Eric:
L-am târat dupa mine până intr-o camera, apoi il trântisem direct pe pat. M-am pus langa el si am inceput sa ma joc uşor cu părul lui.
Ii dădusem micuţului meu un lichior. Un fel de vin, doar ca te imbeţi imediat.
După câteva minute, am inceput sa cunosc o alta latura a micuţului Benny.
Nici macar nu a fost nevoie sa fac nimic.
Stateam pur si simplu linistit pe un fotoliu. Ben, dupa ce il apucasera dracii, venise , se puse la mine in poala, apoi ma sarutase. Nu m-as fi gandit ca saruta asa bine. Nici macar nu m-as fi gandit ca cineva ca el mi-ar putea trezi...mmm...jucărioara. După ceva timp de sarutat, amandoi ajunsesem in pat, goi si dornici de distracţie.
M-a pusesem peste el si il trasem intr-un sarut pasional pe care nu l-ar putea uita. Fara alte povesti, am intrat direct. Ma miscam din ce in ce mai repede, iar Ben avea o placere nemasurata. Dupa ceva timp de dute-vino, dute-vino, am părasit interiorul micuţului.
L-am sarutat scurt coborand insa cu saruturile pana...ei bine...jos. I-am luat-o in gura si i-am supto in asa fel incat sa nu uite in viata lui. La un moment dat simţeam parca ceva dulce pe limba. Am inghiţit insa, puţin dezamagit de cantitatea ejaculata.Voiam mai mult, insa ma mulţumisem cu atât.
-Se pare ca eşti dulce precum pari!
-Mersii iubire!
-Iubire?
-Nu mă iubeşti?
Rasuflasem uşurat dupa toata "distracţia" asta.
-Ba da! Te iubesc!
Un mic zâmbet apăruse pe faţa lui, inainte sa poata adormii la mine in braţe.*Vai ce dubioşenie tocmai am scris! *
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt