Ben:
Ieheei! Azi e vineri!!! E ziua lui Eriiic.Toate pregătirile mele pentru petrecere erau gata. Chiar și invitații erau acolo. Am ales bineînțeles cea mai frumoasă sală de petreceri din oraș, pe care am și cheltuit jumătate din bani. Bine, mi-am cheltuit aproape toți banii cu petrecere asta, dar mi-am zis că merită pentru Eric.
Aș fi vrut să îi cumpăr un cadou. Voiam să îi cumpăr un ceas de aur. Ceasul de aur pe care și-l dorește, insa nu mai aveam deloc bani. Până la urmă, m-am gândit că nu ar fi așa rău dacă i-aș dărui ceva din inimă, așa că m-am decis sa ii fac o brățară. O brățară pe care erau scrise inițialele noastre și o inimioara."B+E = 💗"
Aveam și eu una la fel, deci m-am gândit că ar fi drăguț.
Era deja ora 7:00 PM, iar petrecerea era la opt. M-am îmbrăcat, am luat costumul lui Eric din dulap, apoi am plecat .
Am ajuns întru-n final la el acasă.
-Ben! Ce cauți aici?
-Taci! Fă-te frumos, mergem în oraș!
I-am spus aruncandu-i costumul. Prin surprinderea mea, nu comentase absolut deloc.
S-a îmbrăcat repede,apoi am plecat.
Pe drum, iar nu am vorbit deloc. Ei bine, cel puțin eu nu am vorbit. Am ajuns după ceva timp. Eram fix in fața ușii. M-am uitat zâmbind la Eric.
-Închide ochii!
-De ce?
-Doar...închide-i odată!
Și-a închis ochii, iar eu l-am luat de mână, intrând cu el în sală.
-Poți să-i deschizi acum!
Am spus plin de entuziasm." SURPRIZĂĂĂ !!!! "
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt