23

4.1K 224 11
                                    

   Ben:

    M-am trezit la infirmerie cu dureri mari de picioare. Da,mi-am amintit ce am pățit, insa acum mă simțeam mai bine. Aveam ora libera acum, iar Eric nu avea ora cu nicio clasa acum. M-am dus până la fast-food-ul de peste drum și i-am cumpărat lui Eric supa lui preferată.
Când sa intru in cancelarie, l-am auzit pe...bleah...dl. Steven. Era singur cu Eric acolo. Am auzit niste mormăieli, insa nu am putut sa înțeleg nimic. Am intrat însă, doar pentru a-l vedea pe Eric trântit la perete, apoi tras într-un sărut de Steven.
   Nu mi-a venit sa cred ce am văzut. De nervi, am cedat, aruncând bolul cu supa pe ei.
    -Aaghh! Ce Dumnezeu faci? Zise Steven.
   -Sa nu te aud! Și tu...?
Am spus indreprandu-mi privire spre Eric.
    -Am avut încredere în tine!
Am fugit de acolo, asezandu-ma pe o banca din curte, începând să plâng. Nu știu de ce m-am supărat pe Eric, adică era doar vina lui Steven, nu-i așa?

___________________________________
   *Flashback*:

  Eric:
    Eram doar noi doi acolo. Adusese la un moment dat vorba de Ben, iar eu i-am spus ce tâmpenii făcuse vineri seara.
Începuse să îndruge tot felul de tâmpenii despre Ben, enervandu-ma la maxim. După ceva timp de insulte, am simțit cum sunt trântit la perete, tras într-un sărut de Steven, insa apoi udat cu supă de Ben. După ce plecase Ben, l-am împins de pe mine, începând să îl înjur.
   -AI ÎNNEBUNIT?
  -Nu e vina mea! El a aruncat cu supă!
   -Daca nu ai fi făcut aea, nu ar fi aruncat-o!
   -Eric eu...
   -Aghhh!!!
Am plecat apoi să-l caut pe Ben.

__________________________________

*Revenind*:

   Stăteam îmbufnat pe banca, aruncând cu pietre cât de departe puteam.
   -Ben?
As recunoaște vocea aea oriunde.
   -Ee-eric!
   -Ben, îmi pare rău, nu voiam sa fac asta, ai văzut și tu...el m-a sărutat, chiar nu am avut nimic de-aface, te rog nu...
  Înainte de a termina, mi-am lipit buzele de ale lui, formând un sărut.
     -A fost un mod frumos de a-mi spune să tac!
     -Eric, îmi pare rău! Știu că nu a fost vina ta, nu știu ce m-a apucat!
     -E înregulă!
Mi-a spus strângându-ma în brațe.

  *Btw, cum e coperta nouă?M-am plictisit de cealaltă!*
 
 

Profu' De Sex//Yaoi//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum