Pov Lotte
Ik ben vandaag eerder wakker dan Shawn. Ik lig nog wel in bed en ben roomservice aan het bestellen. Ik wil Shawn een ontbijtje op bed geven vandaag. Het komt dan wel niet van mij maar als nog. Ik ga alvast aan kleden. Ik pak mijn spullen en loop naar de badkamer. Ik ben gisteren als gedoucht dus hoef vandaag me alleen maar aan te kleden. Make-up heb ik niet echt op alleen als ik uit ga doe ik het op. Als ik klaar ben hoor ik iemand op de deur kloppen en zeggen roomservice. Ik kom de badkamer uit en doe de deur open. Ik bedank ze in het Spaans en geef ze fooi. Ik zet het karretje naast het bed neer. "Shawn wakker worden" Zeg ik en geef hem kusjes op zijn gezicht. "Hmm lot stop" Zegt hij half slapend. "Baby ik heb eten" Zeg ik en geef hem een kus op zijn mond. Hij draait zich om en slaap lekker verder. "Oké als je het zo wilt doen" Zeg ik en loop naar de badkamer. Ik pak een glas water en loop terug. Als ik bij Shawn ben gooi ik het water over hem heen. Hij schiet overeind. "Waar heb ik dat aan verdiend?" Vraagt hij verontwaardig. Ik grinnik. "Sorry lieverd maar ik had alles al geprobeerd om je wakker te maken maar je bleef gewoon slapen en ik heb eten bestelt en het staat nu naast je" Zeg ik en kijk hem aan. "Aww baby" Zegt hij en geeft me een kus. Ik lach en ga op bed zitten. Hij trekt me zachtjes op zijn schoot. Ik lach en kijk hem aan. Hij kijkt mij aan en lacht. "Heb je dit voor mij geregeld babe?" Vraagt hij en geeft me een kus. "Ja dat heb ik gedaan omdat je het verdiend en me echt super blij maakt iedere dag" Zeg ik en geef hem een kus. Hij knuffelt me en ik knuffel mee. De knuffels van Shawn zijn de beste knuffels op aarde. Na de knuffel beginnen we aan het eten. Als we gegeten hebben gaat Shawn zich aankleden. Ik stop de spullen die we nodig hebben in mijn tas. Shawn is klaar en drukt een kus op mijn lippen en kijkt me lachend aan. "Ik ben klaar schat" Zegt hij en lacht. "Ik ook babe" Zeg ik lachend en kijk hem aan. Hij pakt mijn hand en vraagt wat we gaan doen. "We gaan vandaag Sagrada Familia bezoeken" Zeg ik en kijk hem aan. "Klinkt leuk denk ik" Zegt hij en lacht. Ik lach. We lopen rustig er naar toe. De vakantie is al weer bijna voorbij. Het is best wel jammer maar ben ook weer blij dat ik dan thuis ben. Als we bij Sagrada Familia zijn maken we heel veel foto's en kijken onze ogen echt uit. Zo tegen de middag aan kijk ik Shawn aan en hij mij. "Ik krijg honger" Zeg ik en kijk hem aan. Shawn begint te grinniken. "Wat is er?" Vraag ik en kijk hem aan. "Vind het schattig hoe je dat zegt" Zegt hij en kijkt me lachend aan. Ik lach en wordt verlegen. "Wil je ergens eten of wil je bij het hotel eten?" Vraagt hij en kijkt me aan. "Maakt mij niet uit baby. Vind alle twee wel goed" Zeg ik en kijk hem aan. Hij lacht en geeft me een kus. "Jij mag kiezen" Zeg ik en kijk hem aan. "Komt goed schat" Zegt hij en lacht. Ik loop met hem mee en kijk hem aan. "Ik ben blij met je en heel gelukkig" Zeg ik en geef hem een kus. "Aww baby ik ben ook gelukkig met jou jij bent mijn leven" Zegt hij en geeft me een kus. Ik smelt en vind het super cute dat hij dat zegt. We lopen naar het hotel en we gaan daar eten. Wat ik niet weet is dat daar mensen zitten die wachten op mij. Ik weet niet dat Ivan en Emilio Martinez op mij zitten te wachten (Martenez twin) en Alvaro Soler. We lopen naar de eetzaal. Als we daar zijn zegt Shawn ga maar zitten. Hij schuift een stoel naar achter en wacht tot dat ik zit zodat hij hem weer kan aanschuiven. Ik ga snel zitten en hij schuift me aan. "Ik ga eten voor je pakken en je kan geen nee meer zeggen, want ik sta er op" Zegt hij en loopt snel weg voor ik wat kan zeggen. Ik check Instagram, Snapchat en Twitter. Ik hoor mensen praten en ze komen steeds dichterbij. Ik versta het 1 en ander. Het is dan wel Spaans maar ik heb mezelf Spaans geleerd en lessen gevolgd er voor. Dus eigenlijk versta en begrijp ik het helemaal. Ik voel dat iemand me aan tikt. Ik draai me om en zie drie jongens staan. Ik kijk ze aan en glimlach. "Lotte van der voort?" Vraagt er 1 aan mij. "Ja dat ben ik" Zeg ik en begin te begrijpen wie ze zijn. "Mooi dan hebben we de goeien" Zeggen ze alle drie te gelijk. Ik kijk ze aan en knik. "O sorry we stellen ons helemaal niet voor maar ik ben" Zegt hij en wilt zijn zin afmaken maar ik zeg al Emilio. "Ja dat klopt" Zegt hun lachend. "En dan ben jij Ivan" Zeg ik en wijs naar zijn tweelingbroer. "Klopt" Zegt hij en kijkt mij lachend aan. "Jij bent Alvaro Soler" Zeg ik en lach. "Ja dat klopt" Zegt hij lachend en kijkt mij aan. "Shawn zei dat we moesten komen omdat we je heel graag wilde ontmoeten" Zegt Emilio. Ik lach en begrijp hem meteen. "Ik wilde graag een liedje met je schrijven en of opnemen" Zegt Alvaro. "Dat klopt" Zeg ik lachend en vind het super leuk dat ze er zijn. Ze gaan zitten en Shawn komt er ook aan. "Hey jongens" Zegt Shawn lachend. De jongens groeten hem. "Je bent goed in dingen geheim houden en mij te verassen" Zeg ik en kijk Shawn aan. "Weet ik toch schat" Zegt hij lachend en geeft me een dikke kus op me wang. Ik lach en kijk hun aan. Shawn komt naast me zitten en zet een boord vol lekkers in het midden neer. "Waar heb je eigenlijk zo goed Spaans geleerd?" Vraagt Emilio. "Ik ben van kleins af aan al verliefd op Spanje en dan voor Barcelona. Ik wilde heel graag Spaans leren en het kunnen spreken. Ik heb het me zelf aangeleerd, en heb lessen er voor gevolgd en nu kan ik Spaans praten en verstaan" Vertel ik en lach. Ze zijn stil en kijken mij aan. Ik lach. "Niet heel moeilijk toch?" Grinnik ik. "Ja wel best wel moeilijk" Zegt Shawn. De andere beginnen te lachen. "Je kent toch wel wat alsjeblieft is in het Spaans?" Vraagt Ivan aan Shawn. Shawn schud zijn hoofd. Ik kijk hem aan en zeg dan por favor. "O ja wist ik wel" Zegt hij. "En weet je wat dankjewel betekent in het Spaans?" Vraagt Emilio. "Het begint met een G als je het schrijft" Zegt Shawn. Ik kijk Shawn aan en zeg dan dat is Gracias. Shawn kijkt mij aan en knikt. "Por favor" Zegt hij. Ik grinnik. "Ik weet wel dat hallo hola is" Zegt hij en kijkt iedereen aan😌. We lachen. Shawn kan er zelf ook eigenlijk heel erg hard om lachen. Ik pak wat van het bord en begin met eten. Iedereen volgt van zelf. We praten veel met elkaar. We gaan Shawn Spaans leren hebben we bedacht. We hopen dat hij het gaat leren en dan kan praten als we de volgende keer in Spanje zijn. We wisselen ook onze nummers uit. Ik ga met Alvaro een liedje maken. Hij wilt ook met mij Spaans gaan schrijven zodat ik meer Spaanse liedjes kan zingen en maken. Ik ben echt heel blij dat ik hun ontmoet heb en we nu lekker zitten te praten en eten met elkaar. We hebben het over heel veel. We praten onderen over muziek, liedjes maken, YouTube en al die andere dingen. "Hey lot even een hele andere vraag he" Zegt Emilio. "Ja vraag maar" Zeg ik en kijk hem aan. "Van wie ben jij eigenlijk fan met artiesten?" Vraagt Emilio. "Dat is een hele waslijst" Zeg ik met een lach en kijk hem aan. "Vertel we zijn benieuwd" Zegt hij en kijkt me aan en is heel nieuwsgierig. Ik lach. "Ik ben fan van Shawn Mendes, Alvaro Soler, Martin Garrix, Beyonce, Dua Lipa, Marco Borsato en nog veel meer. Maar heb er nog meer alleen kom er nu niet zo snel op" Zeg ik en kijk hun aan. Ze kijken mij aan en lachen. Ik lach. We gaan met zijn alle even naar het zwembad en gaan zwemmen. Tegen de avond gaan we ergens eten en drinken. Het is de laatste avond dat we hier zijn. Morgen avond vliegen we terug. We drinken cocktails en ook normaal cola. Als we moe zijn geworden gaan we weer naar het hotel. Als we in bed liggen vallen Shawn en ik gelijk in slaap.
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
FanfictionDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...