24. Date met jace norman.

38 9 2
                                    

Pov lotte
Daphne en ik praten nog wat Tot dat we een stem horen. "Hey ik ben jace" Zegt de stem. Daphne springt op en kijkt me met een boze blik aan. Ik lach en sta op. "Hey ik ben lotte" Lach ik. "Het meisje waar ik mee dmde?" Vraagt hij. "Ja dat was ik" Lach ik. Ik kijk naar Daphne. Ze lacht naar jace. "Hey ik ben jace jij moet het zusje zijn van lotte?" Zegt hij en steek zijn hand uit. Ze knikt en pakt zijn hand. "Ik ben d Daphne en ja ben het zusje v van lotte" Stottert ze een beetje. "Aww zo schattig" lacht jace. Ik hoop dat Daphne niet meer boos is. Ik besluit om 1 van de besties van shawn even te appen. Dan kunnen jace en Daphne met elkaar zijn. Ik zie dat ik door jasmin in een groepsapp zit die heet: Shawn's army❤.

Jasmin heeft u toegevoegd.

Lotte: Heey ik wilde net 1 van jullie appen😁.

Jasmin en jasmijn: Heeey waarom?

Lotte: Ik help mijn zusje aan een vriendje😅.

Jennie: JIJ MOET ONS LATEN HELPEN!!!

Lotte: Heeey jennie, maar mag ik me verhaal af maken of boeid het niet waarom ik jullie wilde appen???

Nina: Vertel dan??

Lotte: Wat een liefde hier😂. Nou ik wilde appen of jullie zin en tijd hebben om samen iets te drinken en kletsen zo dat me zusje en haar nog niet vriendje die wel haar vriendje gaat worden! Tijd samen heben. Dus wie wilt?

Jasmin: IK!

Nina: IK!

Jasmijn: IK!

Jennie: IK!

Lotte: Iedereen dus 😂.

Jennie: Ja tuurlijk!

Jasmin: Wij gaan allemaal mee.

Jasmijn: Als je 1 van ons uitnodigd.

Nina: Nodig je ons allemaal uit.

Lotte: Wahahaha😂😂😂😂.

Jennie: Waar moeten we heen?

Lotte: starbucks? Of naar de pancakes restaurant😍😍😍😍😍.

Jasmin: Wij komen naar die pannenkoeken ding.

Lotte: Is goed.

"Veel plezier samen" lach ik en ren weg voor ze iets kunnen zeggen. Ik ren the substation en ga daar zitten. Ben best wel heel erg zenuwachtig😅. Ik en me zusje koppelen?! Me eigen koppelen deed ik ook nooit Tot dat ik shawn zag😍. Ik ben helemaal in gedachten verzonken tot dat ik hoor. "Hallo lotte aan aarde???" Zegt een stem van jasmin. Ik kijk op. "Heey" roep ik. Ze lachen allemaal. "Willen jullie wat drinken?" Vraag ik. "Uhm ja is goed" Zeggen de meiden. Ik sta op en loop naar dylan en spring op zijn rug. "Laat me los" zegt hij boos en wilt zich bevrijden. "Dyl rustig ik ben het" zeg ik. Hij lacht. Ik vertel wat ik wil.

Pov Daphne
Lot heeft ons alleen gelaten. Uhm ja wat moet ik nu doen? Ik kijk hem aan en weet niet meer wat ik moet zeggen. "Kom je hier vaker in los angels" Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. "Vertel" zegt hij. Ik vertel heel het verhaal. Hij luistert en we lopen over het strand. We praten Veel en stoppen even om wat te drinken en eten. Ik was eerst heel erg boos op lotte, maar nu kan het me niks meer schelen. Ik ben lotte eigenlijk best wel dankbaar dat ze ons alleen heeft gelaten. Jace en ik hebben best wel veel dingen gemeen. We lachen samen en we hebben super veel lol. "Heb je zin om naar de bios te gaan?" Vraagt hij. Ik knik en zeg verlegen is goed lijkt me leuk. Hij neemt me mee. We zijn bij de bios en we zoeken een leuke film uit. We gaan naar de zaal en gaan zitten.

*Na de film*

De film is afgelopen en we gaan nog wat drinken. Het is super gezellig. We wisselen onze nummers. "Moet ik je naar huis brengen?" Vraagt hij. Ik wordt rood. Zou lot al thuis zijn? "Ja is goed" Zeg ik en weet niet of lotte al thuis is maar ja dat gaan we zien. Hij brengt me naar huis.

Sorry dat het zo lang duurde tot het volgende hoofdstuk. Ik heb geen excus😂. Heb vakantie meer niet.

Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu