Pov Lotte
Ik wordt wakker met een lach. Gisteren begon eerst slecht maar daarna was het geweldig. Ik stap uit bed en zie dat ik me niet heb omgekleed. Ik glimlach. Laat ik me nu eens om gaan kleden. Na dat ik me heb omgekleed loop ik naar beneden en zie Corbyn op de bank liggen. Zoo schattiggg😍. Ik maak snel een foto van de slapende Corbyn. "Ook al wakker?" Vraagt Zach fluisterend. "Ja en zo vroeg is het toch niet meer" Lach ik zachtjes. "Ja dat is ook waar" Zegt hij zacht. "Waarom fluisteren jullie?" vraagt Corbyn en rekt zich uit. "Omdat we je niet wakker wilde maken" Zeg ik. Hij staat op. "Al maak je me wakker dan knuffel ik je en dan kan je niet meer weg dus dan slaap ik wel weer verder" Zegt hij en loopt naar ons toe. "Ja zo ben jij wel" Zegt Zach tegen hem. Hij lacht en knuffelt mij. "Was een leuke dag gisteren moeten we vaker doen" Zegt Corbyn. "Ja moeten zeker weten vaker doen en jongens heb een vraag aan jullie" Zeg ik. "Stel hem maar" Zegt Zach. "Zou ik 8 Letters mogen coveren?" Vraag ik en kijk Zach en Corbyn aan. "Tuurlijk mag jij dat doen van ons" Zeggen ze in koor. "Vinden Daniel, Jonah en Jack dat ook goed dan?" Vraag ik en merk niet dat ze naar binnen lopen. "Wat zouden wij ook goed vinden?" Vraagt Jonah. Ik schrik en draai me om. "Sorry lot" Lacht Jonah. "geeft niet en of ik jullie liedje mag coveren" Zeg ik en kijk hun aan. "Van ons wel. Wanneer wil je dat gaan doen?" Zegt Daniel. "Nu want ik wil ook een liedje maken die in het Spaans is" Zeg ik en kijk hun aan. "Ga je ons nu al verlaten?" Vraagt Jack zielig. "Ja" Zeg ik en kijk hem aan. "Maar dat mag niet" Gaat hij zielig door. "Sorry Jack" Zeg ik. "Nee ik wil mee" Zegt hij. "Van mij mag je mee" Zeg ik. "Yes" Zeg hij met een lach. "Ik wil ook mee want dan breng ik je gelijk" Zegt Corbyn. Ik lach en kijk Jack en Corbyn aan. "Is goed maar ik ga eerst nog eten anders val ik flauw in de studio" Zeg ik. "Ik heb croissantjes gebakken" Zegt Zach. "Daarom ruikt het zo lekker hier in huis" Lach en geef hem een knuffel. "Ja klopt" Zeg hij. " Ik ga aanvallen want heb honger" Zeg ik en loop snel naar de keuken. "Hoe veel heb je der gebakken?" Vraag ik en kijk naar heel wat croissantjes. "Ja dat weet ik zelf eigenlijk ook niet eens" Zegt hij. Ik lach je hebt er echt heel veel gemaakt. "Ja klopt maar neem maar wat anders komt het niet op" Grinnikt hij. "Komt wel goed want heb echt hele erge trek" Zeg ik en pak drie croissantjes. Ik doe er aardbeienjam op. De rest van Why don't We pakt ook. We gaan zijn zessen aan tafel zitten. "Jongens?" Vraag ik. "Ja" Zeggen ze in koor. "Lijkt het jullie niet leuk als we met zijn zessen een liedje van jullie in zingen en uitbrengen?" Vraag ik. "Dat is echt een super idee" Zegt Zach. Ik lach en kijk hem aan. "Je verbergt iets" Lacht Corbyn. "Nou ja ik wilde het al een tijdje" Zeg ik en kijk hun heel verlegen aan. "Je weet dat wij dat altijd leuk vinden" Zegt Jack. "Ja dat weet ik alleen hadt nooit tijd om het te vragen of ik vergat het" Zeg ik. "Geeft niet" Zegt Jonah. "We weten het nu en we willen het doen wat denk jij dan?" Zegt Daniel. Ik lach en pak nog wat. "Zullen we zo gaan?" Vraag ik aan Corbyn en Jack. "Ja is goed alleen misschien moeten Jonah, Daniel en Zach ook gelijk mee" Zegt Jack. "Ja eigenlijk wel" Zeg ik en hun meteen aan. "Wij gaan ook mee" Zeggen ze. "Mooi en me manager is op vakantie dus we hebben een vervanger" Zeg ik en kijk hun aan. "Komt goed hebben we al geregeld" Zegt Corbyn. Ik kijk Corbyn aan. "We zagen het op de kalender staan en we hadden al zo'n idee dat je iets wilde opnemen, daarom hebben wij onze manager in geschakeld" Zegt Daniel. "Dankje boy" Zeg ik met een lach. "Zullen we eten en drinken meenemen?" Vraag ik. "Is goed" Zeggen de boys in koor. Ik sta op en loop naar de keuken en neem van alles mee. We pakken allemaal onze tassen in. Ik doe alle eten en drinken in 1 tas en daarna pak ik me eigen tas nog in. "Ik ben klaar" Zegt Jack. "Ik ook" Zegt Corbyn. "Ik ben ook bijna klaar" Zeg ik en schrijf snel een briefje dat Wij naar de studio zijn en er eten op de aanrecht staat en ik niet weet wanneer we terug zijn of hoe laat we klaar zijn. Dus ga maar eten als wij er nog niet zijn. Love you xxx Lotte. Ps Shawn kijk op de achterkant. Ik leg het briefje neer op de tafel en pak me tassen. "Zullen we gaan?" Vraag ik. "Ja we gaan" Zegt Corbyn. We gaan naar de auto van Corbyn en stappen in. Ik ken het liedje 8 letters helemaal uit me hoofd maar wil het toch nog op een papiertje hebben voor als ik iets vergeet. "Ze nemen het mee" Zegt Zach. Ik kijk naast me. "Ik zag je denken" vertelt hij. "O Nu snap ik hem" Zeg ik en lach. Corbyn rijd er naar toe. "Doe je zonnebril op diva" lacht Daniel. Ik doe hem op. "The diva of Los Angels" Zegt Jonah. "Ja toch" Lach ik. "We zijn er" Zegt Corbyn en heeft zijn auto geparkeerd. "Mooi dan gaan we het doen" Zeg ik en kijk hun aan. "Je vind het spannend he?" Vraagt Jack. "Ja best wel heel erg" Zeg ik en kijk Jack aan maar ook de andere. "Waarom?" Vraagt Daniel. "Nou omdat jullie er bij zijn en het echt perfect moet zijn" zeg ik eerlijk. Ze knuffelen me allemaal en zeggen dat het goed gaat komen. "Ik geloof jullie maar het is nog spannend want jullie moeten er mee eens zijn" "Dat komt echt wel goed" Zegt Corbyn. Ik lach. "Hallo" Zegt een onbekende stem. Ik draai me gelijk om. "Dit is onze manager" Zegt Jonah. "Hallo ik ben Lotte" Glimlach ik en steek me hand uit. "Hallo Lotte ik ben Sem" Zegt hij. Ik lach en vind het best spannend maar weet dat het goed gaat komen. We gaan naar binnen en ik loop heel dicht bij Daniel en Zach. We lopen de opneem ruimte in en ik krijg een papiertje met de tekst. "Je mag het altijd zeggen als je het niet goed vind" Zegt sem. Ik knik komt goed. "Mooi" Ik loop naar de microfoon ruimte in en begin met zingen.
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
FanfictionDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...