar over je carrière" zeg ik. "Oké nou uhm ja" lacht ze. "Wees niet bang ik doe er niks mee ik wil je alleen beter leren kennen" stel ik haar gerust. Ze knikt en begint te vertellen. "Ik was vier toen ik met zingen begon. Ben verder gegaan met zangles, heb daar heel lang op gezeten. Toen ben ik filmpjes gaan maken op insta en die werden veel bekeken en ook door een platenmaatschappij hier in LA dus, die hebben me gedmt en heb veel moeten regelen ook zeg maar. Toen heb ik afscheid moeten nemen van me familie in nederland." Vertelt ze. "Hoe oud was je toen?" Vraag ik nieuwsgierig. "Uhm ik was toen vijftien" zegt ze. "Wow zo jong?" Vraag ik verbaasd. "Ja ik weet het maar heb school hier afgemaakt en heb in een opvang gezin gezeten" vertelt ze verder. Ik luister heel goed en stel soms vragen. We praten heel lang samen tot me telefoon af gaat.
Ik neem op.
M=Moeder S=ShawnS: Hey mam wat is er?
M: Hey shawn kan jij alsjeblieft eten halen? En nog wat boodschappen doen.
S: Tuurlijk kan ik dat mam.
M: Mooi dankje shawn.Voor ik iets kan zeggen hangt ze al op en ik kijk naar de tijd. "Wow al zo laat" zeg ik geschrokken. "Hoe laat is het dan?" Vraagt Lotte. "Het is al vier uur" zeg ik en sta op en geef haar een kusje op der wang. "Ik moet gaan was leuk om met je te drinken'' zeg ik snel er achter aan en pak al me spullen en ren weg. Ik ga boodschappen doen en haal patatjes en ga naar huis.
Pov Lotte
Ik zit nog in de Starbucks en kijk naar de deur. Ik zit verbaasd nog na te staren waar shawn is weg gegaan. Ik wilde nog naar zijn nummer vragen maar voor ik het wist was hij weer weg. Ik sta maar op en loop naar het strand. Ik ga op mijn eigen plekje zitten en staar naar de zee en laat alles even tot me bezinken wat er allemaal is gebeurd is net. De tijd verstrijkt zonder dat ik er erg in heb en schrik me rot van me beltoon en neem op zonder te kijken.L=Lotte K=kaj
L: Met Lotte van der voort
K: Zusje waar ben je het is al zes uur.
L: O op het strand ik kom er aan.Ik hang op en loop langzaam naar huis en wordt gebelt door Kaj, Dioni en Samuel. Ik negeer alles en doe de deur open en loop naar binnen en doe hem dicht. ''Ben thuis" roep ik en ren snel maar zachtjes naar boven naar me kamer waar ik me deur op slot doe. Ik ga onder me dekens liggen en doe me sonos (box) aan. Ik zet zachtjes shawn zijn muziek op en sluit me ogen en dwaal even af.
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
FanficDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...