Pov Lotte
Na het boodschappen doen lopen we met zijn zessen weer naar huis. Ik zit op Daniel zijn rug aan gezien Daniel me niet meer vertrouwt als ik loop. Ik vind het wel makkelijk. "Daniel ik ga niet meer in me gedachten zijn" Zeg ik lachend. "Dat kan wel maar voor je het weet loop je een zebrapad over en komt er een auto aan" Zegt Daniel. "Ja oke ik snap je" Zeg ik. Hij lacht. "We zijn weer thuis" Zegt Daniel. Na tien minuten lopen. Hij zet me neer. Zach doet de deur open. We Lopen allemaal naar binnen. Ik sluip naar boven omdat mijn laptop daar is. Voor we weg gingen heb ik hem daar neer gelegd. Ik pak me laptop en hoor Daniel zeggen waar is lot nou weer heen? "Ik ben hier" Roep ik en ren naar beneden. "Waar is hier?" Vraagt Jack. "Achter je" Zeg ik. Hij schrikt. "Hey ik was niet weg was heel de tijd hier" Zeg ik en start me laptop op. Hij kijkt me aan. "Geloof je me niet?" vraag ik. "Ja wel" Zegt hij. "Sorry dat ik je liet schrikken" zeg ik en geef hem snel een knuffel. We lachen en ik ga een restaurantje zoeken. Jonah is naar boven gegaan om te douche en ik kijk de andere aan. "Zach en Corbyn weten het al maar jonah vind iemand leuk ze is een vriendin van mij. Maar vandaag wil ik hun twee koppelen dus help me pleas om het stil te houden en help me pleas om dit te regelen" Zeg ik fluisterend en hoor dat jonah naar beneden komt. De jongens knikken. Zach daniel en corbyn komen snel naast me zitten. Ik Type op me laptop in ik ga Ciaar appen, Als jullie Jonah even bezig houden en trek pakken aan! Ze knikken en lopen naar Jonah. Ze gaan Jonah nu afleiden. Ik ga gelijk ciaar appen.*uit de telefoons van ciaar en lot*
Ciaar💖: Hey bae❤️.
Lotte💖: Hey bae❤.
Ciaar💖: Ik heb een vraagje bae😘.
Lotte💖: vraag maar bestie😘❤️😍.
Ciaar💖: Zin om samen te eten in ons Griekse restaurantje??
Lotte💖: Jaaa SWS ik kom er aan hoe laat?
Ciaar💖: Uhm zeven uur?
Lotte💖: Ik zal er zijn dan.
Ciaar💖: top zie je zo.Ik app Zach van ja is geregeld maar dan moeten jullie nu alles gaan doen!!!!. Ze schieten op. "Dankje jonah dat je wilde luisteren" Zegr hij. "U geen dank denk' Zegt Jonah en snapt er geen ene pauw van. Ik schiet in de lach van hoe jonah kijkt. "Jonah stop met zo kijken" Gier ik van de en stik bijna in me drinken. "JONAH WE MOETEN HAAR NOG WEL HOUDEN!!!!" Roept Daniel. "Sorry" Lacht hij. "Me drinken komt bijna me neus uit jonah. En ga jullie pak aan trekken anders ga ik niet mee" Zeg ik. We gaan allemaal naar boven en ik kleed me om in Zach zijn kamer omdat hij douche is. Ik trek me nieuwe kleding aan en heb ook wat schoenen hier staan. Ik Roep Daniel en Jack. Ze komen aan rennen. "Ja" Zeggen ze. "Welke hakken moet ik aan?" Vraag ik aan hun. "Deze" Zeggen ze en pakken alle twee de zelfde hakken. Ik trek ze gelijk aan en kijk hun aan. "Jullie zien er echt knap uit in pak" Lach ik. "En ik dan????" Roept Zach. "Jullie zijn allemaal knap in pak" Roep ik terug. Ze lopen allemaal naar mij en gaan voor me staan. "I die" Zeg ik en kijk hun aan. Ze lachen. "Oke we moeten nu weg" Zeg ik en kijk hun aan. "Wat is het geworden?" Vraagt joanh. "Mijn favoriete griekse tentje" Zeg ik. "Is goed" Lachen ze. "Kom" Zeg ik en loop naar de deur en begin te zingen uit het niets. De jongens lopen met me mee. Het is best wel fijn om ergens naar toe te kunnen als het allemaal niet lekker loopt. Maar we gaan vandaag ciaar en jonah koppelen. Binnen een vijf minuten zijn we daar het is vijf voor zeven. Bijna tijd dat Ciaar binnen komt. Ik vind het best spannend hoe dit gaat verlopen. Ik voel een hand op me schouder. Ik kijk op en zie dat Daniel me gerust stelt. Ik knik en probeer te ontspannen. Het is zeven uur en ik hoor me telefoon ik kijk en zie dat ciaar appt ik ben er. Ik sta op. "Ik ga even naar de wc" Zeg ik en loop snel weg en zie dat jonah bezig wordt gehouden. Ik loop naar de deur. "Hey Ciaar" Zeg ik met een Lach. "Heey Lot" zegt ze en kijkt naar de tafel waar why don't we zit. "Lot wist je dat ze hier waren??" Vraagt ze. "Wie?" Vraag ik en doe als of ik niks weet. "Why don't we" Zegt ze zacht. Ik kijk haar aan. Ze kijkt mij aan. "Lot ik meen dit he" "Weet ik" zeg ik en trek haar zachtjes mee en ga voor de tafel zijn. "Dit is ciaar en ciaar je weet wie dit zijn" zeg ik en kijk de andere aan van nu verhuizen wij. "Hey" Lacht ciaar. "Hey" zeggen ze. De jongens staan op behalve Jonah. Ik zet ciaar op een stoel. "DOEI" Zeg ik en ren op me hakken snel naar de andere toe.
Pov Ciaar
Ik moet echt met Lotte gaan praten. Ik kijk naar Jonah en hij kijkt mij aan. "Hebben ze ons nu echt?" Vraagt hij. "Ja dat hebben ze" Zeg ik en denk wat moet ik zeggen. Hij kijkt me aan en lacht. Shit ik smelt. Ik wordt helemaal verlegen en kijk hem half rood aan. "Ik ben jonah maar dat wist je al" Zegt hij met een lach. "Ik ben ciaar ja dat weet ik" Lach ik. "Heeft lot dit geregeld?" vraagt hij en vind dit best spannend. "Ja denk het wel" Zeg ik en wordt een beetje verlegen. Jonah lacht. "Ik heb veel van je gehoord van lot" Zegt hij. Ik bloos. "Zeker te veel?" Zeg ik blozend. "Over jullie vriendschap enzo" Zegt hij. Ik merk dat er een gesprek op gang gaat komen. "Maar vertel eens iets meer over je zelf" Zegt hij. Ik begin te vertellen en zie dat Jonah heel goed naar me luistert. Na een tijdje zeg ik vertel nu meer over jou. Nu gaat Jonah praten. Ondertussen zijn we aan het eten. De tijd vliegt voorbij. "Uhm ik wil je iets zeggen?'' Zegt Jonah tot slot. "Wat wil je zeggen?'' Vraag ik met een vriendelijke lach. "Ik vind je al een tijdje best wel heel erg leuk leuk maar was bang dat ik je nooit zou ontmoeten en je mij niet zag staan" Vertelt hij. "Dat heb ik precies met jou" Zeg ik. "Uhm Ja wil je uhm ja mijn meisje zijn?" Vraagt hij stotterend. "Ja heel graag" Zeg ik en wil hem een kusje geven. "Uhm jonah we moeten naar huis Lotte is in slaap gevallen en heeft hoofdpijn gekregen" Vertelt Zach. Voor ik zijn nummer kan vragen is Jonah weg...^^^ dit heeft Lotte aan.
^^^^ met deze hakken
^^^^^ dit heeft ciaar aan
^^^^^ Met deze hakken
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
FanfictionDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...