Pov Shawn
Ik wordt wakker door een lieve en zachte stem, die me zachtjes wakker maakt. "Hmm wie maakt me wakker?" Zeg ik nog half slapend. "Prinsesje van LA maakt je wakker schat" Zegt de zachte en lieve stem. "Mijn vriendinnetje" Zeg ik en heb me ogen nog dicht. "Ja en ze heeft lekker ontbijtje voor je gemaakt die je op bed kunt op eten babe" Gaat lot verder. "Ontbijtje op bed?" Vraag ik en doe me ogen een beetje open. "Ja een ontbijtje op bed" Zegt ze en kijkt me aan. "Waar heb ik dat aan verdient dan schat?" Vraag ik en rek me uit. "Dat heb je verdient aan dat je me helpt met de Tour, we een liedje samen gaan opnemen, je een super lief vriendje voor me bent en je me altijd aan het lachen maakt als ik verdrietig ben" Zegt ze en geeft me een dikke kus. Ik kijk haar lachend aan. "Dat zijn heel veel redenen waar ik dit heerlijke ontbijt op bed aan heb verdiend" Zeg ik en kijk haar aan. "Ja klopt, maar je hebt het ook gewoon verdiend" Zegt ze en kijkt me glimlachend aan. "Aww dat is zo lief schat" Zeg ik en geef haar een kus. Ik ga zitten en ze geeft de dienblad met het lekkere ontbijtje. "Heb je zelf al gegeten babe?" Vraag ik en kijk haar aan. "Nee ik heb nog niet gegeten" Zegt ze en kijkt me met een glimlach. "Kom zitten babe dan gaan we samen er van genieten" Zeg ik en kijk haar aan. Ze kijkt me aan en lacht. Ik maak een goed plekje voor haar, zodat ze lekker kan zitten. Ze komt gelijk naast me zitten en nestelt der zelf gelijk tegen mij aan. Ik sla me arm om haar heen. Ze kijkt me lachend aan. Ik kijk haar lachend aan en geef de een kus. "Wat wil je hebben schat?" Vraag ik. "Baby het is voor jou" Zegt ze en geeft me kus. "Weet ik maar ik kan dit niet allemaal in mijn eentje op" Zeg ik lachend. Ze lacht en zegt geef maar iets. Ik geef haar een croissantje. Ze pakt hem aan en kijkt mij aan. Ik lach en pak ook een croissantje. "Proost" Zegt ze lachend en tikt met haar croissantje die van mij aan. Ik kijk haar lachend aan. We lachen alle twee en nemen alle twee tegelijk een hap van ons croissantje. Ik geniet er van om met haar te zijn, ik kan aan lot zien dat zij ook geniet als we samen zijn. "Je vind dit fijn he?" Vraag ik aan haar. "Ja heel erg ik geniet er van om samen met je te zijn" Zegt ze en vraagt en jij babe? Ik kijk haar aan en lach. "Ik heb het zelfde, ik geniet er van en ik vind het vooral heel fijn om even zo samen te zijn" Zeg ik en geef der een kus. Ze geeft mij een kus en kijkt me aan. Ik kijk haar aan en lach. "Heb je lekker geslapen babe?" Vraagt ze. "Heel lekker schat, en jij?" "Ik heb ook heel lekker geslapen, ik heb niet wakker gelegen, ik ben echt gelijk gaan slapen. Zo moe was ik" Vertelt lot en gaat nog iets dichter tegen me aan zitten. Ik lach en trek der zachtjes op schoot. Ze kijkt me lachend aan en nestelt der nu beter. "Dat is helemaal mooi schat dat je lekker hebt geslapen" Zeg ik en geef de een kus. Ze lacht en vraagt of ik ook zo moe was. Ik antwoord dat ik redelijk moe was en ik aan haar dacht en nog drie keer bij haar ben wezen kijken, en toen ik wist dat ze echt sliep ik zelf ook lekker in slaap viel. Ze lacht en vind het schattig. Ik lach en geniet. Ik hou der goed vast en we zijn ondertussen lekker aan het eten, drinken en praten over van alles en nog wat. Als we gegeten hebben blijven we nog heel even zo zitten. Na een tijdje vraag ik aan lot of ze nog wakker is. Ze antwoord terug met hmm. Ik lach en laat der even lekker rusten op mij. Als lot weer wakker is vraagt ze hoe lang ze heeft geslapen. "Tien minuutjes heb je geslapen" Zeg ik en kijk haar met een lach. Ze lacht en verontschuldigd der zelf. "Schat je hoeft je niet te verontschuldigen, het is niet erg dat je even op me lag te slapen" Zeg en kijk haar aan. Ze kijkt me aan en glimlacht. "Ik ontspan als ik bij je ben, op de een of andere manier wordt ik rustig door jou en ben ik rustig bij jou" Zegt ze en kijkt me aan. Ik kijk haar met een lach aan. "Mooi en dat is heel fijn om te horen lieverd, je vergeet je zorgen zeker bij mij" Zeg ik en kijk haar aan. "Ja klopt ik vergeet voor heel even alle pijn, zorgen, verdriet en die emotie dingen" Zegt ze en kijkt mij aan. Ik lach en geef der een kus. Ze geeft mij een kus en kijkt me aan. "Vraag maar" Zeg ik omdat ik der ogen las en die vertelde mij dat ze iets wilde vragen. Ze lacht en vraagt of we misschien vandaag het liedje kunnen opnemen. "Ik vind het helemaal goed lieverd" Zeg ik en geef der een dikke kus. Ze lacht en rekt der even lekker uit, daarna geeft ze me een dikke kus. Ik lach en ga door haar haar. Ze lacht en geeft me een kus. "Hoe laat wil je naar de studio?" Vraag ik aan haar. "Uhm geen idee daar heb ik niet eens aan gedacht" Zegt ze en kijkt me aan. Ik lach. "Zullen we gewoon rustig op starten? Dus rustig tandenpoetsen, aankleden, haren doen en dingen die we altijd in de ochtend doen?" Vraag ik en kijk haar aan. "Is helemaal goed babe" zegt ze en geeft me een kus. We staan op en lopen naar onze badkamers. Ik doe alle dingen die ik in de ochtend doe.
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
FanfictionDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...