32. liedje online met reacties.

36 7 1
                                    

Pov Lotte
Ik ben thuis en ren naar woonkamer waar iedereen zit. Ze kijken me geschrokken aan. "Niks ergs aan de hand" Zeg ik met een lach. "Wat is er? Je bent druk?" Zegt kaj. "Ik wil jullie het liedje laten horen!!! Sorryyyy" zeg ik en zet het liedje aan. Zonder dat ze wat kunnen zeggen heb ik het liedje al aan gedaan. Ze blijven luisteren. Ik luister ook weer en ben trots op mezelf. Als het liedje afgelopen is kijk ik hun aan. "En? Wat vinden jullie? Wees eerlijk" Zeg ik. Kaj kijkt me aan. "Ik ben sprakeloos" zegt hij met een zachte stem. Ik kijk kaj aan en app hem.

Kajtje is lotte. En prinsesje is kaj. Ik schrijf het uit hun modiel.

Kajtje❤: Kaj wat is er? Ik weet dat er iets is omdat je het zegt met een zachte stem. Dus eerlijk.

Prinsesje❤👑: Het is zo mooi😍. En ik weet dat dit jou verhaal omdat dit over jou gaat. Omdat je je niet durfde te laten zien al van af je 5de dat je zong. Niemand mocht je stem horen maar toen die ene dag was mocht iedereen je stem horen.

Kajtje❤: jij weet het. Klopt. Het gaat over mezelf. Ik ben best wel benieuwd wat me fans er van vinden. En ook als ik het verhaal er achter vertel. Op Twitter heb ik het half uitgelegd.

Prinsesje❤👑: Ik snap je prinses😘. Maar dat komt goed. Geloof me. Wat je fans betreft, dat komt echt wel goed❤. Ze gaan het mooi vinden. Geloof me echt.

Kajtje❤: Ik je geloof dankje kajtje😘❤. Ik hou van je.

Prinsesje❤👑: Ik hou ook van jou❤💋.

De andere zeggen er ook iets van. Kirsten vind het echt heel mooi en blijft het zeggen. Waardoor ik moet grinniken. Ze zegt sorry ik ga er weer over door he. Ik knik maar zeg dat ik het wel grappig vind. Ze lacht en kijkt op gelucht. Ik zie dat jai een traan weg veegt en vind het schattig. Hij weet niet dat hij gesnapt is. Daphne vind het echt een pracht liedje en wilt het vaker horen. Ik vraag of ik het vandaag moet uitbrengen of een andere keer. Iedereen zegt vandaag. Ik bel rens op en vraag of hij het online wilt gooien. Rens zegt dat hij het meteen gaat doen. We hangen op. Nog geen half uur later staat het liedje al online. Nu af wachten wat de fans er van vinden. Ik zit met me laptop naast shawn en kaj. "Waarom is dit zo spannend?" Vraag ik. "Omdat je niet wat je fans er van gaan vinden" zegt kaj. Shawn vult het nog aan met en je hoopt dat ze het leuk gaan vinden. "Klopt" antwoord kaj. "Dat is waar" zeg ik en wacht gespannen af. Ik zit heel rustig nog en de eerste reactie van het liedje staan op Twitter.

Twitter:

Tweet van love_lotte: This song😍😭. I cry. I love it so much now❤.

Tweet van selenagomez: wauw i love this song so much😍❤.

Tweet van liefdevoorvandervoort: 😍.

Tweet van shawnmendes: I LOVE IT!❤

Tweet van Daphnevandervoort: BEST SONG EVER!!!!!!❤.

Tweet van fangirllotte: wauw zo mooi ik zit hier met tranen in me ogen.😭❤💋.

Tweet van ddlovato: Wow what's this😭. This song is so so perfect😍❤. I love this beautiful song😍❤.

Tweet van camerondalles: WOW!! WHAT'S THAT SONG!!! I'M IN LOVE WITH THIS SONG SO MUCH!!!❤❤❤❤. I WILL STREAMS THIS ALL DAYYY.

Tweet van dualipa: I still cry here😭. She stol my heart😭❤. I wil meet her.

Tweet van 5sos: Wow. This voice😍. We have no words. ❤. We wil meet you so soon.

Tweet van thenewdioni: 😍😍😍😍. Mooiste liedje ever. Ga zo door girllll❤❤❤❤.

Tweet van leleponos: I cry😭😭😭😭😭. I love this beautiful song. I wil meet this person.

Tweet fanpagina_vdv: Wow. Je inspireert me zo erg. Dit liedje is zo mooi😍. Ik laat steeds weer opnieuw tranen elkeer als het hoor. Me ouders zijn al gekomen en hebben gevraagt wat is er? Waarom huil je? Ik heb ze uitgelegt waarom en ze snapte me heel goed ze vinden het ook een heel mooi liedje. Ze gaan het ook in een playlist zetten. Ik hoop dat je gauw weer naar Nederland komt en ik je dan kan meeten. Love you so so much❤❤❤❤. Liefs je aller grootste fan in Nederland.

Tweet van Beyoncè: I love your voice. Do you wil sing a duet together?

Tweet van lotte_v_d_v: Wauw dit is waarom ik fan van je ben🙈🙈🙈. Mijn moeder luistert lekker mee🎉🎉🎉. Ze moet wel😂. Mijn box staat steeds aan en hij staat op repeat. Love you❤❤❤❤.

Tweet van fanofafamousgirl: Wauw. Weer zo'n mooi nieuw liedje😍. Je steelt de harten van iedereen over de wereld😍❤. Echt een super mooie tekst. Ben er verliefd op😍. Je bent de beste songwriter en artiest😍❤🌍.

Tweet van fantje_lotte: 😍😍😍😍😍. No words. Zo mooi alles😭😍❤.

Tweet van xitenl: Wauw dit is zo mooi!. We gaan het zeker draaien staat op repeat bij ons🔂.

Tweet van lottelover: THE MOST BEAUTIFUL SONG EVER!😍. Ga zo door met leuke muziek maken. Geweldig deze liedjes. Ook zo gevoelig en mooi en zuiver, maar ook peur😍. Pleas ga door met liedjes maken.

Tweet van love_to_lvdv: 😍😍😍. GEEN WOORDEN. Ben sprakeloos door dit liedje.

Ik wil eigenlijk meer tweets maar me inspiratie is op😂. En me telefoon is vast aan het lopen omdat ik bijna de 1000 woorden heb. Maar ik zal door schrijven. Als jullie nog ideeëtjes hebben stuur ze maar. Ik zit vol andere ideeën. Maar laat jullie maar eerst wat zeggen. I hope you likeee it.

Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu