Pov shawn
Mijn ouders komen net thuis. "Shawn we willen met je praten" Roept me moeder. "Oke ik kom al" Roep ik terug en loop naar beneden. We gaan praten en lisanne heeft een vriendinnetje mee genomen.Pov lotte
Ik wordt wakker en zie dat cassius ook is gaan slapen. Ik grinnik er om en vind het super schattig van hem. Ik maak een foto van cass en zie niemand meer. Ik stuur een appje met waar is iedereen heen? "Wij zijn hier" hoor ik kaj en dion zeggen. In de keuken dus ik sta op en dek cassius toe. Ik ren naar de keuken en spring op kaj, waardoor ik mijn knie stoot. Dioni begint te lachen en ik kan er niet om lachen. Ik ga van kaj af en ga zitten op een stoel. Ik sta op en kijk dioni aan is het zo grappig? Hij stopt gelijk met lachen. Ik loop half hink weg en ga weer bij cass zitten die nu ligt en ga nu liggen bij hem. Ik hoor dioni weer keihard lachen en begin boos te worden maar hou me rustig. Ik sta toch maar op kleed me om en ga naar buiten ik hoor me telefoon. Ik kijk en zie dms van vier meisjes.Berichtje: We zien je bij starbucks!
Wow oke ik ken ze niet eens maar ga snel naar de starbucks. Ik zie de vier meisjes naar me toe lopen. "Ben jij lotte van der voort?" Vraagt een meisje. "Uhm ja dat ben ik" zeg ik. "Hoi ik ben jennie" zegt ze en lacht. Ik glimlach. "Ik ben jasmin" zegt het andere meisje. "Ik heeft jasmijn" zegt jasmijn. "Ik ben nina" zegt het andere meisje. Ik kijk hun aan. "Sorry dat we zo overvallen maar we zijn besties van shawn en we hebben veel gehoord over jou van shawn" zegt jasmin. "Zo als?" Vraag ik. "Jullie date" zegt nina. "Jullie ontmoeting" zegt jennie. "Stop maar ik uhm weet al genoeg" lach ik. Ze lachen. "Het kwam goed uit dat jullie dmden ik was al onderweg naar nergens heen eigenlijk" zeg ik. "Hoe zo" Vragen ze nieuwsgierig. "Me broer is er en zijn vrienden, toen stoten ik mijn knie" Vertel ik. "Ga door" Zegt jasmin nieuwsgierig. "Toen begon zijn vriend keihard te lachen en ben ik weg gelopen" lach ik. "Echt???" Vragen ze tegelijk. "Ja en me knie doet best pijn nog" zeg ik. "Ik zal even me broer appen" Zeg ik nog er achter aan. Ik app kaj dat ik nieuwe vriendinnen aan het maken ben. Ik ga praten met de meiden en vind het fijn en is super leuk.
Ik heb weer heel veel inspiratie.
JE LEEST
Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}
FanfictionDit boek gaat over Lotte. Ze is 20 jaar en woont in LOS ANGELES. Ze heeft een broer en een zusje. Lotte vind shawn al leuk. Maar later gaat shawn haar ook leuk vinden en gaan ze daten en komen meer van elkaar te weten. Als je meer wilt weten zou ik...