26. Shawn betrapt! (Niks ergs)

53 9 2
                                    

Pov shawn
Ik ruik wat lekkers van boven en heb zo het idee dat lotte thuis is. "Jongens ik ga even naar boven" Zeg ik en ren snel naar boven. Ik ruik een popcorn als ik dichtbij lotte haar kamer ben. Ik doe de deur open en zie nog een bak met wat popcorn. Hmmm😍😍😍. Ik wil ook popcorn. Ik pak zachtjes die bak en wil het eten. "Uhm meneer mendes???" Zegt lotte slaperig. "Ja schat?" Vraag ik onschuldig. "Niet aan de popcorn zitten als ik niet wakker ben!" Zegt ze streng en staat op haar bed. "Sorry schat" ze neemt er geen genoegen mee en rent zo snel mogelijk als ze kan over het bed en springt op mij. Ik hou de bak procon vast en haar. "Jij wilde popcorn stelen" zegt ze. "Ja klopt schat" lach ik. "Niet lachen mendes ik hadt muffins gehaald" zegt ze. Ik stop met lachen. "Muffins?" Vraag ik. "Ja muffinssssss" zegt ze. "Sorry schatje" zeg ik zielig. Ze kijkt me aan. "Love you?" Vraag ik. "Niet vragen zeggen" Zegt ze boos. Ik lach. "Want ik hou heel veel van je" Zegt ze. "Schat als je van me rug komt dan kan ik het tegen je zeggen" zeg ik. Ze klimt meteen van me rug af en gaat voor me staan. Ik zet die popcorn bak weg. "Ik hou van je babe met heel me hart" zeg ik serieus en meen het echt. Ze kijkt me recht in me ogen aan. Ik wil wat zeggen maar voor ik iets kan zeggen zoent ze me al. Ik geniet van haar zoen en van haar. Na de zoen zegt ze tegen me Ik hou te veel van je om boos op te blijven. Ik lach en geef haar een kusje. Ik moet haar eigenlijk officieel vragen. Komt goed als ik het aan kaj vraag wilt hij me vast helpen. Het zou best leuk zijn als ze mijn vriendin zou zijn. "Ga je mee naar beneden?" Vraag ik. "Is goed alleen verpest ik de mannen dag dan niet?" "Nee hoor" Lach ik. Ze lacht en kijkt naar buiten. "Wat zit je te denken?" Vraag ik en pak wat popcorn. Ze kijkt me aan. Ik kijk haar aan. "Je wilde niet weer uit die bak gaan eten he?" Zegt ze. Ik kijk betrapt en knik. Ze lacht en zegt ik heb je al twee keer betrapt meneer mendes eet maar hoor geeft niet. Ik lach en pak een handje popcorn. "Zullen we de jongens ook popcorn geven?" Vraagt ze aan mij. Ik kijk haar aan. "Hoe laat wil je avond gaan eten?" Vraag ik. Ze denkt na. "Denk maar rustig schat we hebben alle tijd" zeg ik. Ze lacht en gaat tegen mijn borst staan. "Ik heb wel een idee wat we kunnen doen met avond eten" vertelt ze. Ik lach. "Vertel" zeg ik. "Bbqen" zegt ze. "Super leuk idee babe" lach ik. Ze knikt. "Heb je er geen zin in?" Vraag ik. "Ja wel" "Maar?" "Nou ik weet niet of de andere het ook zo'n goed idee vind" zegt ze. "Vast wel schat" zeg ik en geef haar een kus op der wang. Ze lacht. "Kom dan gaan we het idee voor stellen aan de andere" We lopen naar naar beneden. "Hey jongens" Lacht ze. "Zijn jullie al thuis?" Vraagt kaj verbaasd aan lot. "Ja dap en ik waren al weer thuis" legt ze uit. Kaj knikt. "Maar ik hadt een vraagje" gaat ze door. "Vertel" Zeggen de jongens. "Nou zullen we bbqen?" Vraagt ze. Iedereen knikt en vind het een goed idee. Ze lacht.

Dit is volgens mij de slechste hoofdstuk ever. Sorry voor deze teleurstelling. De volgende wordt denk ik beter. En mag ik hopen. Hoop dat jullie hem nog wel leuk vinden

Love for a famous girl. Ft Shawn Mendes {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu