Eric:
Eu și Ben ne-am plimbat ceva timp. Era deja întuneric. Mie și lui Ben ne era frig, așa că l-am trimis pe Ben până sus să i-a niște hanorace. M-aș fi dus eu, doar că doar el știe cum le-a aranjat acolo. Am rămas singur.
Mă uitam cum curge apa din fântână și in același timp dădeam hrăneam porumbeii de prin apropiere. Ceva însă îmi atrase apoi atenția. Un bărbat de așezase pe banca de lângă. Se uita atent la mine. Eu nu puteam să-l văd prea bine, însă îmi părea foarte cunoscut.
-Te-ai schimbat mult, Eric!
-Scuză-mă?
Își dase gluga jos din cap, apoi am putut vedea în sfârșit cine e!
-Steven? Ce cauți tu aici?
-Aici locuiesc, dragă!
-Ăăămmmm.... ce?
-Vezi că-ți vine iubițelul!
Spuse întorcându-se la telefonul lui! Mi-am întors privirea văzandu-l pe Ben.
-Tu știai ceva despre asta?
-Ăăă
-Bineînțeles că știa! Doar ne-am întâlnit aseară!
Îl întrerupse Steven.
-Tu să taci!
I-am zis eu.
-Păi....da, știam!
-Și eu de ce nu știam?
-Pentru că aseară nu am mai apucat să îți spun nimic, iar azi am uitat!
-Ai uitat că omul pe care îl urăști tu cel mai mult e noul nostru vecin?
-Da! Fără supărare, Steven!
-Nu-i nimic, Benny, să știi că-i reciproc!
-O Doamne, Ben ești incredibil, crede-mă!
Am spus luându-l de mână și plecând de acolo.
-Ce e?
-Nimic! Doar că mă cam irită faptul că locuim in aceeași clădire cu el!
-Știii....poate că nu-i așa de rău până la urmă!
-Acum o lună te rugai să moară! Și acum spui că nu-i așa rău?
-Știi...acum că mă gândesc...ar fi o ocazie perfectă ca să ne punem bine cu el!
-Pe bune?
-Da! Și de asta...tu mâine mă vei ajuta!
-Cu ce dracu să te ajut?
-Păi știi să gătești, nu?
-*palmface*
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt