Pov Lotte
"Dan moeten we wel omkleden" Zeg ik lachend. "Ja ik ga niet in mijn pyjama rond lopen" Zegt ze lachend. Ik begin te lachen. "Dat was ik ook niet van plan" lach ik. "Mooi ik ook niet" grinnikt ze. Ik sta op en ren naar boven. Ik hoor haar achter me aan rennen. Wie als eerste klaar is oke?" Zeg ik. Ik weet al wat de jongens gaan doen. Een mannendag houden. Shawn mocht nog een paar dagen bij mij en de jongens blijven. Ik kleed me om. Ik doe alles wat ik normaal ook doe en pak slippers en trek die aan. "BEN JE AL KLAAR???" Roep ik. "JAAAAA" roept ze terug. Ik loop naar haar toe. "Is dit leuk?" Vraagt ze. Ik kijk haar aan. "Ja tuurlijk is dat leuk" "Weet je het zeker lot?" Vraagt ze nog een keer. "Ik weet het heel zeker dap" zeg ik lachend. "Oke ik vertrouw je he" Zegt ze. "Mooi zo" lach ik. Ze loopt naar me toe en knuffelt me. "Ik hou van je" Zegt ze. Ik knuffel mee en lach ik hou ook van jou. We knuffelen een paar minuten zo samen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit heel erg heb gemist. Ik kan met niemand knuffelen behalve nu shawn. Maar kan gelukkig nu met iedereen knuffelen. Na een tijdje laat Daphne me los en vraag of we gaan. Ik knik en loop met haar naar beneden. Ik ga langs shawn, kaj en cees. "Sorry cees dat ik nu niet bij kan praten" Zeg ik. "Geeft niet kleine meid ga lekker met Daphne stappen" zegt cees. "Dankje pap" zeg ik opeens en lach. "Geen dank kleine meid" Lacht hij. Ik lach en loopt met Daphne naar buiten. "Rondje strand?" Vraag ik. "Is goed" zegt ze. "Mooi zo" lach ik en neem haar mee. "Vertel eens waarom je naar jace norman zat te staren bij het eten?" Vraag ik en kijk haar aan. Ze loopt gelijk rood aan. Ik kijk haar aan. "Er zijn hier geen jongens hoor" Zeg ik lachend. "Sorry lot" Lacht ze verlegen. "Geeft niet maar ik ben wel heel benieuwd" zeg ik. "Ik was aan het staren Ja ik uhm denk dat ik uhm nee nee ik Weet het zeker dat ik uhm en leuk leuk vind" Stotter Daphne helemaal. Ik kijk haar aan "dat is toch super leuk" Zeg ik blij. Ze knikt kort. "Hey wat is er?" Vraag ik haar. "Hij ziet me toch niet staan" Zegt ze. Ik kijk haar aan, en zij kijkt mij aan. "Wie zegt dat?" Vraag ik. "Dat zeg ik zelf" Zegt ze. Ik kijk haar aan en glimlach. "Je hebt een plan he?" Zegt ze. "Nee echt niet" zeg ik snel maar heb er stiekem wel 1. "Lot je kan me niet voor de gek houden. Als je die blik als daarnet hadt en een glimlach dan heb je een plan" Zegt Daphne. "Oke misschien heb ik er 1" Zeg ik. Ze knikt. "Hoe zit het tussen jou en shawn?" Vraagt ze snel. "Goed" zeg ik. "Vertel" "Nou uhm ja we hebben een date gehadt" Vertel ik verder. Ze kijkt me aan en lacht. "Gezoend?" Vraagt ze nieuwsgierig. "Ja aan het einde" Glimlach ik en loop bijna tegen een paal aan. Daphne trekt me net op tijd weg. "Het dromer je loopt bijna tegen een paal aan" lacht ze. "Sorry" lach ik en loop met haar het strand op. "Geeft niet maar straks moeten we shawn, Kaj en Cees uit gaan leggen waarom je bijvoorbeeld een bult op je hoofd hebt" lacht Daphne. Ik begin ook te lachen. "Dat moeten we niet hebben" lacht Daphne. We liggen bijde in een deuk. We gaan alle twee op het zand zitten. We kijken elkaar aan. "Ik heb dit gemist" Zegt Daphne met een lach. "Ik ook dap" zeg ik. We kletsen heel wat en maken een foto en zetten hem op insta met de tekst: best friends❤.
We zijn zus en zusje maar ook beste vriendinnen van elkaar dat is super fijn. We zitten allebei even op onze telefoon. Ga ik het nu doen? Ga ik vragen of jace norman hier naar toe komt? Ik ga naar insta en zoek zijn naam op, en dm hem.Dm j= Jace Dm L= Lotte
Dm L: Hey jace, ik heb een vraagje?😊.
Dm J: Hey lotte, vraag maar😁.
Dm L: Mijn zusje wilt je graag ontmoeten. Zou je het leuk vinden om haar te verassen?
Dm J: Tuurlijk lijkt me super leuk. Waar zijn jullie?
Dm L: Dankje. We zijn op het strand.
Dm J: Geen dank. Is goed kom ik er aan.
Dm L: Mooi. Super leuk en we zitten bij het ijs zaakje daar in de beurt.
Dm J: Is goed zie je zo.
Dm L: Zie je zo.
Daphne hoort dat mijn telefoon af gaat. "Met wie ben je aan het dmmen of appen?" Vraagt ze. "Met Shawn aan het appen" zeg ik lachend. Ik mag me zelf niet verraden anders weet ze het al. De verrassing mag er niet af zijn😁. "Oeee" Lacht ze.
De verrassing komt in het volgende hoofdstuk😊.
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
FanfictionDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...