Eric:
Băgami-aș pula în morții și vii lu Steven! Din cauza lui tre să stau închis cu el în lift până ne scot ăia de-aici. Eh, măcar încearcă cineva să ne scoată!
-Stăm aici de al dracu 2 ore!
-Și eu ce ai vrea să fac?
-Să mori!
Am spus puțin sarcastic. L-am sunat deja de 12 ori pe Ben, insa nu! De ce mi-ar răspunde? Plus că nu mai am nici baterie!
-Eric?
-Nu! Marcel! Ce dracu vrei?
-Tu....tu chiar îl iubești pe Ben?
-Bineînțeles că da!
-Dar....de ce?
-Eu nu trebuie să îți dau ție explicații!
Mă uitam pur și simplu la podea, încercând să-l ignor pe Steven. Însă, după 1 minut am putut simți cum se apropie de mine!
-Cc-ce dracu faci?
Se apropia din ce in ce mai mult de mine, la un moment dat trântindu-mă la perete. Am incercat să-l împing, doar că fără rost. Își lipise imediat buzele de ale mele, transformând apoi asta într-un mozol, provocându-mi cea mai mare scârbă.
__________________________________Ben:
M-am trezit pe la ora opt! Mi-am verificat telefonul, văzând apoi 12 apeluri pierdute de la Eric! Am incercat să-l sun înapoi, insa avea telefonul închis.
Era deja ora 8, aproape nouă de fapt ! Eric ar fi trebuit să ajungă acum 3 ore . Am vrut sa ies afară, sa vad daca nu cumva s-a dus să se plimbe, insa ceva îmi atrase atenția. Erau pompierii, sau ce erau...încercau să deblocheze liftul! Mă întrebam ce s-a întâmplat. Mai toți vecinii erau acolo. L-am văzut acolo și pe Nick, administratorul.
-Hey, Nick!
-Bună, Ben! Care-i treabă?
-Umm...voiam să te întreb ce s-a întâmplat aici!
-Ooo....încă nu ai aflat?
-Ce să aflu?
-Eric și Steven sunt blocați în lift!
-CE?
-Mda...se pare că liftul e blocat între etaje de vreo 3 ore!
Asta nu se poate! Oo, Doamne, sunt un tâmpit! Mi-o trebuit somn! Eric? Închis in aceeași încăpere cu Steven? Asta nu prea îmi surâde! Însă.... poate nu ar trebui să-mi fac griji, nu? Adică...poate că s-a... schimbat până la urmă!
Sau cel puțin...așa sper!*Mă credeți, sau nu! Am scris scena de sărut dintre aia doi cu cea mai mare scârbă pe care am avut-o vreodată!
Oficial, Sunt traumatizată pe viață!!!*
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt