Pov Lotte
Ik pak me kleding die ik aan wil en ga snel even douche. ik ben in vijf minuten klaar, ik loop naar beneden. "Zo jij bent snel" Zegt Kaj "Ja" lach ik."Hoe komt dat?" Vraagt Kaj. "Ik wil jullie mijn studio laten zien" vertel ik. "Aww we snappen het" zegt kaj. Ik lach en pak me autosleutels. Ik loop snel naar buiten en doe de auto open. We gaan zitten en ik rij naar de studio.*tien minuten later*
"We zijn er" roep ik vrolijk. "Rustig sis we zitten in een kleine ruimte en ik zit naast je" zegt kaj. ''Sorry'' fluister ik en stap uit. Kaj en Daphne stappen ook uit. Ze doen de deur dicht en ik doe auto op slot. We lopen nasr binnen en ik stel ze voor aan rens. "Je kan gelijk beginnen" zegt rens. Ik knik en loop naar het hokje. Ik begin met in zingen.
Pov daphne
We staan in lotte haar studio en ze zingt haar liedje in. Ik kijk me ogen uit en vind het super cool. Ik ben eigenlijk nog nooit in een studio geweest. We luisteren naar het liedje dat lotte zingt. Het is een super mooi liedje, waar het over gaat dat weet ik niet ik ben niet zo heel goed in engels. Kaj vertaalt soms even de tekst zo dat ik het begrijp teminste een beetje kan begrijpen. Kaj vertelt ook dat ze zingt je zal altijd een deel van me zijn en dat hij dat tegen haar heeft gezegt. "Maar kaj gaat dit liedje dan een beetje over ons?" Vraag ik fluisterend. "Ja een beetje wel" vertelt kaj. Ik knik en vind het een super mooi en vind het ook eigenlijk ook best wel spanned. "You can find me in the space between" fluister ik en herhaal de tekst een klein beetje.Pov shawn
Ik wordt wakker en kijk op me mobiel. Hmm het is nog vroeg best wel vroeg. Het is uhm eigenlijk acht uur maar voor mijn doen super vroeg. Ik app me goeie vriendin en eigenlijk is ze me bff. Ze heet nina.*app met nina* N=Nina S=Shawn
S: Goedemorgen nina😊👏.
N: Goedemorgen Shawn. Jij bent vroeg wakker.
S: Ja weet ik, maar dat kan ik ook van jou zeggen.
N: Haha ja dat weet.
S: Niet lachen jij! 😝 Maar ik heb een vraag.
N: Vraag.
S: Zin om af te spreken? Want er is veel gebeurt.
N: Wat dan? Nu ben ik benieuwd. Hoe laat en waar spreken we af?
S: Weet ik. Uhm bij starbucks? En om 9:00 uur
N: Is goed👍.
S: Top tot zo
N: Tot zo.Ik ga snel uit en ga douche. Ik kleed me snel aan. Ik hoor dat lisanne al weer wakker is. "SHAWN BEN JE AL WAKKER?" Roept ze en rent naar boven. "Ja dat ben ik en ik ben naakt" roep ik terwijl ik me haar doe. "IEUWWW" roept ze en rent snel weer naar beneden. Ik denk op eens aan het meisje Lotte misschien moet ik die even dmmen. Nee ik moet haar niet wakker maken. Ja maar je kan toch ook even dmmen om te kijken of ze wakker is. Ik worstel nog even met met mijn gedachten en besluit dan toch om haar te dmmen.
*dm met lottevandervoort* DmL=Lotte DmS=Shawn
DmS: Goedemorgen schoonheid en mijn prinsesje💖👑.
DmL: Goedemorgen Mendes👑😘.
DmS: Zo jij bent vroeg wakker en reageert snel.
DmL: Ja weet ik dat komt omdat mijn zusje er is nou ja is gekomen vandaag, plus ik sta in de studio.
DmS: Cool babygirl. Je nieuwe liedje al opnemen?
DmL: Ja me zusje wilde het liedje horen dus zei me manager zo van ze mag het horen alleen moet je hem wel dan gelijk in zingen.
DmS: Oooo leukk babygirl. Wat ga je verder nog doen vandaag?
DmL: Verder niks ik ben nu even koffie halen en zo weer verder in zingen. Wat ga jij nog doen babyboy?
DmS: Ja heb met me bff nina afgesproken even koffie drinken en dan weer naar en niks doen. Nou ja niks doen misschien voorberijden op de show. Ik heb je toch wel kaartjes geven?
DmL: Uhm volgens mij wel😘. Leuk toch? Mijn bff is zo als je weet alleen maar met der vriendje bezig. Dus ja en eigenlijk is me zusje ook me aller beste vriendin.
DmS: Aww dat is zo cute😍.
DmL: Je maakt me nu super verlegen.
DmS: Dat is de bedoeling babygirl😘.
DmL: Nouuu ik ben super rood en moet me koffie nog bestellen. Die mensen zullen ook vast denken heeft ze nooit koffie bestelt.
DmS: Zo erg kan het toch niet zijn?
DmL: Nou dat weet ik nog net zo niet. Wat jij met me doet het voelt goed.
DmS: hahaha mooi gerijmd schatje.
DmL: Dankjewel babe maar ik ga bestellen en dan weer terug naar de studio😘💋❤. Spreek je later nog love.
DmS: Is goed❤❤❤. Spreek je later.Ze noemde me love en babyboy dus zou ze verliefd op me zijn??? Denk het wel. Ik droom even weg maar niet voor lang omdat lisanne roept tafel is gedekt. Ik loop snel naar beneden maak een broodham voor onderweg. ''Waar ga jij naar toe?" Vraagt me moeder. "Heb met nina afgesproken doei" roep ik en pak snel de auto en rij snel weg. Voor me moeder allemaal vragen gaat stellen, en daar heb ik dus echt even geen zin in.
*aan gekomen bij starbucks*
Ik en nina komen te gelijk aan. "Hey nien" lach ik. "Hey shawn" lacht ze. We geven elkaar een dikke knuffel. "Kom we gaan koffie halen" zeg ik en loop met haar naar binnen. We bestellen koffie en gaan ergens zitten. We kijken elkaar aan en zeggen niks tot dat nina zeg vertel want je zei dat er veel was gebeurt. "Klopt helemaal nien" zeg ik en hou haar in spanning. "Kom op vertel nou" dringt ze aan. "Ik heb een paar dagen geleden een meisje ontmoet" vertel ik. Ze kijkt me met grote ogen aan. "Vertel alles echt heel jullie ontmoeting" zegt ze super nieuwsgierig. "Ze rende in volle vaart tegen me aan waar door ze op de grond viel. Toen ik me om draaide heb ik haar omhoog geholpen en verontschuldigde ze zich super snel. Ze is ook een fan van mij maar ze laat het niet merken ze blijft gewoon heel chill. Toen hebben we even gepraat en nu heeft ze me vest en we hebben gisteren weer afgesproken" vertel ik. Nina kijkt in me ogen en lacht. "Je bent verliefd maar ga door" zegt ze snel. "Ze heeft me zo wat heel der leven wel vertelt over dat ze al op jonge leefdtijd hier naar toe is verhuisd en ze is zangeres" vertel ik en zie dat nina wil weten hoe ze heet. "Ze heet lotte" zeg ik. "Ja en der achternaam? Heb je een foto van haar? Heb je al der nummer gefixst?" Vraagt nina allemaal snel. "Achter naam is van der voort. Ja die heb ik en nee nog niet" verzeker ik haar allemaal. "Laat zien en heeft ze een broer? Plus sukkel je moet haar nummer wel vragen" gaat nina door. "Ja ze heeft een broer en een zusje" zeg ik en laat een foto van haar zien. "Damn ze is knap, en ik ken haar lotte van der voort is het zusje van kaj leroy van der voort hij zit in een band die heet b-brave" zegt nina. Ik kijk haar aan van whats going on??? Ze lacht naar me en drinkt der koffie. We praten nog wat met elkaar.
Pov Lotte
Ik ben weer terug in de studio met koffie en chocolademelk. "Willen jullie een rondlijding door de studio?" Vraag ik. Daphne kijkt kaj aan van mag het? Kaj lacht en zegt ik ben eigenlijk super benieuwd ja naar jou studio. Ik lach en loop met hun door heel de studio en leg uit wat het allemaal is en laat heel veel dingen zien.Hey allemaal. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn boek vinden? Als jullie nog ideetjes hebben zijn ze allemaal welkom of tips hebben. Ik schrijf iedere dag wel een stukje. Ik probeer hem ook zo snel mogelijk online te gooien. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
Hayran KurguDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...