42. Alone

31 6 2
                                    

Pov Lotte
Ik loop naar beneden en heb een trailer van een hele leuke film gezien en heb al weer een play list gevonden van die flim en ga lekker op een nummer. Ik ren de trap meer af en duw de deur open. De jongens kijken me aan en begin te zingen en te dansen. Ze beginnen allemaal te lachen. "Gaat het met je?" Vraagt Jack lachend. "Tuurlijk gaat het met me" Zeg ik. Ik zie jonah naar me kijken. Ik loop als een echte model heen en weer en ben weer de oude. Ik denk wel aan de gebeurtenis met Kaj maar wil er niet aan denken. "Komt dit uit mijn kast?" Vraagt Jonah. Ik kijk Jonah aan en knik. "Wanneer heb je dat gepakt?" Vraagt hij. Ik en Zach beginnen te lachen. "Gisteravond toen je bij Lot was" Zegt Zach. Jonah kijkt Zach aan. "Jongens honger" Zeg ik. "Zach vind het eigenlijk wel grappig" Zegt Jonah. Iedereen moet lachen. "Het meisje wilt eten" Zegt Corbyn die mij aan kijkt. Ik sta in me wereld te dansen en los te gaan. "Ik ga het fimen" Zegt Daniel. "Neeee" Roep ik en ga op een stoel zitten. "Je bent echt druk" Zegt Daniel. "Sorry ik weet niet hoe het komt" Zeg ik lief. Ze komen allemaal zitten. "Wie heeft de tafel eigenlijk gedekt?'' Vraag ik. "Dat heb ik gedaan" Zegt Daniel. Ik lach. We beginnen met eten.

*Na het eten*

We zijn klaar met eten. "Wat gaan we eigenlijk doen?" Vraagt Zach. "Ik heb geen idee" Zegt jack. "Ik weet weel iets" Zeg ik. "Wat dan?" Vraagt Jonah. Ik kijk hun aan en zeg kennen jullie die nieuwe film A Star Is Born? Ze schudden nee en ik laat de trailer zien. Ze kijken er naar. "Wil je daar heen?" Vraagt Corbyn. Ik knik. "Ik wil der heel graag heen'' Zeg ik. "Gaan we daar heen" Zegt Daniel. Ik ren naar boven en ga me klaar maken. Ik kijk naar de spiegel. Ik voel twee armen om me heen. "Hey Zach" Zeg ik zacht. "Hey lot rustig maar" Zegt hij en knuffelt me. "Ik voel me zo ik weet het niet" Zeg ik. "Verlore? Verdrietig?" Zegt hij. Ik knik dat. "Hey luister naar me" Zegt hij. Ik kijk hem aan via de spiegel. "Dit komt goed geloof me maar, Shawn ging met hem praten en weet je Shawn gaat hem helpen om niet meer uit te barsten of nog jou te duwen of slaan" Vertel Zach. "Is Shawn vandaag geweest?" Vraag ik. Hij knikt. Ik lach. "Hij was er zeker toen ik nog sliep?" Vraag ik. "Ja hij was er toen je nog sliep. Hij houdt van je, Hij wilt dat jij gelukkig bent en hij wilt dat je hier blijft een paar dagen. Dat is beter voor jou en voor Kaj" Zegt Zach. "Zei Shawn dat allemaal?" Zeg ik en hou de armen van Zach vast. "Ja dat zei hij allemaal" Zegt hij. Ik kijk Zach aan en lach. "Gelukkig kan je weer een beetje lachen" "Gelukkig wel zou saai zijn als ik niet meer zou lachen" ''Dat klopt" Lacht Zach. Hij geeft een kus op mijn hoofd. Ik lach en pak me tandenborstel en poets snel me tanden. Ik luister muziek van de film en kijk naar de spiegel. Een paar warme armen zouden echt fijn zijn. Ik poets snel me tanden en kijk naar de spiegel. Ik voel me weer even alleen als toen ik hier kwam en niemand kende. Mijn gedachtens gaan als volgt: Ik was zo alleen, Het voelde niet fijn. Geen mens die me zag staan behalve Ciaar die avond en de jongens van Why Don't We. Moet je nu zien nu kent de heel de wereld me. Na een tijdje zo staan voel ik armen. Ik schrik even. "Niet schrikken" Zegt Corbyn lachend. "Sorry" Lach ik. "Ben je al klaar of?" Vraagt hij. "Ja ben klaar" Zeg ik. "Mooi" Lacht hij. "En zijn jullie klaar?" Vraag ik. "Wij zijn bijna klaar" Zegt hij. "Mooi" Lach ik en ben weer rustig en voel me niet meer alleen. Hij lacht. Ik ga de badkamer uit en loop naar Daniel zijn kamer en pak me telefoon die ik aan de oplader heb gelegt. Ik doe oortjes in en luister muziek. Ondertussen doe ik me haar.

Pov kaj
Ik wordt wakker en denk ik moet het tegen de rest zeggen die er gisteren niet bij was. Ik loop naar beneden en hoor dat Daphne aan Shawn vraagt slaapt lot nog? Ik kom de kamer in lopen en kijk iedereen aan. "Waar is lot ze slaapt nooit lang uit" Zegt kirsten bezorgd. "Ik heb gisteren tegen lotte staan schreeuwen en duwde haar. Ze is weg gerent. Ja ze is veilig. Shawn gaat me helpen om normaal te doen tegen lot" Zeg ik zacht. Ik zie dat daphne naar me kijkt. "JE BENT ECHT ONGELOFELIJK KAJ!" Schreeuwt Daphne. Ik knik. "Lotte verblijft daar nu een tijdje tot ik normaal tegen haar kan doen en ze spreekt zeker weten met jullie af" Zeg ik en loop snel naar boven. Ik ben soms echt een ongelofelijke zak. Ik kruip me bed weer in.

Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu